Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Krijg de zenuwen van die heli's

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Krijg de zenuwen van die heli's

    Stay calm. Everything is going to be okay. There will be marijuana giveaways

    Comment


      #17
      Re: Krijg de zenuwen van die heli's

      In belgie mag het dus nog altijd niet dat een helikopter met warmtesensoren een weedplantage opsporen. En die cannacopter en al die andere james bond dingen dat is goed voor een grote bende op te rollen en das maar goed ook maar natuurlijk is de kleine kweker het grootste slachtoffer. Nu in eernegem vliegen er ongever 20 x per dag prive, ziekenvervoer, en vracht en leger helicopters. als die mannen iets gelijk een plantage zien staan buiten kan het zijn dat ze eens klikken maar voor binnen moet je hier niet mee inzitten. en dat canna ding jawel heb al een luchtcarabijne liggen als dat ding zie vliegen schiet ik ze onmiddellijk naar beneden dat beloof ik je en dat mij dat geld ga kosten ha dat valt nog zwaar te bezien. whahahaha

      Comment


        #18
        Re: Krijg de zenuwen van die heli's

        Ik heb vroeger veel kunnen oefenen met het neerhalen van speelgoedspul > mn broer was enthousiast modelbouwer maar mede dankzij mijn trefzekerheid nu niet meer. Voor die cannacopter heb ik een mooie lawinepijl klaarliggen, mooie onderzoeker die daar na explosie mijn vingerafdrukjes nog op kan nazoeken !
        Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

        Comment


          #19
          Re: Krijg de zenuwen van die heli's

          http://www.youtube.com/watch?v=xExSdzkZZB0

          Comment


            #20
            Re: Krijg de zenuwen van die heli's

            Oorspronkelijk geplaatst door miss.greenthumb View Post
            Nice one big buds,heb het effe zo gepost

            Stay calm. Everything is going to be okay. There will be marijuana giveaways

            Comment


              #21
              Re: Krijg de zenuwen van die heli's

              De Canna sniffer of cannacopter word alleen ingezet als er al aantoonbare bewijzen zijn dat er word geteeld. De Cannacopter word dan ingezet voor extra bewijsmateriaal. Ze vliegen niet om op te speuren maar dus om een extra bevestiging als er al aanwijzingen zijn.
              Grtz

              Comment


                #22
                Re: Krijg de zenuwen van die heli's

                Ik hoorde rond 21.00 (toen het allang donker was dus) een helicopter, waarschijnlijk dus ook een cannacopter met zo'n hittedetector, volgensmij de eerste keer dat die hier bezig is :O.

                Comment


                  #23
                  de helis

                  het volgende heb het zelfde ook de jardin darkroom 600w 120 bij 120
                  staat op de kamer en ook hier vliegen er heli s rondt het mooie is dat hun apparatuur hebben om hitte te meten en in de tent heb je een relatief klein hitte punt en niet als bij een grote kweekerij (die moeilijk te isoleren zijn) een GROOT hitte vlak .
                  daarbij weet je wat het kost om zon ruimte te ontmantelen en aan gezien de crediet crisis is het politie inzet bij kleine kwekers als jij en ik veel te duur dus niet rendabel !!!!



                  maak je niet druk bij mij staat het al weer een tijdje ( 1.5 )jaar en zelf politie over de vloer gehad ziet niks hoort niks en ruikt niets alles opgelost

                  Comment


                    #24
                    Re: Krijg de zenuwen van die heli's

                    jah kan over de situatie mee praten heb ook inval gehad alleen zagen ze 2 tenten over het hoofd klopt indd rustig blijven hebben de dames en jij meer kans om vrij uit te gaan

                    Comment


                      #25
                      Re: Krijg de zenuwen van die heli's

                      Gelieve niet dubbel te posten, als je wat vergeten bent gebruik dan de edit functie

                      Comment


                        #26
                        Re: Krijg de zenuwen van die heli's

                        niet helemaal mee eens de infra rood camera laat alles zien ook de 600 w lamp alleen komen ze je rommel weg halen als ze concrete bewijzen hebben tegen je en het gaat om 30 of meer plantjes
                        heb het zelf mee gemaakt en ben veroordeeld voor 7 kwekerijen

                        Comment


                          #27
                          Re: Krijg de zenuwen van die heli's

                          Deeem, wil je me nu echt wijs maken dat de politie bij een huiszoeking 2 kweektenten over het hoofd ziet? Maak dat de kat maar wijs. En als het waar is dat je inmiddels 7 keer veroordeeld bent wegens het kweken van wiet dan ben je naar mijn oordeel uitermate dom en onvoorzichtig. Iemand die 7 keer gepakt is vind ik niet stoer maar een loser.
                          Last edited by Xtreme; 16 December 2009, 19:38.

                          Comment


                            #28
                            Re: Krijg de zenuwen van die heli's

                            Oorspronkelijk geplaatst door Orias View Post
                            In belgie mag het dus nog altijd niet dat een helikopter met warmtesensoren een weedplantage opsporen. En die cannacopter en al die andere james bond dingen dat is goed voor een grote bende op te rollen en das maar goed ook maar natuurlijk is de kleine kweker het grootste slachtoffer. Nu in eernegem vliegen er ongever 20 x per dag prive, ziekenvervoer, en vracht en leger helicopters. als die mannen iets gelijk een plantage zien staan buiten kan het zijn dat ze eens klikken maar voor binnen moet je hier niet mee inzitten. en dat canna ding jawel heb al een luchtcarabijne liggen als dat ding zie vliegen schiet ik ze onmiddellijk naar beneden dat beloof ik je en dat mij dat geld ga kosten ha dat valt nog zwaar te bezien. whahahaha
                            eernegem? ik zit in torhout int school. ja alsje je verstopt in een beek en dan schiet kunnen ze dat bijna niet zien. Maar ik weet wel dat ze rondvliegen met warmtegevoelige sensoren om bv stropers op te paken 's nachts. gryts

                            Comment


                              #29
                              Re: Krijg de zenuwen van die heli's

                              die infrarood is te omzeilen gewoon koelcel muren gebruiken zien ze niks

                              Comment


                                #30
                                Re: Krijg de zenuwen van die heli's

                                hum mag ik je er beleefd op wijzen dat dit een forum voor medigebruikers is (en hobby) denk dat met 10 lampen de fijne grens tussen zelfkweek en commerciele kweek wel gepasseerd is?Kan aan mij liggen natuurlijk
                                Het leven is als een neus, je moet er uit halen wat er in zit.

                                Comment

                                Bezig...
                                X