Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Burgemeester van maastricht wil legalisate coffeeshops

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Burgemeester van maastricht wil legalisate coffeeshops

    Korting op 420shop
    Eindelijk iemand die er verstand van heeft en niet bang is zijn mening te verkondigen in den haag ! http://player.omroep.nl/?aflID=7022521& ... 61e27a3d7b
    Veel gestelde vragen over het forum

    JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
    420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

    #2
    Re: Burgemeester van maastricht wil legalisate coffeeshops

    Zeer interessant en ik geef Burgemeester Leers groot gelijk.
    Zorg ervoor dat de coffeeshops via legale weg aan cannabis kunnen.
    Bijvoorbeeld: legale cannabisplantages die regelmatig gecontroleerd worden en hun waar verkopen aan de coffeeshops. Die wiet is goedkoper en de drugsrunners, die in opdracht van grote (Marokkaanse) families werken, krijgen hun wiet niet meer verkocht.

    Comment


      #3
      Re: Burgemeester van maastricht wil legalisate coffeeshops

      Oorspronkelijk geplaatst door zion
      Die wiet is goedkoper en de drugsrunners, die in opdracht van grote (Marokkaanse) families werken, krijgen hun wiet niet meer verkocht.
      Die verkopen voornamelijk harddrugs, maar ik ben het met je eens
      Die burgemeester steekt zijn kop teminste niet in het zand!
      Veel gestelde vragen over het forum

      JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
      420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

      Comment


        #4
        Re: Burgemeester van maastricht wil legalisate coffeeshops

        Hij is blijkbaar niet de enige : vanmorgen op het nl TV nieuws (was al bezig toen ik erop zapte) een afscheidsnemende hoge politiefunctionnaris die een pleidooi hield tegen de "war on drugs" : hij was daarin zeer duidelijk : contraproductief, enorme verspilling aan politiecapaciteit en hypocriet.
        Waarschijnlijk heeft die man moeten wachten op zijn pensionnering om openlijk een dergelijk standpunt te durven innemen.

        Comment


          #5
          Re: Burgemeester van maastricht wil legalisate coffeeshops

          Inderdaad simplemind dat denk ik ook, het is zo jammer dat een fatsoonlijk beleid altijd wordt tegen gewerkt
          In dat filmpje zie je ook dat Rita Verdonk geen duidelijk standpunt inneemt over de kwestie en alleen bezig is met zieltjes te winnen voor de volgende verkiezingen Mijn stem gaat in ieder geval niet uit naar haar partij
          Veel gestelde vragen over het forum

          JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
          420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

          Comment


            #6
            Re: Burgemeester van maastricht wil legalisate coffeeshops

            Oorspronkelijk geplaatst door Jointjedraaien
            Inderdaad simplemind dat denk ik ook, het is zo jammer dat een fatsoonlijk beleid altijd wordt tegen gewerkt
            In dat filmpje zie je ook dat Rita Verdonk geen duidelijk standpunt inneemt over de kwestie en alleen bezig is met zieltjes te winnen voor de volgende verkiezingen Mijn stem gaat in ieder geval niet uit naar haar partij
            Ik heb geleerd niet langer in politieke kleuren te denken, laat staan dat ik als Belg zou meningen gaan verkondigen over Nederlandse politici. Iemand die aan het hoofd gestaan heeft van de politie en er dus met zijn 2 voeten in gestaan heeft daarentegen vind ik dan wel de moeite om naar te luisteren. Maar we moeten ons daar geen illusie's over maken, dat standpunt zal weinig ruchtbaarheid krijgen ......

            Comment


              #7
              Re: Burgemeester van maastricht wil legalisate coffeeshops

              Weet je nog op welke zender dat je dat van die politiefunctionnaris hebt gezien Simplemind?

              Comment


                #8
                Re: Burgemeester van maastricht wil legalisate coffeeshops

                Oorspronkelijk geplaatst door zion
                Weet je nog op welke zender dat je dat van die politiefunctionnaris hebt gezien Simplemind?
                Nieuwsuitzending op nl televisie, meer heb ik niet onthouden want had het begin gemist

                Comment


                  #9
                  Re: Burgemeester van maastricht wil legalisate coffeeshops

                  Oorspronkelijk geplaatst door simplemind
                  Oorspronkelijk geplaatst door zion
                  Weet je nog op welke zender dat je dat van die politiefunctionnaris hebt gezien Simplemind?
                  Nieuwsuitzending op nl televisie, meer heb ik niet onthouden want had het begin gemist
                  Is ni erg hoor.

                  Burgemeester Terneuzen wil proefproject legale cannabisteelt
                  In de Nederlandse gemeente Terneuzen wil waarnemend burgemeester Co van Schaik (Pvda) een proefproject opstarten rond legale cannabisteelt. Dat meldt de Oost-Vlaamse regionale zender AVS. Van Schaik wil met zijn project de illegale aanvoer naar de coffeeshops inperken. "Nu gebeurt de kweek stiekem in woningen en dat zorgt voor gedoe in de buurt. Als je de kweek legaliseert, zal dat daar niet gebeuren", meent de burgemeester.

                  De cannabisteelt zou moeten gebeuren door de overheid in een nog te bouwen serrecomplex. "Als je de overheid gecontroleerd wiet laat kweken, kunnen zij leveren aan de coffeeshops en hebben de shops zo voldoende toevoer. Dan moet de politie niet meer op zoek gaan naar illegale telers, want ze zullen geen bestaansreden meer hebben."

                  Volgens Van Schaik wordt in Nederland al lang gesproken over het experimenteren met andere manieren om het gedoogbeleid uit te voeren. "Als je erin slaagt om het criminele circuit aan de achterkant van de coffeeshops legaal te maken, is dat ook goed voor Zeeuws-Vlaanderen en kan ook Vlaanderen er voordeel bij hebben."

                  Wanneer zou geteeld worden, is nog niet duidelijk. De bevoegde minister moet het voorstel van Van Schaik immers nog goedkeuren. (belga/lpb)

                  Bron: De Morgen

                  Dat bedoel ik dus.

                  Comment

                  Bezig...
                  X