Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Praag is/wordt het nieuwe Amsterdam!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Praag is/wordt het nieuwe Amsterdam!

    Nederland en andere europese landen zoals tsjechie kunnen cannabis niet legaliseren omdat het verboden is door europa
    Daardoor kan de Nederlandse overheid geen btw vragen op de verkoop van wiet wat het voor andere landen die
    coffeeshops overwegen niet aantrekkelijker maakt. Ze proberen dit op te lossen door de hoogste belastingen te vragen op het
    personeel van de coffeeshops etc
    er kan daar enkel meer gedoogd worden maar het blijft illegaal
    om af te sluiten luisteren: http://www.youtube.com/watch?v=S9GAF4by5LQ

    Comment


      #17
      Re: Praag is/wordt het nieuwe Amsterdam!

      echt hele goede wiet kan je makkelijk krijgen in heel tsjechie.. maar je moet locale mensen kennen.... Er zijn zat growshops daar waar je genoeg mensen tegen komt.

      Wiet krijg ik zelfs voor niks daar..

      Echter er is een "catch" zoals onze vriend Soma ontdekte (het was grappig) wiet blowen is geen probleem, maar een joint aanbieden is strafbaar !!!
      Rook ik een joint.. dan bied ik je niks aan.. je moet mij vragen.. dan is het safe..

      5 planten mag je ook hebben in Tsjechie... met of zonder lamp, dat moet jezelf weten..

      7 uur rijden is een makkie met een goede auto... en anders vlieg je ook voor weinig zo over...

      Voor de wintersporter in 7 uur ben je ook in Liberec... Goede wiet daar, goede snowboarders, mooie vrouwen (meer vrouwen dan mannen daar)
      Metrop hoog geconcentreerde vloeibare plantenvoeding

      Comment


        #18
        Re: Praag is/wordt het nieuwe Amsterdam!

        @ Angelo 2011

        *Zou leuk zijn als je dit voor morgen leest *
        Ik ga morgen namelijk naar Praag en heb me rot gezocht online naar een shop daar,ken niks vinden.
        Ken jij mij vertellen waar ik goede shops of gevers ken vinden?En het liefst in Praag 4 of 8.

        Comment


          #19
          Re: Praag is/wordt het nieuwe Amsterdam!

          Als je op zijn profiel klikt kan je zien dat hij laatst op 22 maart het forum bezocht,
          ik denk niet dat hij je bericht op tijd zal lezen

          Comment


            #20
            Re: Praag is/wordt het nieuwe Amsterdam!

            Topic bumping!

            Comment

            Bezig...
            X