Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wat wil nederland?

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Wat wil nederland?

    Korting op 420shop
    Hoi Iedereen,

    Ik heb even een vraag je aan jullie allemaal!
    Wat wil nederland nu eigenlijk berijken met deze overdreven controles op gemeenten als roosendaal of bergen op zoom, dat elke buitenlander uit nederland blijft of zo. Reden dat ik dit vraag is de volgende : voorige week donderdag moest ik in bergen op zoom zijn had een afspraak met een persoon om daar dieren te leveren. Nu bij het in komen van nederland werd ik direct gevolgt door een politiewagen die mij bleef volgen tot waar ik moest zijn. Nu mij stoort het niet dat ze controle willen doen en dat ze van straatdealer af willen, maar is dit wel de manier om het te doen??? Als je het mij vraagt ga je gewoon een groot gevoel van onveiligheid bouwen en alle buitenlandse mensen weg jagen ook al komen deze niet voor de drugs, sommige mensen gaan ook graag winkelen in nederland shoppen leuk zou je denken , maar hoe zal dit gaan als de politie op elke hoe in je nek kijkt. Volgens mij gaan ze van deze acties nog spijt hebben als hun economy in elkaar valt. Nu wat vinden jullie van deze overdreven acties? En vinden jullie ook dat stilaan dit probleem zich overal in nederland verstigt.

    Groets TurboMix

    #2
    Re: Wat wil nederland?

    Ik ben voor legalisatie, dus 3 keer raden hoe ik er over denk..

    Comment


      #3
      Re: Wat wil nederland?

      Ja ik begrijp je reactie ze zijn gewoon alles verkloten vind ik! Geen respect voor eender wie en belachelijke prijzen bij controles... Het lijkt dat nu de blowers de schulden berg in de begrooting moeten betalen. 300euro boete waar halen ze zoiets uit he, of betalen wij de politie hun loon messchien want dat zou het ook kunnen zijn. Ik vind het de laatste tijd niet leuk meer in nederland want zelfs de meeste shops zijn echt niet vriendelijk en correct. Wat mij ook opvalt is dat de kloten straatdealer van bergen en roosendaal nu in bv tilburg de mensen gaan lastig vallen dus hebben ze het probleem enkel verplaatst ! Ik ben ook voor het legaal gebruik van cannabis maar denk niet dat we dit ooit geen legaal gaan krijgen door onze regering en politie diensten;


      Turbo

      Comment


        #4
        Re: Wat wil nederland?

        Ik hoop dat het volgende idee erachter zit:

        De Nederlandse politie wil de Belgische drugstoeristen ontmoedigen naar Nederland te komen om wiet te halen, in de plaats daarvan willen ze de belgische toeristen stimuleren hun eigen kweekje op te zetten en zo hun zo in eigen gebruik te voorzien.

        Maar ik zal het vrijwel zeker mis hebben
        Veel gestelde vragen over het forum

        JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
        420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

        Comment


          #5
          Re: Wat wil nederland?

          Oorspronkelijk geplaatst door Jointjedraaien View Post

          Maar ik zal het vrijwel zeker mis hebben
          Hier sluit ik me bij aan
          node voor node van klein naar groot
          LST LEMON SKUNK VERSLAG

          Comment


            #6
            Re: Wat wil nederland?

            wat brengt het op om shops te sluite , niks , het moedigt gewoon meer en meerhet straatdealen aan , is dat wat zewillen dan ?

            Comment


              #7
              Re: Wat wil nederland?

              Het zou me niet eens verbazen als ze dat inderdaad willen.
              Dan kunnen ze zeggen: "kijk eens hoeveel criminaliteit er van komt, we moeten het maar helemaal verbieden!"

              Dat wiet nauwelijks schadelijk is voor de gezondheid is inmiddels wel bewezen, maar er plakt een idee aan dat het verkeerd is.
              Hoorde laatst in een documentaire iemand zeggen dat het vermoedelijk van het puriteinse idee komt, niemand mag lol hebben..

              Comment


                #8
                Re: Wat wil nederland?

                Ja man , wat moet je daar van denken , dat de tijden verandert zijn zeker was wel te denken dat het ooit zover zou komen met alle overlast , roosendaal was op zich niet zoooooo gezellig om te gaan kopen , maar ja die overdreven controles jagen idd alleen maar de mensen weg , idd zal het straatdealen en straatbepikken etc etc wel weer met een boost omhoog gaan

                Comment


                  #9
                  Re: Wat wil nederland?

                  Oorspronkelijk geplaatst door Jointjedraaien View Post
                  Ik hoop dat het volgende idee erachter zit:

                  De Nederlandse politie wil de Belgische drugstoeristen ontmoedigen naar Nederland te komen om wiet te halen, in de plaats daarvan willen ze de belgische toeristen stimuleren hun eigen kweekje op te zetten en zo hun zo in eigen gebruik te voorzien.

                  Maar ik zal het vrijwel zeker mis hebben
                  Zou wel de max zijn maar spijtig zal het niet zijn

                  Comment


                    #10
                    Re: Wat wil nederland?

                    de controles in roosendaal, gebeuren die op de internationale trein? (de Amsterdammer) of enkel op het perron?
                    >>> LR2 mini-kweekje<<<

                    Comment


                      #11
                      Re: Wat wil nederland?

                      De regering komt wel vaker met dingen die met normale logica niet te bevatten is.

                      Comment


                        #12
                        Re: Wat wil nederland?

                        ik vind het raar er nog geen verbod komt op voedingsstoffen voor wietplanten............er zou een te grote zwarte markt komen vrees ik en ze zouden veel taxen mislopen...........mijn gedacht !
                        Stay calm. Everything is going to be okay. There will be marijuana giveaways

                        Comment


                          #13
                          Re: Wat wil nederland?

                          Ze pakken toch al BTW over die voedingsstoffen..
                          Veel gestelde vragen over het forum

                          JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                          420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                          Comment


                            #14
                            Re: Wat wil nederland?

                            De reden is eenvoudig en moet in een EU context worden geplaatst :

                            1) De EU saat achter nultolerantie , deels onder druk van de USA
                            2)Nederland blijft de grootste exporteur van cannabis binnen de EU en staat dus onder druk van de EU, maar gedoogbeleid afschaffen staat gelijk aan politieke zelfmoord en tegelijkertijd toegeven dat ze al die jaren fout zaten.
                            3)De EU (en dan vooral de buurlanden) hebben lak aan de Nederlandse binnenlandse problematiek hieromtrent wegens zelf gezocht.

                            Wat is er nu de afgelopen jaren op diplomatiek vlak aan het gebeuren (= discreter maar vaak effectiever dan politiekDe verhoogde controles zijn een laatste Nederlandse poging om de EU te tonen dat ze de andere lidstaten respecteert in de hoop het gedoogbeleid nog even te kunnen aanhouden.
                            Neem van mij aan dat dit slechts stuiptrekkingen zijn van een (vanuit EU standpunt) falend gedoogbeleid.ALLE drugs hier deel van zal uitmaken)

                            Ik denk persoonlijk dat we ons niet meer moeten blindstaren op een reeds verdronken kalf , maar dat we in plaats daarvan moeten ijveren voor de rechten van de thuiskweker . Hoe vroeger we hiermee starten en hoe luider onze stem klinkt , hoe meer kans we maken dat we op z'n minst dat stukje op Europees niveau kunnen laten beschermen , geruggesteund door de .Want tenzij Nederland de komende jaren bereid is om torenhoge schadeclaims te gaan betalen is het einde van de coffeeshop echt wel in zicht.
                            Last edited by Salmonello; 8 December 2009, 19:43.

                            Comment


                              #15
                              Re: Wat wil nederland?

                              Oorspronkelijk geplaatst door Salmonello View Post
                              Ik denk persoonlijk dat we ons niet meer moeten blindstaren op een reeds verdronken kalf , maar dat we in plaats daarvan moeten ijveren voor de rechten van de thuiskweker . Hoe vroeger we hiermee starten en hoe luider onze stem klinkt , hoe meer kans we maken dat we op z'n minst dat stukje op Europees niveau kunnen laten beschermen , geruggesteund door de .Want tenzij Nederland de komende jaren bereid is om torenhoge schadeclaims te gaan betalen is het einde van de coffeeshop echt wel in zicht.
                              Hier kan ik wel mee instemmen. Het liefste wil ik mijn eigen gekweekte plantjes, maar ik zou met de huidige wetgeving het risico lopen eruit geschopt te worden door de huisbaas.

                              Comment

                              Bezig...
                              X