Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

binnenkweek legaal of niet

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: binnenkweek legaal of niet

    Dus als ik binnen 5 planten heb staan met professioneel equipment zoals kunstlicht, en centraal geregeld bevloeiingssysteem enz. telt het dan als niet bedrijfsmatig, en wordt gedoogt?

    Comment


      #17
      Re: binnenkweek legaal of niet

      Oorspronkelijk geplaatst door Daggeroth View Post
      Alles wat binnen staat is illegaal
      dus als je 1 plantje op je vensterbank zet ben je illegaal bezig (niet gedogen)?
      dacht dat het zo was in belgie dat het wel gedogen wordt, als je tenminste aan alle voorwaarden voldoet.
      of het nu binnen of buiten is.
      Last edited by midnight fantasy; 26 December 2009, 18:27.

      Comment


        #18
        Re: binnenkweek legaal of niet

        De grootste factor is overlast bij derden .

        Grtz

        Comment


          #19
          Re: binnenkweek legaal of niet

          Comment


            #20
            Re: binnenkweek legaal of niet

            snap het verschil wel.
            maar is het gedogen om in belgie 1 plantje binnen te zetten op je vensterbank?

            volgens mij wordt het gedogen in belgie
            als iedereen in huis meerder jarig is
            maar 1 plant in huis hebben
            geen overlast bij derden
            geen gebruik maken van kweekmateriaal.

            Comment


              #21
              Re: binnenkweek legaal of niet

              juist 1 plant zonder hulpmiddelen word gedoogd.

              Comment


                #22
                Re: binnenkweek legaal of niet

                aha, oke begon er zelf al aan te twijfelen.
                ze zouden die wetten eens specifieker moeten maken, er verander ieder jaar wel weer iets.

                Comment


                  #23
                  als je verkoopt er geen dozen nieuwe zakskes in de buurt liggen en grof geld.

                  Grtz
                  Wat jezelf doet , Doe je meestal beter!!! xD
                  Why drink and drive when you can Blow And Fly!!!!!

                  sigpic

                  Comment


                    #24
                    Re: binnenkweek legaal of niet

                    ik vind het nog steeds belachelijk dat binnenkweek op kleine schaal dat ze dat zien als een misdaad of zo, ze moeten voorbeeld nemen aan spanje die moedigt juist mensen aan om binnen of buiten te kweken dat er minder criminaliteit is, en wat ik dan helemaal belachelijk vind als je dus een automatisch irrigatie systeem heb of permanente ph & ec dan ben je meteen professioneel bezig, of als er een hps hangt dat kan ook een 70 of 150 watt zijn.

                    eigenlijk vind ik dat we met iedereen die wiet kweekt voor eigen gebruik (ook wietforum) naar den haag moeten gaan en zolang lobbyen, en mensen irriteren tot wij onze rechten hebben, dat als ze een kweek ontdekken dat ze de planten moeten laten staan en ons met rust laten, en dan maximaal 1 600 watt en maximaal 10 planten, want er zijn nou eenmaal mensen die meer blowen.

                    Comment


                      #25
                      Re: binnenkweek legaal of niet

                      Volstrekt mee eens Roadmaniac, laten we het binnenhof eens een keer in het zonnetje zetten (letterlijk!) persoonlijk ben ik ook wel voor een lichtelijk foute aktie als iedereen aan de wietthee maar goed, dat is natuurlijk out of the question.
                      Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                      Comment


                        #26
                        Re: binnenkweek legaal of niet

                        Mooie woorden allemaal, er is een mooie regel hiervoor.

                        Alle planten onder een lamp zijn verboden!
                        Veel gestelde vragen over het forum
                        JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                        420Shop.NL
                        "Wat je kunt maken, kun je ook kraken."

                        Comment


                          #27
                          Re: binnenkweek legaal of niet

                          Ik ben toch ook wel overtuigd voorstander om "het recht op thuiskweek" aan te kaarten en te verdedigen.Volgens mij de enige manier om in de toekomst nog met een gerust hart een blowke te kunnen placeren.Je kunt er nu al zeker van zijn dat er in de nabije toekomst een Europese drugswet komt die de handel in alle drugs zal verbieden en dan zit een shopke doen er niet meer in.

                          Comment


                            #28
                            Re: binnenkweek legaal of niet

                            Als dat gebeurd is er geen reden meer om in nederland te wonen

                            Maar zoals je zegt de grote dealers (met alles erop en eraan) wrijven in hun handen met zulke wetten.(en een aantal hooggeplaatsten die hun zakken vullen) Mensen die graag nu en dan genieten van een jointje ipv een glas wijn of bier zullen er altijd zijn.

                            Die moeten dan de straat aflopen op zoek naar louche types die een zakje kunnen missen met het risico dat ze na verloop van tijd zelf in hetzelfde straatje belanden of met harddrugs thuis komen.

                            Comment


                              #29
                              Re: binnenkweek legaal of niet

                              Ik heb in januari 2009 bezoek gehad van de lange arm der wet!Een buurtbewoner had de politie getipt dat ik de hele schuur vol had staan!Dit was echter niet het geval!Ik had er precies 5!Ik zag aan de gezichten van de agenten dat ze niet blij waren!Ze hebben me letterlijk gezegd dat ze normaal niet komen voor 5 plantjes!Maar ik moest wel afstand doen van mijn mooie haze-plantjes!Verder namen ze ook mijn kweek-spullen mee!Wel leuk om te zien,meer agenten dan kweek-spullen!De woningbouw vereniging kwam ook kijken of er geen schade aan de schuur was!Maar ik had alles netjes gehouden!Het gevolg van alles was:ik kreeg geen boete,woon nog steeds in hetzelfde huis!Ik moest alleen afstand doen van alles!Plus ik kreeg een contract van de woningbouw dat ik een jaar lang niet mocht kweken!Ik kreeg ze ervan overtuigd dat het puur voor eigen consumptie was,en niet voor te handelen!Het jaar is al voorbij,en ik kweek nog steeds voor eigen consumptie!Ik kan het iedereen aanraden in nederland!Hou het netjes en hou het bij 5 stuks!Tap geen stroom en maak geen schade aan je huis!bij geval van betrapt worden zijn de problemen minimaal!En zeker als je een eigen huis hebt!

                              Comment

                              Bezig...
                              X