Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

betrapt maar ik kreeg een brief

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: betrapt maar ik kreeg een brief

    Hah, ik las zelfs even over dat stukje heen. En 'idd', ik zou het niet als al te professioneel beschouwen daarzo . Een dergelijke brief moet beter, afkortingen zoals 'idd' illustreren dan ook alles . Gewoon van dat licht werk maken zodat er geen licht meer vanuit je ruimte komt. Eventueel de dagcyclus de volgende keer op onze dagcyclus zetten, zo kunnen ze daar al geen probleem van maken .

    Greetzzz

    Jona

    Comment


      #17
      Re: betrapt maar ik kreeg een brief

      In eerste instantie was het vrij dom van die mensen in je huis toe te laten. zij zijn geen politie en moest het politie zijn dan hebben ze nog een bevelschrift nodig.
      De eigenaar van je woning die je huurt mag slechts 1 keer per jaar je huis komen bezichtigen en dit op wederzijdse samenspraak dus kunnen ze vanaf nu pas binnen een jaar een bezoekje brengen.
      Als in het contract vermeld staat dat je geen huisdieren mag houden en je doet het toch dan is dat contractbreuk en kunnen ze je buitenwerken.

      Hou alles discreet zodat niemand van je buren nog kan merken dat je kweekt, alles lichtdicht maken en koolstof filters plaatsen voor de geur.

      gtzz

      Comment


        #18
        Re: betrapt maar ik kreeg een brief

        Ik denk dat hij op zich geen andere keus had, aangezien ze uiteindelijk toch gaan binnenraken denk ik. Maar geld wat je zegt ook bij huurflats? Of enkel op losstaande woningen?

        Comment


          #19
          Re: betrapt maar ik kreeg een brief

          Oorspronkelijk geplaatst door Jona View Post
          Ik denk dat hij op zich geen andere keus had, aangezien ze uiteindelijk toch gaan binnenraken denk ik. Maar geld wat je zegt ook bij huurflats? Of enkel op losstaande woningen?
          Maar dan weet je wel dat je heel snel alles moet opruimen voordat ze opnieuw voor je deur staan, lijkt me.

          Verder heb je veel geluk gehad DeKweker

          Comment


            #20
            Re: betrapt maar ik kreeg een brief

            Ik vind zelf dat je slim bent geweest om ze toch binnen te laten, puur zodat je kan laten zien dat je het goed bedoeld en niet echt iets verbergt.

            Maar er zoals anderen al zeggen even werk van van het lichtprobleem dmv. naden af te dichten, voor de geur een koolstoffilter ophangen en doe iets qua brandveiligheid.
            En dan hopen dat je buren het oke vinden.


            Ik weet het, het is ongeveer al wat de andere al hebben gezegd maar toch om je misschien over te halen nog een keer.

            De grootste bitch die je ongeveer kunt hebben als je op jezelf woont zijn je buren, ik spreek uit ervaring.

            Comment


              #21
              Re: betrapt maar ik kreeg een brief

              wat een gezeik.
              ben ik blij dat ik mijn huis huur van mijn buurman

              Comment


                #22
                Re: betrapt maar ik kreeg een brief

                Even ter informatie; Uit eigen ervaring worden 5 planten ''gedoogd'' vandaar het gedoogbeleid. Als ze in je huis komen en ze ontdekken planten dan mogen ze het in beslag nemen maar verder gebeurd er nix. Mvg
                Last edited by angeloo; 7 November 2009, 08:25.
                A.Bundy

                Comment

                Bezig...
                X