Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Zo hypocriet kan alleen Nederland zijn...

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Zo hypocriet kan alleen Nederland zijn...

    Korting op 420shop
    Een kennis van mijn vriend moest inzake een kweek incident 3 maanden zitten in PI Tilburg. Hij zit daar nu al een week en heeft sinds vandaag een baantje waar hij 15 euro per week mee verdiend, Mo zegt hij vandaag aan de telefoon je zal nooit raden wat wij in de werkzaal maken. Nou zeg ik lachend zeker wasknijpers, nee zegt tie, ik maak wietlampen! Wietlampen vraag ik vol ongeloof ? Ja Mo echt, misschien zit ik wel voor het gebruiken van lampen die hier zijn gemaakt! Is dat niet om uit je vel te springen, overal worden mensen aangehouden en hun wietjes afgepakt, in Zeeland krijg je zelfs 300 euro boeten maar in onze gevangenissen maakt de regering geld door wietlampen te maken.

    #2
    Re: Zo hypocriet kan alleen Nederland zijn...

    lol, zo houden ze de economie aan de gang

    Comment


      #3
      Re: Zo hypocriet kan alleen Nederland zijn...

      WTF das echt filty als da klopt da verhaal :o

      mvg Izzzz

      Comment


        #4
        Re: Zo hypocriet kan alleen Nederland zijn...

        Tis echt waar hoor, ze maken die dingen onder het mom dat het bouwlampen zouden zijn maar goed de meeste mensen die daar zitten hebben hebben heust wel een keer een wietlamp gezien. Ze maken ze in glad en in hammerslag, nou sorry maar ik vind dat maar een vreemde zaak

        Comment


          #5
          Re: Zo hypocriet kan alleen Nederland zijn...

          jah kijk weet je wat het is wat geld verdiend

          nu met de economische crisis

          als een agent een luchtje schept dat zijn neef die als cipier werkt ontslagen gaat worden
          duikt hij gelijk de straat op om een gast te pakken en geeft die aan zijn nicht door de rechter
          van veroordeel die gek en plaats hem in pi dan kan mijn neef nog een aantal maanden werken
          snap je hoe het in elkaar zit dit is allemaal vriendjes politiek

          Comment


            #6
            Re: Zo hypocriet kan alleen Nederland zijn...

            Het zou zeker hypocriet zijn.. maar ik sta er niet van te kijken..
            Veel gestelde vragen over het forum

            JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
            420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

            Comment


              #7

              Comment


                #8
                Re: Zo hypocriet kan alleen Nederland zijn...

                Wietlampen?
                Je bedoeld reflectoren en armaturen voor kweek lampen denk ik.
                Hiervan gaan er duizenden in kassen waar allerlei soorten bloemen en planten gekweekt worden.
                Ik denk dus dat je vriend gewoon kweek armaturen in elkaar aan het zetten is.
                En ja, er zullen er ook enkele in een ander soort kweekruimte komen.

                Comment

                Bezig...
                X