Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Drugtest door Politie

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Drugtest door Politie

    Korting op 420shop
    Vandaag in het nieuws, Politie wil met speeksel test druggebruik aantonen. Nu is Cannabis in speeksel na 14 uur nog aan te tonen en in de urine bij regelmatig gebruik nog 30 dagen. Houd dit in dat ik nooit meer auto kan rijden?

    http://www.your-mind.nl/11/multi-drugstest-speeksel/

    Ik denk dat ik bij mijn huisarts maar een verklaring Verklaring Medicinale Cannabis ga halen.
    http://www.mediwiet.nl/mediwietverklaring.html

    Greeds Chris
    "Medicinaal kweker en gebruiker"

    #2
    Re: Drugtest door Politie

    Oorspronkelijk geplaatst door Somewhere View Post
    Houd dit in dat ik nooit meer auto kan rijden?
    Of een jayke minder roken ej :p

    Comment


      #3
      Re: Drugtest door Politie

      ik heb dat ook gezien op het nieuws maar dat is niet betrouwbaar genoeg denk ik want meerderte soorten drug geeft die niet aan in speeksel dus gaan ze waarschijnlijk
      een ander medium zoeken wat alles pakt denk ik dat dat dus nog een aantal jaren
      niet zal komen en jah wat die duitsers en belgen doen moeten ze zelf weten maar
      verw8 niett dat voor 2011 a 2012 een speeksel controle of iets dergelijks zal zijn

      Comment


        #4
        Re: Drugtest door Politie

        hier in belgie doen ze al controles met speekseltests
        ikzelf heb daar geen problemen mee aangezien ik gewoon een fietsje heb
        en als ik wordt tegen gehouden dan is het voor men licht dat niet brand

        Comment


          #5
          Re: Drugtest door Politie

          Oorspronkelijk geplaatst door olivier View Post
          hier in belgie doen ze al controles met speekseltests
          ikzelf heb daar geen problemen mee aangezien ik gewoon een fietsje heb
          en als ik wordt tegen gehouden dan is het voor men licht dat niet brand

          Ik heb anders ergens in mijn grijs verleden gewoon een bekeuring gekregen doordat ik dronken op me fiets naar huis reedt.

          (politie heeft het uiteindelijk op de bon gezet als ordelijke storing door dronkenschap of zo iets)

          Comment


            #6
            Re: Drugtest door Politie

            Oorspronkelijk geplaatst door snaaps View Post
            Ik heb anders ergens in mijn grijs verleden gewoon een bekeuring gekregen doordat ik dronken op me fiets naar huis reedt.

            (politie heeft het uiteindelijk op de bon gezet als ordelijke storing door dronkenschap of zo iets)
            ja dat is ook dronken achter het stuur
            er heeft zelf ooit is een politieagent gzgt tege my. als je met je gsm belt tydens het fietsen dat je volgens de wet ook een bekeuring kan krygen
            maar dat weet ik niet 100% zeker

            Comment


              #7
              [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

              Comment


                #8
                Re: Drugtest door Politie

                Het wordt hier steeds gezelliger in dit landje

                Comment


                  #9
                  Re: Drugtest door Politie

                  Als ik mij goed herinner kun je hier in belgie zelfs een boete krijgen als je naar je mp3 luistert op je fiets, belt of smst en zelfs Roken op de fiets of drinken kunnen ze in theorie beboeten. Dronken rijden met je fiets kan ik enigzinds wel begrijpen... Onlangs in het nieuws iemand die een boete kreeg omdat hij een broodje at tijdens het rijden met de auto dan wel. De belgische wetgeving is gewoon te algemeen.

                  Comment


                    #10
                    Re: Drugtest door Politie

                    in je bloed 3 maanden max !
                    Stay calm. Everything is going to be okay. There will be marijuana giveaways

                    Comment


                      #11
                      Re: Drugtest door Politie

                      Oorspronkelijk geplaatst door latindos View Post
                      in je bloed 3 maanden max !
                      Ja klopt! Bij dagelijks en langdurig gebruik tot 3 maanden, overigens ook in je urine volgens mij..

                      Comment

                      Bezig...
                      X