Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

bezoek van de politie

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: bezoek van de politie

    Wees blij dat je niet zwart bent en in Amerika woont. Voor je het weet schiet de politie je dood in je eigen huis. Of zoals laatst gebeurde en wordt je gewoon aangehouden in je eigen huis.

    Comment


      #17
      Re: bezoek van de politie

      Misschien raar, maar herkent jou buurman je niet dan? En je ziet toch wel een verschil tussen mensen die relax een joint roken of inbrekers die bij je deur of raam staan te kloten om binnen te komen?

      Heb je je buurman nog gevraagd van hoe of wat of niet?

      greetz

      Comment


        #18
        Re: bezoek van de politie

        Midden in de nacht, ik snap wel dat die buurman even zoiets had van wtf.
        Je kan dan wel zelf ff kijken wat er aan de hand is. (Zou ik doen). Misschien wordt je dan nog wel de held van de buurt ook

        Comment


          #19
          Re: bezoek van de politie

          wel het grappige was dat ik al 3 weken geen woord heb gehoord van die buren, ze durven hun niet meer te laten zien van schaamte, maar zijn ook rare mensen hoor, beetje achterlijk ... nochtans had ik hen duidelijk willen maken dat ik het was maar ja, ze woude idd mss de held uithangen

          men buur naast mij is trouwens een valkenier en die vogels maken snachts ook verdacht veel lawaai, mss had dit er ook iets mee te maken wie weet

          Comment


            #20
            Re: bezoek van de politie

            Wel grappig om te zien hoe je buren reageren op je planten in je tuin. Ik heb ze zelf ook, en niet alleen naast me maar ook boven.

            Comment


              #21
              Re: bezoek van de politie

              Oorspronkelijk geplaatst door Zeemlapje View Post
              Wel grappig om te zien hoe je buren reageren op je planten in je tuin. Ik heb ze zelf ook, en niet alleen naast me maar ook boven.
              ik denk dat de meeste buren hier vooral mee kunnen lachen, zolang ze merken dat er geen overlast van komt

              Comment


                #22
                Re: bezoek van de politie

                lol je hebt mazzel gehad , het weze je gegund ze pakken al genoeg van ons lekker kruid de laaste maanden groene groet
                Stay calm. Everything is going to be okay. There will be marijuana giveaways

                Comment


                  #23

                  Comment


                    #24
                    Re: bezoek van de politie

                    ik heb brave geburen ze houden mij liever te vriend dus ze kijken naar mn plantjes en zeggen ''jij moet toch die plantjes graag zien'' hihi
                    grtz een wietroker is geen onruststoker

                    Comment


                      #25
                      Re: bezoek van de politie

                      Oorspronkelijk geplaatst door weedeveryday View Post
                      een wietroker is geen onruststoker
                      treu!!!

                      tja, ik ga ook wel vaak naar men plantjes kijken hoor soms denken men buren.. is hij daar nu weer bezig met zen planten

                      toch bedankt voor al jullie leuke reacties, en idd i'm a lucky bastard

                      Comment


                        #26
                        Re: bezoek van de politie

                        Wahaha :p
                        was jij waarschijnlijk dood geschrokken xd

                        Comment


                          #27
                          Re: bezoek van de politie

                          wat een geluk!Voor het zelfde geld kijken ze even rond en zien ze je dames staan!Gelukkig was het donker!Ik ken ook zo'n soort verhaal!Een vrij staand huis bij ons op de hoek was verdacht voor de politie,want hun helikopter had gezien dat het vrij warm was op de zolder!Bleek de man kippen te fokken!Hij was de eieren uit aan het broeden op z'n zolder!Met behulp van een hele hoop van die warmte-lampen!Wel grappig zo'n dingen!Legalize the weed,cause world peace is what we need!Peace

                          Comment


                            #28
                            Re: bezoek van de politie

                            Hahaha!
                            Jezus, moest ik die mannen zien staan en ik ben volle bak stoned, ik zou lichtjes een paniek aanval krijgen, voor't zelfde geld storm je naar buiten met een knuppel en word je nog neergeschoten ook, in je eigen tuin dan nog.

                            Wel geluk gehad, "toffe" buren, zo met je inzitten.
                            -"We learn more by looking for the answer to a question and not finding it, then we do from learning the answer itself."

                            Comment


                              #29
                              Re: bezoek van de politie

                              Ik ben mijn buren en stap voor geweest
                              Ik ben op bezoke gegaan bij hun met iets lekkers voor bij de koffie en hun verteld dat ik wat wiet planten buiten ga zetten
                              Om dat ik reuma heb en elke avond 1 jointje rook tegen de pijn.
                              En hun gevraag mochten ze last hebben van min planten op welke manier dan ook of ze me dat aub willen zegegn
                              Om dat het nooit mijn bedoeling is dat hun last gaan hebben van mijn planten.

                              A Hier mee voor kom ik klets praat in de buurt
                              B Ze weten waarom ik deze planten kweek
                              C Ze hebben geen overlast zo wel dan zullen ze dat eerlijk zeggen

                              Zo weten hun wat ik doe in de tuin en waarom en zullen ze minder snel de politie bellen maar eerder aan mijn deur komen mochten ze last hebben

                              groetjes bella
                              God was never on your side..

                              Comment


                                #30
                                Re: bezoek van de politie

                                damn man ,
                                van geluk gesproken

                                wat krijg je in nederland met 5tuinplanten van straf?

                                Comment

                                Bezig...
                                X