Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Buiten kweken in België: hoeveel plantjes gedoogd?

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Buiten kweken in België: hoeveel plantjes gedoogd?

Idd Weedy , je hebt het helemaal bij het rechte eind , de info komt van de procureur van Kortrijk en werd aan mij gezegd
    1 plant buiten mag en dan nog maar als ze welgezind zijn , de ervaring leert dat ze zelfs soms 1 plant vernietigen als ze je niet leuk vinden !!
    ( voor eigen gebruik en buiten bereik van minderjarige& last but not least , geen overlast dus klachten erover ) maar onder geen beding mag je binnen een plant kweken onder kunstlicht !!!Zelfs niet onder gewone neonlampjes
    "Gedogen "voor belgisch gerecht is soms oogje toeknijpen , soms niet
    Ganja is my medication , ganja is my cure ;
    smoking marihuana for sure !!!

Comment

Comment

wow wist ik niet dat er een vzw was :o btw hoe zit dat als wij gewone ( niet vzw ) mensen opgepakt worden ed.kunnen we beroep doen op de vzw?

Comment

VZW's mogen geen planten houden, enkel individuen. Maar nergens is gezegd dat ik niet jouw ene plant bij mag hebben staan. Als je opgepakt wordt voor 1 plant... dat gaat niet gebeuren. Als de agent correct handelt, mag de plant zelfs niet in beslag genomen worden.

Het is ook interessant als je bijvoorbeeld 5 planten hebt. Als je schrik hebt, dan spreek je met vier vrienden af en zet je hun namen op de overige 4 potten - wel met hun toestemming. Misschien kun je ook de naam van je inwonende grootmoeder gebruiken, maar niet van minderjarige kinderen...

Comment

Bezig...
          X