Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

stille

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    stille

    Korting op 420shop
    ik zie mooie kweek verslagen maar einde van de dag is niet elk kweek verslag legaal want je mag er geen lamp boven hangen
    niemand hier beetje para dat er niet een agent rustig de boel hier in de gaten houdt?

    #2
    Re: stille

    Dat zal die agent zijn of haar zorg wezen (en veel tijdsverspilling voor die mensen )zijn niet de mijne .........................ik doe niks verkeerd ik ben een medicinale hobby-teler, en btw je weet toch zelf ook wat je doet en waar je mee bezig bent ,er is ook een risico dat je morgen buiten komt en wordt doodgereden......................................d us laten we niet paranoide gaan doen

    gelijkaardig topic hier
    http://jointjedraaien.nl/wietforum/f...ans-t8179.html
    Last edited by latindos; 9 January 2010, 22:59.
    Stay calm. Everything is going to be okay. There will be marijuana giveaways

    Comment


      #3
      Re: stille

      vaak stillen voor de storm ja ... laat ze maar komen > heb zelfs een plekje cake voor bij de koffie
      Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

      Comment


        #4
        Re: stille

        Zelfs zonder lamp, is het niet legaal.
        Het wordt alleen maar gedoogd, dus eigenlijk is alles betreffende kweken van cannabis illegaal.
        En ik ben niet paranoide, dus lees het maar gerust wat ik plaats, wie je ook bent!
        Last edited by ceBep; 10 January 2010, 01:40.

        Comment


          #5
          Re: stille

          Zo is dat. Van mij krijgen ze koffie met gebak als ze komen, maar ook een pittig gesprek. Ik vind het wel mooi geweest. Dit duurt zo nog mijn hele leven.

          Comment


            #6
            Re: stille

            Zolang het een hobby is en er geen sprake is van broodkweken is het toch helemaal niet interessant voor oom agent ?

            Wat heeft politie/justitie er nu aan om een hobbykweker die zijn/haar eigen wietje kweekt, aan te pakken.
            Hij/zij koopt het anders toch gewoon in een coffeeshop ?

            En dan heb ik het nog niet eens over mediwiet gebruikers.
            Die hoeven volgens mij al helemaal niets te vrezen aangezien die een doktersverklaring kunnen overleggen.
            Zou wel dieptriest zijn om van iemand die medisch afhankelijk is de medicijnen af te nemen.

            Een inval doen en dan 2 of 3 plantjes scoren. T zal maar in de media komen.

            Gelukkig zijn er nog geen boa's of nog erger stadswachten op internet, die zouden dit soort futiliteiten zeker aangeven.
            Dat beetje justitie/politie/recherche dat op internet actief is heeft het vast en zeker veel te druk met het aanpakken van zaken die er wel toedoen op internet. Criminaliteit via internet is BOOOOMING.

            Let wel, het bovenstaande 'denk ik' door gewoon mijn gezonde verstand te gebruiken.
            Misschien is de praktijk toch anders ?
            Ik heb weinig kunnen vinden over hobbykwekers die grote problemen met justitie hebben gehad.
            Wat je leest gaat bijna altijd over professionele kwekerijen met 100+ planten.

            T maakt mij iig de pis niet lauw, die 2 autoflowertjes die ik in een hokkie heb staan. Kinderspel.

            Grtz,

            Gertie
            Last edited by Gertie; 10 January 2010, 14:09.
            sigpic

            Gertie's bescheiden bloemen tuintje

            Comment

            Bezig...
            X