Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Jullie ook zo teleurgesteld over de uitslag van de Verkiezingen??

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #46
    Re: Jullie ook zo teleurgesteld over de uitslag van de Verkiezingen??

    Oorspronkelijk geplaatst door Xtreme View Post
    Klopt, jammer dat er geen partij bestaat die nog rechtser is. Beter een kapitalist dan een loser met afgunst. Geld maakt weliswaar niet gelukkig, maar als je toch al gelukkig bent dan liever met geld dan zonder. Een ieder die dit weerspreekt is niet wijs of liegt dat hij barst.
    just a question, hoe sta jij dan tegenover het coffeeshopbeleid, je bent een roker (en terecht ) maar volgens dat ik gelezen heb ben je tamelijk rechts. Ik ben geen Nederlander, ben ook zo niet op de hoogte, maar voor het stuk dat ik op de hoogte ben gaat rechts niet hand in hand met cannabis.
    sigpic

    Comment


      #47

      Comment


        #48
        Re: Jullie ook zo teleurgesteld over de uitslag van de Verkiezingen??

        Oorspronkelijk geplaatst door AlwaysStoned View Post
        just a question, hoe sta jij dan tegenover het coffeeshopbeleid, je bent een roker (en terecht ) maar volgens dat ik gelezen heb ben je tamelijk rechts. Ik ben geen Nederlander, ben ook zo niet op de hoogte, maar voor het stuk dat ik op de hoogte ben gaat rechts niet hand in hand met cannabis.
        Het gehele coffeeshop beleid interesseert mij in het geheel niet. Ik gebruikte al hasj en wiet in 1963. Destijds was dat welhaast een halsmisdaad. In geval alle shops gesloten worden raakt dit me totaal niet, omdat ik niet afhankelijk ben van welke shop dan ook. Het gebruik van cannabis staat in geen enkel verband met een politieke voorkeur. Mensen met een rechtse politieke voorkeur onderscheiden zich niet van mensen met een linkse signatuur m.b.t. genotmiddelen. Het enige wat bij mij afwijkt ten opzichte van de gemiddelde cannabisgebruiker is dat ik absoluut geen alcohol drink en absoluut geen sigaretten o.i.d. rook. Op het gebied van alcohol wijk ik ook af van mijn politieke geestverwanten.

        Comment


          #49
          Re: Jullie ook zo teleurgesteld over de uitslag van de Verkiezingen??

          nah goed ik werk ook gewoon, is ook niet van mij op toepassing, maar die mensen die in de wahjong zitten dan???teruggekeerde soldaten met posttraumatische stress, all im saying is, het is niet zo simpel en zwart wit als, de mensen die niet werken, willen niet werken, is gewoon te gemakkelijk geredeneerd...en dus spreek k mezelf niet tegen....ik hou er alleen niet van als er allerlei veronderstellingen zijn die als feiten worden aangenomen...dus of jij moet je duidelijker uitdrukken, en benadrukken dat er ook een grijs gebied is dat zich niet zo makkelijk laat bestempelen, of gewoon niet wijs doen tegen me, met je begrijpend lezen...
          en je zegt, ''dan ga ik nog liever in het buitenland werken'' dat doen buitenlanders dus ook...en terrecht...maar als ik goed ''begrijpend'' lees zie ik dat je het wel met me eens bent, maar je ergerd aan hen die er een potje van maken....me 2...
          maar tegenover die 3 lamzakken die geen flikker doen maar hun handje bij de staat ophouden, staat minstens een ontslagen persoon, die niet meer aan de bak komt....en tegen zijn zin bestempeld word als lamzak...
          Of je nou links of rechts bent, boeit me niet, maar je gaat niet een voorbeeld gebruiken om een hele groep over een kam te scheren, dat geld voor wilders maar ook voor degenen die zegt dat werklozen per definitie luie flikkers zijn die blij zijn met hun karige uitkering....
          dacht t niet....
          P'z

          en extreme of je nou afhankelijk bent van de shop ofniet, met beetje pech word cannabis bezit strafbaar, en ik vind je opmerking ook nogal egoistisch, zo van, ik hoef toch niet naar de shop, dus fok de rest, ik blow wel stiekem, en dan wel zeiken op anderen...
          wees jij maar gelukkig met je geld, maar gun anderen dat ook, en onthoud onze westerse rijkdom is veelal te danken, aan de grondstoffen, en edelmetalen, fruit, groenten uit die 3e wereld landen, ook jou rijkdom ging ten koste van iemand anders,en op een veel grotere schaal, nu moeten wij diezelfde ''gestolen'' rijkdom afstaan...
          so be it...karma....De omgekeerde VOC mentaliteit
          alleen aan je eigen belang, en je eigen geld denken, en de rest buitensluiten, vanwege een misplaatst gevoel van nationalisme, wat gewoon hedonisme/materialisme is die je niet wil delen,met hen die ook maar iets van jou kader afwijken....
          ik schaam me diep voor dit land, en wat het schijnbaar vertegenwoordigd....
          Taking the easy route.....
          fix your tom-tom
          Last edited by Floeperd; 11 June 2010, 19:49.

          Comment


            #50
            Re: Jullie ook zo teleurgesteld over de uitslag van de Verkiezingen??

            Da's mooi extreme, ik hoop zelf ook zo te evolueren na mijn studententijd Soms eens een jointje of een pint, maar stoppen met roken.


            @floeperd: Ik zou ook liever hebben dat men maar tot 55 moet werken. Maar er is nu eenmaal geen andere oplossing. Ofwel de volgende generatie er voor laten opdraaien. Iedereen die nog in staat is om te werken zou dat moeten doen. De anderen zijn geen lamzakken tenzij ze er geld voor vragen. Als je vroeger stopt en geld genoeg hebt, dan is dat je eigen verdienste natuurlijk.
            Last edited by lamnesial; 11 June 2010, 19:47.

            Comment


              #51
              Re: Jullie ook zo teleurgesteld over de uitslag van de Verkiezingen??

              Oorspronkelijk geplaatst door vale View Post
              In tegenstelling tot anderen ben ik gewoon wel een loonslaaf. In sommige beroepen kun je wel tot je 100e werken.
              Helaas zit ik een sector die het niet tot de 67e vol kan houden.Ja, ik zit in de bouw, en in de wegenbouw wel te verstaan als stratenmaker. Ben ik ook 55 uur mee zoet gedurende de werkweek!
              Heb jij wel eens een stratenmaker van 65 jaar bij de weg zien liggen? Levend bedoel ik dan, zijn werk beoefenend.

              Ik heb er nu 24 jaar opzitten en dan moet ik nog 24 jaar? Dank je de koekoek, werken tot je doodvalt zeker:
              Ik werk om te leven en leef niet om te werken / ik ben niet te beroerd om te werken, maar ik wil er niet beroerd van worden.

              NB>
              Mocht ik op de PVV gestemd hebben en mijn Adolfje ging me een dag na de verkiezing al proberen te naaien, zou ik me doodschamen dat ik op hem had gestemd!
              Maar ik heb niet op hem gestemd, want ik wist vrijwel al zeker van deze Nederlander met Indische wortels dat het woorden waren en geen daden........

              Ik vermoed dat er over enkele jaren nauwelijks meer behoefte is aan traditionele stratenmakers. Onlangs heb ik een demonstratie bijgewoond van een soort stratenlegmachine. Daarin werden stenen opgetast, die keurig in een elleboogverband op het zandbed werden gelegd. Dus die mogelijke 24 jaar alsnog straten leggen is een probleem waarvoor nu reeds een oplossing is gevonden.

              Comment


                #52
                Re: Jullie ook zo teleurgesteld over de uitslag van de Verkiezingen??

                oh het gaat me niet om de pensioenen daar ben ik wel reeel in...
                maar om die etiketjes, en hoe makkelijk mensen de populisten volgen

                Comment


                  #53
                  Re: Jullie ook zo teleurgesteld over de uitslag van de Verkiezingen??

                  Floeperd, ik ben zeer geinformeerd over de politiek. En ik zeg langer werken, niet bepaald een populistische maatregel neem ik aan.
                  Linkse partijen vind ik hedentedage veel te populistisch, altijd maar beloftes maken die ten koste gaan van politieke geloofwaardigheid ofwel de welvaart.

                  @Vale; zijn er dan geen mensen nodig om deze machines te bedienen of rijden deze uit zichzelf vanuit de fabriek naar de opslagplaats om materiaal te halen en vanaf daar wegen aan te leggen? Bijscholing moet kunnen, ook op latere leeftijd. Zo'n machine zou niet ten koste moeten gaan van de tewerkstelling, maar omgekeerd evenredig gewoon ervoor zorgen dat het aanleggen van straten sneller en meer gebeurd. Sorry hiervoor, ik wou dat het anders kon en je langer kon genieten van je oudere dag.
                  En anders moet je maar uitleggen aan je kinderen waarom zij nooit op pensioen kunnen gaan.

                  Comment


                    #54
                    Re: Jullie ook zo teleurgesteld over de uitslag van de Verkiezingen??

                    Oorspronkelijk geplaatst door Xtreme View Post
                    Ik vermoed dat er over enkele jaren nauwelijks meer behoefte is aan traditionele stratenmakers. Onlangs heb ik een demonstratie bijgewoond van een soort stratenlegmachine. Daarin werden stenen opgetast, die keurig in een elleboogverband op het zandbed werden gelegd. Dus die mogelijke 24 jaar alsnog straten leggen is een probleem waarvoor nu reeds een oplossing is gevonden.
                    Het machinaal straten is er al een x aantal jaren btw.Ik heb er zelf ook al mee gewerkt, maar is verre van perfect. Kan in principe alleen toegepast worden op grote en rechte oppervlaktes, zoals pleinen en fabrieksterreinen.
                    Denk maar eens aan kleine oppervlaktes,bochten, moeilijk bereikbare plaatsen, bij jou achter het huis, ga zo maar door! Hoe kom je daar met zo'n uitgebreide machinerie, zelfs als het een Optimas is????
                    Ik heb wel ff een foto van het toenmalige project toegevoegd als bewijs:


                    253075771_5_2H92.jpg


                    Maar er is nog geen enkele machine gemaakt die de traditionele stratenmaker kan vervangen... of gaat vervangen in de nabije toekomst!
                    En ik weet waar ik over praat.....

                    @ lamnesial:
                    Bij mijn weten hebben ze de stenen nog niet zover dat ze uitzichzelf in de weg gaan liggen, dus het randgebeuren e.d. blijft sowieso bestaan.
                    Voor de echte vaklui die je daarvoor hebt, zie hierboven.
                    Ik doe mijn werk met plezier en eerlijk handwerk, ik ben er trots op!
                    De rest zal zich wijzen.... er zal nog wel meer veranderen met de komende jaren.
                    Last edited by ceBep; 11 June 2010, 20:18.

                    Comment


                      #55
                      Re: Jullie ook zo teleurgesteld over de uitslag van de Verkiezingen??

                      Hehe, ik ga terechtkomen in de financiele sector. Iets minder eerlijk aangezien niemand weet wat er met z'n geld gebeurd

                      Comment


                        #56
                        Re: Jullie ook zo teleurgesteld over de uitslag van de Verkiezingen??

                        ik zeg toch aow verhogen begrijp ik wel, noodzakelijke maatregel, zo reeel ben ik wel...
                        P'z

                        Comment


                          #57
                          Re: Jullie ook zo teleurgesteld over de uitslag van de Verkiezingen??

                          snap veel van jullie meningen. maar toch is het helaas weliswaar groot deels waar over de moslims. (er zijn ook uitzonderingen)
                          kom uit een deel waar veel van deze gasten rondlopen en bazuinen. met papa zijn het de liefste kinderen. als papa weg is begint het.
                          jongens van 16 tot 21 jarige stoere zogenaamd. hoor ze meteen kaaskoppen bazuinen tegen jongere zelfs kinderen van amper 12 jaar gaat dat niet erg ver? die kinderen worden bang. hun geven ze klapjes bitchslaps zoals ze het zelf noemen. en bedrijgen die kinderen. nam dat kind en bescherming en weet je? ik werd 3dagen in hectenis gezet. en kon nog een boeten betalen van 250 euro omdat ik hem omver had geduwd en heel moslim groepje zij dat ik sloeg. gaat dit niet ver? 21jarige leeftijds genoten tegen kinderen van amper 12jaar sorry ik ben de pineut en hun lachen denken weer ikke weer 250euro rijker zijn door die domme kaaskop. kijk eens het uitgaans leven hoe het vaak gaat. ik ben geen rasist. maar mij gaat het te ver. en hier moet een halt aan de pas komen!!!. genoeg is genoeg. ken ook een familie die zich schaamt voor hun eigen soorten. lievere mensen kun je je niet wensen echtwaar. en zelf hopen hun ook dat er een halt komt aan deze schaamte.

                          de aow ben ik oneens. zoals ik net las een straten maker. dit is zeer brekend werk waarbij je rug vroeg naar de kloten is en 24jaar vind ik erg knap in dat beroep. ook groten kans dat je hernia oploopt moet het weliswaar dan zijn mensen die zich kapot werken door moeten gaan tot 67? terwijl top verdienders niks anders te doen hebben dan op hun laptop te zitten?? en zaken reisjes in de broek krijgen gegooid , en zo groots betaald worden ? nee zo moet het niet. het moet anders maar met een regering wat wij meemaken veranderd er niks positiefs dat blijkt alle tijd weer opniew. en telkens trappen wij mensen er als een haas in.

                          staff

                          Comment


                            #58
                            Re: Jullie ook zo teleurgesteld over de uitslag van de Verkiezingen??

                            ---------------------------------------het gedoogbeleid-----------------------

                            hoor alleen maar gezeur dit en dat.

                            -wees blij dat we nog ongestraft 5planten kunne kweken.
                            -wees blij dat we nog gezellig de shop in kunne lopen en een kunne roken.
                            -wees blij dat we nog 3gram opzak mogen hebben.

                            weliswaar andere landen zaten jullie nu in de bajes. voor de liefhebbers uit de buitenlanden.
                            is dit een droom waar zij alleen maar van kunne dromen.
                            yo ga je mee de shop in gaan we een roken en potje kaarten doen.
                            5plantjes te kunne hebben zonder dat ze worden opgesloten of zware geld boetes aan de pas krijgen.

                            legalisering is verreweg weggelegd. met de mensen van de kamer waar wij mee zitten gebeurt het nog lang niet.
                            want piet vind dit en jaap vind dat begrijp je

                            echter denk ik dat velen niet moeten zeuren ook veel van jullie.
                            dat we blij mogen zijn dat wij dit wel hebben. en zo een shop inkunne en een lekker roken. of 5plantjes mooi op de tuin zonder die zware maatregelen.

                            legalisatie is verre weg van ons. denk eens de grows en alles wat ze alleen al niet daar aan btw op verdienen.
                            denk eens dure ferraris inboedel wat ze afnemen
                            denk eens kwekerijen wat amper draaide en 10 talle duizende euros moeten terug vorderen.
                            denk eens 5000 euro de inval 10tallen duizendjes ervoor terug. begrijp de link dan.
                            legaal is dit er niet en een inkomst bron valt weer weg.

                            khoop dat jullie dit eens besseffen. en aub geen politieke praat gaan antwoorden op dit. want die zijn toch een pot nat dat bewijzen ze jaar in jaar uit telkens maar weer allemaal al tegoed

                            staff

                            Comment


                              #59
                              Re: Jullie ook zo teleurgesteld over de uitslag van de Verkiezingen??

                              Stafford, die mannen op hun laptop verdienen wel minstens 5 jaar lang niks door hun studies en kloppen soms meer dan 60 uur in de week.

                              En ja er zijn problemen met de Islam. Maar dat is onze eigen fout. Korte samenvatting

                              Vroeger konden moslims probleemloos integreren
                              Oliecrisis, rivaliteit tussen arabische landen en westerse
                              moslims grijpen naar hun Koran en lezen de geweldadige teksten rond de Jihad
                              kleine minderheid pleegt terreuraanslagen opgejut door oliesjeiks maar onder het mom van Jihad
                              kleine minderheid zorgt ervoor dat iedereen wordt veralgemeend
                              vooroordelen rond mensen worden waarheid, wetenschappelijk bewezen

                              Kga even zeggen waar ik voor sta.
                              Stop met de immigratie; we kunnen inderdaad niet zoveel ineens aan.
                              Integreer de mensen die er nu zijn beter en behandel ze gelijkwaardig, zware probleemgevallen mogen gerepatrieerd worden.
                              Schrap Jihad uit europese Korans

                              Maar extremistische partijen zijn echt geen oplossing hoor. In Belgie heeft het Vlaams Belang niet eens een voorstel voor een begroting. Je mag die manne echt ni serieus nemen.


                              En die jongeren waar jij het over hebt, dat zijn geen moslims moslims hebben wel degelijk normen en waarden

                              Comment


                                #60
                                Re: Jullie ook zo teleurgesteld over de uitslag van de Verkiezingen??

                                het vreemde is dat waar ik woon ( in de stad) bijna niemand problemen heeft met moslims terwijl het er zoveel zijn. en dat op het platteland, waar de helft er nog nooit een heeft gezien, iedereen pvv stemt.(limburg meer dan de helft)

                                Comment

                                Bezig...
                                X