Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Politie Ingevallen Bij Wietkwekerij Onderverhuurder, een paar vragen...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Politie Ingevallen Bij Wietkwekerij Onderverhuurder, een paar vragen...

    Korting op 420shop
    Daarom heb ik deze vraag: hoe lang duurt het ongeveer om in een appartement van 40 vierkante meter op een onopvallende manier een wietkwekerij op te bouwen?

    Het appartement is op de 2e verdieping (bovenste) en je komt daar zeker wel af en toe iemand tegen wanneer je met spullen loopt te sjouwen.

    Dit wil ik dat graag weten zodat ik een goede schatting kan maken over hoeveel tijd ik nog moet aftrekken van die 4.5 maanden voor de opbouw van de kwekerij. Daarna zal ik dat met de meterkast maatschappij overleggen met de boodschap dat ik geen interesse heb om een oor aangenaaid te krijgen terwijl ik onschuldig ben.

    #2
    Re: Politie Ingevallen Bij Wietkwekerij Onderverhuurder, een paar vragen...

    Een wietkwekerij kun je in 1-2 dagen opbouwen als je alle spullen hebt.
    Een complete kweek, zoals broodkwekers dat doen kost hooguit een maand of 3.

    Strafrecht-advocaat.

    Van der Linden Advocaten.

    Zoek een goeie.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #3
      Re: Politie Ingevallen Bij Wietkwekerij Onderverhuurder, een paar vragen...

      Over die volledige oppervlakte dan? Of woonde die daar en stond er een tentje? Op een paar uur is dat idd geregeld.

      Comment


        #4
        Re: Politie Ingevallen Bij Wietkwekerij Onderverhuurder, een paar vragen...

        Oorspronkelijk geplaatst door beowulf View Post
        Over die volledige oppervlakte dan? Of woonde die daar en stond er een tentje? Op een paar uur is dat idd geregeld.
        Hij woonde daar niet. het stond in de woonkamer en in de slaapkamer. De woning is in totaal 45 vierkante meter (incl badkamer etc). Het was dus geen kleinschalige hobby kweek ofzo, de woning was door de huurder puur gehuurd om wiet te kweken.

        Enig idee hoe lang dat duurt om op te bouwen?

        Comment


          #5
          Re: Politie Ingevallen Bij Wietkwekerij Onderverhuurder, een paar vragen...

          Ik denk dat je indd ook maar aan een strafrecht advocaat moet gaan denken man. Dit soort dingen smullen ze van . Staat mooi in de kranten

          Comment


            #6
            Re: Politie Ingevallen Bij Wietkwekerij Onderverhuurder, een paar vragen...

            Hoe dom kan je in feite zijn? Een dag hard werken en dat staat allemaal opgezet hoor. Hooguit 2. Filmpjes genoeg op youtube waar ze dat in een paar uurtjes gedaan krijgen.

            Comment


              #7
              Re: Politie Ingevallen Bij Wietkwekerij Onderverhuurder, een paar vragen...

              Als ik jou was zou ik niet rondhangen op een weedforum, jij hebt een advocaat nodig.
              Lidmaadschap van een soft-drug forum lijkt mij vrij verdacht.

              Veel sterkte voor de rest,
              Handen in de lucht en groeten aan je tante...

              Comment

              Bezig...
              X