Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Uitvoer van cannabis (gebruikershoeveelheden)

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Uitvoer van cannabis (gebruikershoeveelheden)

    Korting op 420shop
    Xtreme
    Last edited by Xtreme; 17 November 2009, 12:22.

    #2
    Re: Uitvoer van cannabis (gebruikershoeveelheden)

    maar hoe zit het dan als je als inwoner van rosendaal bijvoorbeeld ff snel over de grens gaat tanken en je hebt nog een zakje met 1 gram wiet of een half jointje in de asbak wat dan ????

    Comment


      #3
      Re: Uitvoer van cannabis (gebruikershoeveelheden)

      Ik vermoed dat je dan de klos bent.

      Xtreme

      Comment


        #4
        Re: Uitvoer van cannabis (gebruikershoeveelheden)

        Oorspronkelijk geplaatst door devils haze View Post
        maar hoe zit het dan als je als inwoner van rosendaal bijvoorbeeld ff snel over de grens gaat tanken en je hebt nog een zakje met 1 gram wiet of een half jointje in de asbak wat dan ????
        Met dat half jointje in je asbak kan je al de sigaar zijn. Ik denk dat ze dan hun drugtest eens bovenhalen om te kijken of je die joint pas hebt gerookt. Dan gaan ze met een krabbertje een beetje slijm uit je mond krabben om sporen van gebruik te vinden. Gezellig is anders!

        Comment


          #5
          Re: Uitvoer van cannabis (gebruikershoeveelheden)

          Wordt dit al gedaan? Speekseltests?

          Comment


            #6
            Re: Uitvoer van cannabis (gebruikershoeveelheden)

            Nog nooit meegemaakt, ık zou er ook geen medewerkıng aan verlenen..
            Veel gestelde vragen over het forum

            JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
            420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

            Comment


              #7
              Re: Uitvoer van cannabis (gebruikershoeveelheden)

              Rijden en blowen tegelijkertijd vind ik schandalig en onverantwoord, even erg als drinken achter het stuur!! 't is nog altijd een verdovend middel.
              Dusja, ik hoop dat iemand voor zoiets gepakt wordt wanneer hij een halve joint in zijn asbak heeft.
              >>> LR2 mini-kweekje<<<

              Comment


                #8
                Re: Uitvoer van cannabis (gebruikershoeveelheden)

                Oorspronkelijk geplaatst door Methos View Post
                Rijden en blowen tegelijkertijd vind ik schandalig en onverantwoord, even erg als drinken achter het stuur!! 't is nog altijd een verdovend middel.
                Dusja, ik hoop dat iemand voor zoiets gepakt wordt wanneer hij een halve joint in zijn asbak heeft.
                En daar ga ik dan weer niet mee akkoord, drinken achter het stuur is heel wat anders. Ik rij altijd als ik gesmoord heb, en ik rij zeer verantwoordelijk, veel minder sportieve soort rijstijl dan als ik nuchter rij.

                Comment


                  #9
                  Re: Uitvoer van cannabis (gebruikershoeveelheden)

                  ten eerste is het bezit in nederland niet strafbaar. Men mag 5 gr per dag per persoon kopen. Maar in nederland mag het niet worden vervoerd worden. Dat betekend vanaf je de coffeeshop verlaat met een pluk of 100 gr weed je even strafbaar bent. In belgie mag men wel het max 3 gr vervoeren maar nooit met dat in de omtrek komen van minderjarigen en plaatsen waar deze minderjarigen aanwezig zijn zijnde een school of de jeugdclub op de hoek.

                  En nog iets ik rook en als ik in me auto stap leg ik me joint in de asbak tijdens het rijden rook ik weinig tot niet maar als ik uit me auto kom is dat het eerste wat ik doe. Heb schrik in me auto op de baan. Maar om al een boete te geven dan moeten ze iedereen met drank of die belt met zijn gsm een boete geven en dat gebeurt ook niet. En alcohol is een harddrugs cannabis eens softdrugs en iemand die al lang smoort weet wat hij of zij kan maar tis af te raden dat je dat doet wanneer je nog je eigen grensen niet kent maar is nog altijd veiliger dan die snelheidsduivels die niets binnen hebben en toch doden veroorzaken.

                  Comment


                    #10
                    Re: Uitvoer van cannabis (gebruikershoeveelheden)

                    Het is wetenschappelijk bewezen dat rijden onder invloed van cannabis een positieve invloed heeft op het rijgedrag. Dit uiteraard maar tot op zekere hoogte. Staat ergens op dit forum een draadje over.
                    "Een dwaas die weet dat hij een dwaas is, is al wijzer dan een dwaas die denkt dat hij wijs is." .

                    Medigebruiker

                    Comment


                      #11
                      Re: Uitvoer van cannabis (gebruikershoeveelheden)

                      tja een positieve invloed, als ik stoned ben, ben ik allesinds niet in staat om te rijden. Een paar uur daarna dan weer wel. Als je een joint rookt TERWIJL je rijdt, ga je mij niet wijsmaken dat je niet stoned bent.
                      >>> LR2 mini-kweekje<<<

                      Comment


                        #12
                        Re: Uitvoer van cannabis (gebruikershoeveelheden)

                        ik kan roken tijdens of voor het rijden en ik rij prima (vrienden en collega's mee eens, miss anderen niet..), en meestal rij ik idd rustiger als ik heb gerookt

                        Comment


                          #13
                          Re: Uitvoer van cannabis (gebruikershoeveelheden)

                          belgie is geen probleem duitsland doen wat moeilijker

                          Comment

                          Bezig...
                          X