Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wetgeving 2010 hennepteelt

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Wetgeving 2010 hennepteelt

    Oorspronkelijk geplaatst door luchtige View Post
    wat vinden jullie ervan? Het is niet meer zomaar een boete.
    Complete verdiensten terugbetalen, en dat is wel zeeeer hoog
    voorbeeld: 100 planten... 11000 euro... 5x geoogst... 11000x5=55000 terugbetalen

    dan hebben ze nog apparatuur bij de hand die berekenen hoe vaak in zo'n hok is geoogst vandaar de 5x als voorbeeld. Hier kan je je niet onderuit praten... zoveel is het, en zoveel moet je betalen, en waardevolle spullen worden inbeslag genomen.

    ik denk dat menig kweker niet echt vrolijk hiervan word
    elke oogst alles vervangen. het is veel werk maar wel de moeite om een beetje safe te zitten
    en inderdaad als je je aan de spelregels houd gebeurt er niets
    Last edited by fastlurner; 2 January 2010, 19:12.

    Comment


      #17
      Re: Wetgeving 2010 hennepteelt

      Hoezo elke oogst alles vervangen? Iedere kweek een volledige nieuwe set kopen of zo? Ja jongens , er zijn er hier die geld teveel hebben denk ik...

      Comment


        #18
        Re: Wetgeving 2010 hennepteelt

        Das dus bedoelt als je een hangar hebt staan.
        Als jij thuis voor jezelf 1 lamp hebt hangen en je gebruikt alles voor persoonlijk gebruik dan heb je met 1 kweek toch genoeg om een jaar door te komen? Hoe gaan ze u dan ooit pakken?
        Als ze kwekers pakken is het door de overlast die ze veroorzaken. Geuroverlast, tv's die gestoord beeld geven, wateroverlast enzovoort. Of via de gebruikers die gepakt worden, meestal minderjarigen.
        1 lamp vinden ze nooit, zeker niet in de winter. Die bron van warmte kan evengoed een electrische verwarming zijn in de badkamer.

        Comment


          #19
          Re: Wetgeving 2010 hennepteelt

          het hele gedoogbeleid is gedesinged om uit te draaien in een geweldig winstgevend fiasco.
          Om uiteindelijk amerikaanse tafferelen hier in holland te kunnen introduceren als de oplossing, de burger ze veiligheid is in gevaar, verschrikkelijke hobby kwkers die zware crimineel geworden zijn, moderne mensen handel en wiet smokkel meer vna dit soort onzin krijgt onse brave burger regelmatig haar strot ingegoten. Straks komen er prive bedrijfjes die voor justitie de boel in beslag komen nemen , de gemaakte ontruimings kosten worden gedekt door subsidies, en als het kan, betaald door de kweker in kwestie, daarbij strijken ze de opbrengsten van de inbeslag genomen spulletjes. Ze kunnen dan lekker huis an huis opzoek naar kwekertjes. En de brave burger vind het goed, want het is immers haar veiligheid die bedreigd word door die zwaar criminele hobbykwekers. Daar wil men wel wat privacy en eigendoms recht voor opgeven.

          bigbizznizz

          Comment


            #20
            Re: Wetgeving 2010 hennepteelt

            Ze sluiten je nog zo snel niet op hoor

            In belgie word je ook echt niet snel opgesloten of er moet al bendevorming, of een mega plantage, etc... bij zitten

            De winstverbeurdverklaring dat je hebt in Belgie houdt toch net hetzelfde in als je verdiensten terug betalen, want die berekenen ze ook naar de hand van hoeveel keer je gedraaid hebt in je hokje aantal planten etc... en de totale winst dat zij vermoeden dat jij hiermee verdient hebt.

            Het is meestal die winstverbeurdverklaring die ervoor zorgt dat je volledig genekt bent nadat je gepakt wordt want zonder opnieuw in de illegaliteit te stappen kan je die toch nooit op een normale manier terugbetalen (weer zo een logische redenering van ons gerecht)


            Oorspronkelijk geplaatst door fastlurner View Post
            elke oogst alles vervangen. het is veel werk maar wel de moeite om een beetje safe te zitten
            en inderdaad als je je aan de spelregels houd gebeurt er niets
            En wat ga je doen met de verbruikte elektriciteit? Denk dat ze vooral daaraan kunnen zien hoe lang je al kweekt
            Last edited by Smoking Fifi; 3 January 2010, 15:48.
            Q. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?

            A. The cop!

            Comment


              #21
              Oorspronkelijk geplaatst door Smoking Fifi View Post
              En wat ga je doen met de verbruikte elektriciteit? Denk dat ze vooral daaraan kunnen zien hoe lang je al kweekt

              Comment


                #22
                [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

                Comment


                  #23
                  Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                  Comment


                    #24
                    Re: Wetgeving 2010 hennepteelt

                    daarom vervang ik vanaf 2010 elke keer alles opnieuw. dan maar een paar euri extra kwijt, maar wel een zekerheid dat ik als het erop aan komt niet zo belachenlijk veel aan boete krijg
                    GOD MADE WEED
                    MAN MADE BEER
                    IN GOD WETRUST

                    Comment


                      #25
                      Re: Wetgeving 2010 hennepteelt

                      normaal rekende justitie 33 gram per plant nu 200 toemaar

                      Comment


                        #26
                        Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                        Comment


                          #27
                          Re: Wetgeving 2010 hennepteelt

                          Justitie gaat alleen over tot een berekening van de theoretische opbrengst ingeval er geen primaire vastlegging heeft plaatsgevonden. Als verdachte moet je tegenbewijs leveren (detournement de pouvoir) dat de justitionele berekening niet klopt. De Hoge Raad der Nederlanden acht de berekening van justitie acceptabel ingeval er geen andere cijfers voor handen zijn. Als je echter getrouw en stelselmatig (ik heb deze zware woorden niet verzonnen, zijn aan de rechtspraak ontleend) aantekening stelt van het "bedrijfsgebeuren" dan vormen jouw cijfers het uitgangspunt, mits de uitkomst binnen de grenzen der redelijkheid ligt en je de cijfers kunt staven met brondocumenten (facturen, aantekeningen kweekproces e.d.) Dit biedt mogelijkheden: stel je planten zijn gezond, maar je constateert "op papier" spint. Je koopt een bestrijdingsmiddel, je bewaart de nota en in je kweekverslag staat dat het middel niet hielp en dat je de plantage hebt geruimd. Dan valt er geen wederrechtelijk verkregen voordeel te constateren en niets te ontnemen.

                          Comment


                            #28
                            Re: Wetgeving 2010 hennepteelt

                            ze tikken zowiezo niet,ik had 5 buiten planten staan (waren wel flink uit de kluiten gewassen)bij de inval van die idioten waren maarliefst 20 agenten.ze hebben mij en de buren gepakt zij hadden ook 5 planten.bij het verhoor zei den ze dat voor mij de opbrengst zo,n 9.500 euries waren en dat ik voor moest komen omdat het zo,n giga stuiken waren.ze zijn in september binnen gevallen en ik heb tot op heden niks meer gehoord,wel dreigde ze me uit het huis tezetten ik zit namelijk gehuurd.

                            Comment


                              #29
                              Re: Wetgeving 2010 hennepteelt

                              Maar hoe komt de coffieshop eraan???

                              dat is toch ook niet meer legaal

                              raar is dat maar als ze nu een wat grotere kasen op zetten de overheid

                              dan kunnen ze van 2 kanten belasting innen

                              zowel van de kweker en de coffieshop.


                              Of zie ik dat verkeerd

                              Comment


                                #30
                                Re: Wetgeving 2010 hennepteelt

                                Zelfstandigen 'betalen' geen belastingen. Belasting wordt doorgerekend aan de klant. Kweker rekent het door aan de coffeeshop, die op zijn beurt aan de klant.

                                Comment

                                Bezig...
                                X