Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Politiecontrole in Duitsland.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Politiecontrole in Duitsland.

    Oorspronkelijk geplaatst door D83 View Post
    Gewoon niet blowen in Duitsland Ieder land heeft hier zo zijn eigen regels en wetgeving. Ik heb van de zomer 4 weken een rondreis in Thailand gemaakt, daar ben je helemaal de sjaak als je betrapt word met een simpel jointje (gevangenisstraf).
    Ad usum proprium!

    Comment


      #17
      Re: Politiecontrole in Duitsland.

      De verleiding was wel groot hoor, maar ik ben braaf aan de chang en shinga gegaan haha. Kreeg het wel aangeboden maar hoorde wel eens verhalen dat de politie om de hoek staat om je vervolgens even af te persen

      Comment


        #18
        https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...r-speekseltest

        Denk dat je best een krantenwijkje erbij kunt nemen.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment


          #19
          Re: Politiecontrole in Duitsland.

          Ik zou gewoon betalen en het zien als lesgeld voor een ontzettend domme actie. En dan ben ik nog mild.. ik vind het bijna een Darwin award. Rook dan op een parkeerplaats dan is er niks aan de hand.
          Baas in eigen brein.

          Comment


            #20
            Re: Politiecontrole in Duitsland.

            Oorspronkelijk geplaatst door D83 View Post
            De verleiding was wel groot hoor, maar ik ben braaf aan de chang en shinga gegaan haha. Kreeg het wel aangeboden maar hoorde wel eens verhalen dat de politie om de hoek staat om je vervolgens even af te persen
            Ja heerlijk bier is dat die chang Vele katers van overgehouden.
            Klopt helemaal van dat afpersen helaas. Ook als je een bv Bob Marley t-shirt draagt zal je continue gevraagd worden of je GANJA wil kopen. Dit zijn allemaal valkuilen. Via via een local thai leren kennen die niet vies is van wiet. En zodoende heb ik wat spots waar ik terecht kan...
            Ad usum proprium!

            Comment


              #21
              Re: Politiecontrole in Duitsland.

              Oorspronkelijk geplaatst door Eclecticon View Post
              Ik zou gewoon betalen en het zien als lesgeld voor een ontzettend domme actie. En dan ben ik nog mild.. ik vind het bijna een Darwin award. Rook dan op een parkeerplaats dan is er niks aan de hand.
              Voor je zo aanvallend uit de hoek met je Darwin-award zou je niet beter eens leren lezen...
              Je weet waarschijnlijk zelf de betekenis niet van de award want het klopt niet bij deze situatie...

              Ik stond op een parkeerplaats!!!

              Maar de agent in kwestie heeft het een kwartier later geroken dat ik gerookt had bij de verkeerscontrole.
              Jij zou dus zonder probleem meer dan 1000EUR betalen voor een simpele joint??
              Last edited by Nightstalker; 16 October 2016, 19:20.

              Comment


                #22
                Re: Politiecontrole in Duitsland.

                Een simpele joint achter het stuur in een land waar je 300 per uur mag rijden op de autostrade.

                Comment


                  #23
                  Re: Politiecontrole in Duitsland.

                  Oorspronkelijk geplaatst door beowulf View Post
                  Een simpele joint achter het stuur in een land waar je 300 per uur mag rijden op de autostrade.
                  Inderdaad,sommige verstaan hier niet dat ik akkoord ben met het feit dat ik verkeerd ben.
                  En dat de boete volledig uit proportie is bij de misdaad die ik heb begaan...

                  Hierbij een deel van de boete voor de eventueel ongelovigen...

                  20161016_203253.jpg
                  Last edited by Nightstalker; 16 October 2016, 20:36.

                  Comment


                    #24
                    Re: Politiecontrole in Duitsland.

                    Ik heb een keer een snelheidsboete in Berlijn gehad. Kreeg ik na een paar maanden, netjes met foto en al.

                    Bedrag weet ik niet meer, maar begreep niets van die brief.

                    Stond zover ik weet ook geen rekeningnummer op waar ik het genoemde bedrag naar over had kunnen maken.

                    Dus maar als aankondiging/voor kennisgeving aangenomen.

                    Niets mee gedaan verder, ook nooit weer iets over terug gehoord. Is al meer dan 5 jaar geleden.

                    Gelukkig in de tussentijd nooit staande gehouden geweest in DE, geen idee of je dan wel ineens de sjaak bent.


                    Verder weet ik ook niet of rijden onder invloed anders wordt gezien, als een snelheidsovertreding en/of ze daar zwaarder aan wegen.

                    Comment


                      #25
                      Re: Politiecontrole in Duitsland.

                      Natuurlijk is het buiten proportie, dat vinden we allemaal wel denk ik.
                      Ondanks dat ik het niet slim vind om te rijden onder invloed, maar dat doet er niet toe.
                      Het is nou eenmaal de wet in Duitsland en daar staan vaste bedragen voor.
                      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                      Comment


                        #26
                        Re: Politiecontrole in Duitsland.

                        Oorspronkelijk geplaatst door Nightstalker View Post
                        Voor je zo aanvallend uit de hoek met je Darwin-award zou je niet beter eens leren lezen...
                        Je weet waarschijnlijk zelf de betekenis niet van de award want het klopt niet bij deze situatie...

                        Ik stond op een parkeerplaats!!!

                        Maar de agent in kwestie heeft het een kwartier later geroken dat ik gerookt had bij de verkeerscontrole.
                        Jij zou dus zonder probleem meer dan 1000EUR betalen voor een simpele joint??
                        Mijn excuus. Ik dacht in de auto en was wat kort door de bocht.
                        Baas in eigen brein.

                        Comment


                          #27
                          Re: Politiecontrole in Duitsland.

                          Oorspronkelijk geplaatst door Eclecticon View Post
                          Mijn excuus. Ik dacht in de auto en was wat kort door de bocht.
                          Excuses aanvaard.Vind het netjes van je.Grtz

                          Comment

                          Bezig...
                          X