Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wat zouden jullie doen

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Wat zouden jullie doen

    Korting op 420shop
    Als de dag komt dat de smurfen op de stoep staan?

    #2
    Re: Wat zouden jullie doen

    Nog eentje rollen en wachten op de grimlins...
    sigpic

    Comment


      #3
      Re: Wat zouden jullie doen

      gewoon opendoen . De politie mag niet zomaar binnenkomen, daarom vragen ze altijd. Zouden we even mogen binnenkomen. Je hebt het recht neen te zeggen en voor dat ze weer aan je deur staan met een papiertje met toelating van de procureur moet je toch al heel wat mispeutert hebben en tegen dan kan je alles al ff naar een vriend ofzo rijden. Als de smurfen aan je deur staan met een huiszoekingsbevel moet je toch wel oftewel echt veel planten hebben oftewel moet je al eens aan de grens gepakt zijn en dan onder verdacht staan.
      Bij mensen met 5 planten ofzo gaan ze nooit zomaar aan de deur staan voor zover ik weet.
      1 Belangrijke tip is , gooi je zakjes altijd weg. Zodra de politie ook al zijn het maar 10 zakjes die 10 zakjes vind, dan ben je geen zelfkweker meer maar een dealer in de ogen van justitie

      Comment


        #4
        Re: Wat zouden jullie doen

        1 Belangrijke tip is , gooi je zakjes altijd weg. Zodra de politie ook al zijn het maar 10 zakjes die 10 zakjes vind, dan ben je geen zelfkweker meer maar een dealer in de ogen van justitie
        Helder verhaal Thelos, en een goeie tip! top man

        Grtz Monty

        Comment


          #5
          Re: Wat zouden jullie doen

          inderdaad mooie tip, denk dat ik in totaal wel 100 van die zakjes over mn huis heb zwerven... ook mn auto ligt der mee bezaait
          sigpic
          Kruimel um, draai um, steek um op en paas um door.

          Comment


            #6
            Re: Wat zouden jullie doen

            als ze er staan is het te laat g dus wat kan je nog doen injezelf fuck roepen. Inderdaad als ze zakjes vinde kan je nog zeggen dat het van aankopen was maar nieuwe zakjes da zien ze niet graag die rechters. als ze komen wees vriendelijk wa

            Comment


              #7
              Re: Wat zouden jullie doen

              Oorspronkelijk geplaatst door weedeveryday View Post
              als ze er staan is het te laat g dus wat kan je nog doen injezelf fuck roepen . Inderdaad als ze zakjes vinde kan je nog zeggen dat het van aankopen was maar nieuwe zakjes da zien ze niet graag die rechters. als ze komen wees vriendelijk
              want zij maken je pv op en beschrijven je gedrag ook. Gewoon maken dat je niet gesnapt word g.grtz een wietroker is geen onruststoker

              Comment


                #8
                Re: Wat zouden jullie doen

                Gewoon oom agent hun dingetje laten doen en als ze weg zijn nieuwe spulletjes bestellen bij alien

                Grtz.

                Comment


                  #9
                  Re: Wat zouden jullie doen

                  Oorspronkelijk geplaatst door AlwaysStoned View Post
                  Nog eentje rollen en wachten op de grimlins...

                  LOL, funny comment!

                  Kijken of ik er ook eentje kan neerpennen...

                  Wat zou ik doen?
                  Eerst even vragen over de intercom waarvoor ze komen via de groene knop. Is het inderdaad voor wat akeligs, dan walm ik ze omver met mijn homemade KO-gas verstuiver, via de RODE knop (dat moet ik nou ns gaan onthouden, de buurman vind het ondertussen niet grappig meer). Vervolgens sleep ik ze gauw binnenshuis waar ik ze met whiskey (goedkope hoor hoe dacht je anders) voltrechter om hen vervolgens om de hoek in de graskant te gaan dumpen en dan het politiekantoor te bellen om te melden dat er twee dronken idioten in de berm liggen


                  Uiteraard met een dikke bekijken deze post.
                  Last edited by thejemghost; 15 June 2009, 20:29.

                  Comment


                    #10
                    Re: Wat zouden jullie doen

                    Oorspronkelijk geplaatst door thejemghost View Post
                    LOL, funny comment!

                    Kijken of ik er ook eentje kan neerpennen...

                    Wat zou ik doen?
                    Eerst even vragen over de intercom waarvoor ze komen via de groene knop. Is het inderdaad voor wat akeligs, dan walm ik ze omver met mijn homemade KO-gas verstuiver, via de RODE knop (dat moet ik nou ns gaan onthouden, de buurman vind het ondertussen niet grappig meer). Vervolgens sleep ik ze gauw binnenshuis waar ik ze met whiskey (goedkope hoor hoe dacht je anders) voltrechter om hen vervolgens om de hoek in de graskant te gaan dumpen en dan het politiekantoor te bellen om te melden dat er twee dronken idioten in de berm liggen


                    Uiteraard met een dikke bekijken deze post.
                    You just made my day;x

                    Comment


                      #11
                      Re: Wat zouden jullie doen

                      Oorspronkelijk geplaatst door Daggeroth View Post
                      Als de dag komt dat de smurfen op de stoep staan?
                      Veel gestelde vragen over het forum

                      JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                      420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                      Comment


                        #12
                        Re: Wat zouden jullie doen

                        Ja niet onnozel doen dan he
                        Braaf meewerken en laten zien dat ze wel degelijk met eigen gebruik te maken hebben.

                        Comment


                          #13
                          Re: Wat zouden jullie doen

                          Een film met ze kijken men xd

                          Comment

                          Bezig...
                          X