Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

medisch onderzoek

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    en ik kan het ook niet laten : Pubmed voorziet in een (Gents) onderzoek naar de detecteerbaarheid van THC in urine, hieronder de link naar een uittreksel. De voorgestelde veiligheidsmarge van 3 maand lijkt hierin onderschreven te worden...

    http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/1...gdbfrom=pubmed

    Al ga ik meteen mee met Salmonella door te zeggen dat een realistische benadering van 1 maand zat is. Alles wat daarna gebeurd kan simpelweg als meetfout worden gezien

    Gelieve niet te dubbelposten aub? Grtz
    Last edited by westport; 3 December 2009, 14:46.
    Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

    Comment


      #32
      Re: medisch onderzoek

      Ik heb je link gelezen maar hij dateert van 2000 , kijk even op deze link ,is van dit jaar. Grtz
      Attached Files

      Comment


        #33
        Re: medisch onderzoek

        Mooie en handige presentatie ! Jammer dat er geen bronvermelding bij staat, maar alleszins bruikbaar voor ons doel hier !
        Ik ben geen muggenzifter Salmonella, je hebt gewoon gelijk met je gestelde advies. Ik kon het alleen slecht hebben dat mijn eigen info misschien niet juist zou zijn, daarom ben ik ook meteen pubmed opgedoken. Het gaat zoals je terecht stelt om mensen en carrieres, en dan is wetenschappelijke onderbouwing voor mij de norm.
        Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

        Comment


          #34
          Re: medisch onderzoek

          Bron : Mediport

          Website : Healthonboard.com

          Comment


            #35
            Re: medisch onderzoek

            Maar heeft deze club die gestelde termijn zelf onderzocht of gaan ze uit van criteria die eerder vastgesteld werden mbv medisch-wetenschappelijk onderzoek ? Ik neem aan dat laatste, en kan dat helaas niet uit de website van Healthonboard halen. Het ziet eruit als een medische serviceverlener, geen onderzoeksinstituut.
            Zoals al gezegd : ik deel je standpunt met betrekking tot veiligheidsmarges voor drugtests, op basis van 1/ eigen ervaringen, 2/gepubliceerd onderzoek en 3/ een zeker realisme.
            Zullen we het onze volgers niet moeilijker maken ? krijg je van mij een heel erg dikke knuffel omdat je me scherp houdt hiermee !
            Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

            Comment


              #36

              Comment


                #37
                Re: medisch onderzoek

                ok, volgende week dinsdag (binnen 5) is het dan zover men medisch onderzoek...
                ik heb dan 2weken geen joint gerookt en de week daarvoor 1 maal gezondicht,
                Ik ga er voor zorgen dat ik voor het exame veel water drink en zorg dat ik thuis eerst eens naar de wc ga
                hopelijk komt alles wel goed, en thx voor de info
                greets!!!

                Comment


                  #38
                  Re: medisch onderzoek

                  Veel succes Evel Smoker !
                  Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                  Comment


                    #39
                    Re: medisch onderzoek

                    aan salmonello:
                    als ik veel ga drinken zou ik ook wel iets willen drinken waardoor men urine zelf toch geelachtig zou kleuren, zodat men geen argwaan gaat krijgen als ik in het potje plas...
                    of maakt het niet veel verschil als men nu een gele urine heeft of een haast heldere kleur?

                    heb gelezen dat door koffie je urine ook geel kleurt, zou dit verstandig zijn om 1u voor men test 3 kopjes koffie te drinken, of gewoon beter 1liter water?
                    Last edited by evel_smoker; 6 December 2009, 20:01.

                    Comment


                      #40
                      Re: medisch onderzoek

                      Heeft geen belang , donkerkleurige urine wijst alleen op het feit dat je niet genoeg drinkt.

                      Comment


                        #41
                        Re: medisch onderzoek

                        en denk niet dat het uitmaakt wat je drinkt?hoe meer je drinkt hoe kleurlozer het goedje wordt?
                        Het leven is als een neus, je moet er uit halen wat er in zit.

                        Comment


                          #42
                          Re: medisch onderzoek

                          ok thx

                          had gewoon ergens gelezen als je veel koffie of frisdrank drinkt je dan ook gele urine krijgt

                          Comment


                            #43
                            Re: medisch onderzoek

                            Ik heb vandaag men brief gekregen van de spoorweg,
                            Alles is dus vlot verlopen en ik kan vanaf januari beginnen werken

                            dus na paar maanden onrust kan ik nu gelukkig af en toe genieten van een lekker jointje

                            greets!!

                            Comment


                              #44
                              Re: medisch onderzoek

                              Die zal binnenknallen. Succes bij het spoor.

                              Grtz

                              Comment


                                #45
                                Re: medisch onderzoek

                                gefeliciteert!
                                Het leven is als een neus, je moet er uit halen wat er in zit.

                                Comment

                                Bezig...
                                X