Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bezoek elektriciteitsmaatschappij

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Bezoek elektriciteitsmaatschappij

Zou je dan niet eens gaan bellen om te vragen waarom die rekening zo hoog is?

Of tappen de buren misschien stroom bij je af
    NLX outdoor kweek 2011
    Wierie Wierie`s Outdoor Festijn 2010
    De eerste maal; 4x NLX outdoor 2009

Comment

1800 euro??jeetje,
      zou betekenen dat je 150 euro pm te weinig voorschot betaald..
      Ik betaal compleet 170 per maand!(zit mn kweekje inmiddels in berekend)
      Is ergens toch wat mis gegaan lijkt mij.

Grts
      Daniella
      Geef een lach elke dag,je zal er vaak een voor terugkrijgen.

Misty's ABC

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door misty71 View Post
        Heb de energiemaatschappij zelf gebeld om advies te vragen voor verhoging i.v.m. mijn nieuwe airco en electraoven.......
        gaven advies van €20,- per maand,ik heb gevraagd voor €30,- vonden ze een verstandig idee,is nu zo toch voldoende opgerekt voor 2/3 kweekjes per jaar.

Grts
        Daniella
        Ook een reden om te verhogen is een groot aquarium, zonnebank, inductiekookplaat

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jk2 View Post
          hier een afrekening gekregen van 18 hondert eurotjes
          en dat terwijl ik geen wiet binnen heb staan of staan gehad .......
          effe balen man ,niet tappen opnieuw gaan voor die euries terug te hebben ,maar kan je geen budgetmeter vragen?en afbetalen? kan je zien en opladen en weet je perfect je verbruik!BTW wordt jou stroom niet afgetapt?
          Last edited by latindos; 14 October 2009, 22:17.
          Stay calm. Everything is going to be okay. There will be marijuana giveaways

Comment

zonder tappen geen probleem
            maar als je meer dan 25 planten heb
            opruimen zou ik zeggen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jk2 View Post
              hier een afrekening gekregen van 18 hondert eurotjes
              en dat terwijl ik geen wiet binnen heb staan of staan gehad .......
              dit is vaak va fout van de leverancier wij hebben ook een rekening gekregen van 750 euro en we hebben gebeld het was gewoon een vergissing ....

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door vale View Post
                Okay, van Nuon is bekend dat ze bij hoog verbruik de politie gaan verwittigen.

Ook ik denk als je een verhoogd verbruik hebt, je verder niks hebt te vrezen. Zoals Weedy zei was het waarschijnlijk gewoon een check-up om te kijken of alles goed werkte en je niet te veel betaalde door een storing o.i.d.

vale.

En wat is 'hoog' verbruik ?

Vraag me echt af wat het belang zou kunnen zijn van een commerciële reus als Nuon om zoiets aan te geven ?
                Grootverbruikers zijn volgens mij juist geliefd bij elec/gas reuzen als Nuon. $$$$$$$$$$$$$$$$
                Zulke verbruikers brengen juist lekker veel $ op.

Kan me wel voorstellen dat Nuon zo nu en dan de moraalridder uithangt op speciaal verzoek van blauw.
                Maar uit zichzelf ?
                T is en blijft toch gewoon scoren voor dit soort reuzen.

Of is dit hele naieve gedachte ?

Zelf heb ik de volgende ervaring met Nuon :

Ben jaren (tot vorig jaar) Nuon klant geweest.
                Sinds 2005 had ik plotseling een verbruik van 2 gemiddelde gezinnen, maar dan in mijn 1tje.
                Waar dit vandaan komt, tot op heden weet ik het nog niet. (heb apparatuur om stroomverbruik door te meten)

Nuon wou daar wel onderzoek naar laten doen, maar dan alleen wanneer ik de kosten zou dragen.
                E.e.a was op mijn eigen iniatief dus.
                Nuon vond het onverklaarbaar maar droeg als 'reden' aan dat ik gewoon meer was gaan verbruiken.
                (welles / nietes).
                Het onderzoek (meter) zou niet worden uitgevoerd door Nuon maar door ContiNuon. (onafhankelijk)
                Mocht blijken dat de meter niet ok zou zijn dan zou Nuon de kosten voor haar rekening nemen.
                Ik heb daar veel gezeik over gehad met Nuon aangezien ik weinig vertrouwen had in een voor mij positieve uitkomst.
                (met oog op compensatie voor mogelijk jarenlang teveel betaalde premie)
                Tot op heden heb ik het onderzoek (nog) niet laten doen en ben ik maar overgestapt naar een prijsvechter om iig mijn maandbedrag te drukken voor dezelfde hoeveelheid electriciteit.

Heb zelf dus absoluut niet de ervaring met Nuon dat men uit zichzelf komt controleren,
                danwel iemand inschakelt om plotseling hoog stroomverbruik te kunnen verklaren.
                En vast en zeker niet om te voorkomen dat een klant te veel betaald.

Zou Nuon die er alles aan gelegen is om zoveel mogelijk te cashen,
                braaf betalende klanten met een plotseling danwel structureel hoog stroomverbruik echt uit zichzelf aangeven ?
                Ik waag het te betwijfelen. Volgens mij zijn bedrijven als Nuon juist dol op dit soort excessen.

Naief ? Dat zou kunnen.

Gertie
                Last edited by Gertie; 14 January 2010, 22:38.
                sigpic

Gertie's bescheiden bloemen tuintje

Comment

Bezig...
                X