Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Helikopter!

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Helikopter!

    Ik ook niet, als je in een klein dorpje of op het platte land woont zou ik maar uitkijken met het drogen van grote hoeveelheden wiet of als je te veel planten hebt dan dat gedoogd word.

    Comment


      #17
      Re: Helikopter!

      ik woon zelf ook in een klein dorpje en ja de canna chopper is ook al boven mijn dorp langsgevlogen gelukkig kweek ik buite momenteel
      Schutto In tha house

      Comment


        #18
        Re: Helikopter!

        Comment


          #19
          Re: Helikopter!

          http://http://www.youtube.com/watch?v=5FGCdzO7N_Y

          Comment


            #20
            Re: Helikopter!

            Hey wigyour, kijk hier even : Hoe post je een filmpje van youtube
            Veel gestelde vragen over het forum

            JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
            420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

            Comment


              #21
              Re: Helikopter!

              Ik heb meerdere keren helicopters over mijn huis gehad, omdat die toevallig overkomen (mijn buurt is nou niet echt een buurt waar mensen kweken ) Maar denk niet dat ze mensen naar je toe laten komen voor 5 plantjes, en trouwens als je 5 planten hebt en je geeft verder geen extra licht of voeding om alles wat te versnellen, is er niets aan de hand

              greetz.

              Comment


                #22
                Re: Helikopter!

                Hier was het vorige week ook!
                Een helikopter die superlaag echt wel 5x over mijn rij huizen kwam gevlogen.

                Het leek mij wel vrij duidelijk waar ze naar op zoek waren. Ik ben immers niet de enige in deze rij huizen met een buitenkweekje. Die 4 kempplanten van mij hebben ze vast niet eens gezien.

                Het boeit me verder ook niet wat de politie er van vindt, maar het was inderdaad wel erg opvallend zo, die helikopter.

                Ik snap ook niet waarom ze dat doen, want een helikopter inzetten lijkt me niet echt goedkoop! Zet dan zo'n mini-choppertje met camera in bv.

                Comment


                  #23
                  Re: Helikopter!

                  Nee, ze zullen geen helikopter inzetten om een paar buiten planten te ontdekken.
                  Tsja behalve als je tuin een en al wiet is dan he.
                  Dus maak je geen zorgen over die heli, maar ik moet zeggen dat het wel vreemd is ja.
                  En die mini chopper willen ze het liefst echt alleen gebruiken voor grote plantages in loodsen.
                  Als je maar geen criminele dingen gaat doen met je oogst, dan is het voor de politie niet zo belangrijk.

                  Peace

                  Comment


                    #24

                    Comment

                    Bezig...
                    X