Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Belgen, op wie ga je stemmen zondag?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Belgen, op wie ga je stemmen zondag?

    Korting op 420shop
    Nu zondag zijn het (weeral) federale verkiezingen in ons Belgenland.

    Voor wie zullen jullie stemmen?
    21
    Vlaams Belang (VB)
    19,05%
    4
    Lijst Dedecker (LDD)
    9,52%
    2
    N-VA
    28,57%
    6
    CD&V
    0,00%
    0
    SP.a
    9,52%
    2
    Groen!
    23,81%
    5
    Open VLD
    4,76%
    1
    PVDA+
    4,76%
    1
    MR
    0,00%
    0
    FDF
    0,00%
    0
    PS
    0,00%
    0
    Ecolo
    0,00%
    0
    CdH
    0,00%
    0
    sigpic

    #2
    Re: Belgen, op wie ga je stemmen zondag?

    Ik ben er nog niet uit, maar ik dacht aan LSP. Ik vind LSP niet terug in de pol lijst kan dat?

    Comment


      #3
      Re: Belgen, op wie ga je stemmen zondag?

      jup dat kan zijn, ik heb er nog geen affiche ofso van gezien welke partij is LSP?
      sigpic

      Comment


        #4
        Re: Belgen, op wie ga je stemmen zondag?

        Geert Lambert. Een partij die de kiesdrempel niet zal halen.

        Comment


          #5
          Re: Belgen, op wie ga je stemmen zondag?

          ik ga niet stemmen het haald tog geene zak uit dus

          Comment


            #6
            Re: Belgen, op wie ga je stemmen zondag?

            Lsp is binnengehaald door Groen!, dus als je Lambert zoekt moet je kijken op de lijst van Groen

            Comment


              #7
              Re: Belgen, op wie ga je stemmen zondag?

              Senaat stem ik groen
              kamer w-vlaanderen voorkeursstem Vincent Van Quickenborne Open VLD.
              Chille progressief liberaal,enorme voorstander van legalisatie van softdrugs en uittredend minister van economie
              .Hij is lijsttrekker voor de kamer in w-vlaanderen.

              Comment


                #8
                Re: Belgen, op wie ga je stemmen zondag?

                2x Open VLD, waarschijnlijk lijststem omdat ik er toch niemand van ken. Tenzij iemand a sensible suggestion heeft? (Vl-brabant)
                Dissi's Outdoor 2012: Olijfgroen en Pimpelpaars: Zaad & Rookkweek

                The plant of today, makes the planet of tomorrow.

                Comment


                  #9
                  Re: Belgen, op wie ga je stemmen zondag?

                  Oorspronkelijk geplaatst door kabouter flip View Post
                  ik ga niet stemmen het haald tog geene zak uit dus
                  als je niet stemt,moet je achteraf ook niet klagen.

                  ghehehehe

                  Comment


                    #10
                    Re: Belgen, op wie ga je stemmen zondag?

                    Belgie is een bord tomaten soep, wij zijn de gehaktballen en in Brussel hebben ze de soeplepel om er in te roeren .

                    Grtz

                    Comment


                      #11
                      Re: Belgen, op wie ga je stemmen zondag?

                      Maar NVA heeft toch zeer expliciete en duidelijke nultolerantieuitspraken?
                      Dissi's Outdoor 2012: Olijfgroen en Pimpelpaars: Zaad & Rookkweek

                      The plant of today, makes the planet of tomorrow.

                      Comment


                        #12
                        Re: Belgen, op wie ga je stemmen zondag?

                        Ochja das de democratie ghehe. Ook N-va hier, heb een drukke periode achter de rug met het helpen van campagne voeren voor geert bourgeois.

                        Grtz
                        Last edited by westport; 13 June 2010, 00:08.
                        420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
                        Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                        Comment


                          #13
                          Re: Belgen, op wie ga je stemmen zondag?

                          Je bedoelt op cannabisgebied? Vind ik momenteel geen prioriteit. Zoals ik al zei op zo'n futiliteit mag je je stem ook niet baseren. Momenteel zijn ze voorstander van een boete van 50 euro voor 5 gram. Elke keer dat je betrapt wordt komt hier 50 euro bij. Maar daar zullen ze zich deze legislatuur geen zorgen over maken.
                          Als je het hebt over de steden etc, ja NVA gaat voor nultolerantie. Die aanpak blijkt te werken, Turtelboom heeft het al uitgetest op 1 randgemeente van Brussel. (Naam ontgaat mij even)

                          Mag ik er even op wijzen aan de mensen die op Groen! stemmen dat zij bijvoorbeeld nog altijd voorstander zijn van Snelbelgwet? Vinden jullie het dan nog steeds de moeite om op deze partij te stemmen gewoon voor hun cannabisbeleid? Vind persoonlijk de erfenis van Mieke Vogels aan Groen! niet zo fraai.

                          Aan de Vlaams Belangers:
                          Tjah, die mensen kan je gewoon niet ompraten. Je kan eens beginnen met in te typen op youtube:
                          -Vlaams Belang + nazi (Gerolf annemans, De winter,... allemaal naar neonazistische bijeenkomsten geweest )
                          -Marie Rose Morel (Bestudeer even de haat die zij uitstraalt in het parlement en tijdes debat vs Jurgen Verstrepen waar ze volledig de mist in gaat)
                          -Filip De Winter (Verwijt nota bene Bart De Wever om 15 jaar geleden op een foto te staan met Le Pen)
                          - ...

                          En als je hierna nog steeds fan bent van VB dan zij het zo. Dan ben je net zo'n extremist als een moslim die zichzelf opblaast. Vlaams Belang heeft niet eens een voorstel voor de begroting, zo begaan zijn ze met hun Vlaanderen.
                          Last edited by lamnesial; 12 June 2010, 23:37.

                          Comment


                            #14
                            Re: Belgen, op wie ga je stemmen zondag?

                            Idd nu zijn er veel grotere problemen die moeten worden aangepakt, voor de toekomst van onze kinderen en kleinkinderen. Niet enkel het VB maar ook alle waalse partijen hebben geen echt concreet begrotingsplan in de maak, daar willen ze nog 115 euro extra geven aan gepensioneerde (ps) en 500 miljoen die ze maar al te graag in brussel willen pompen. Nog maar te zwijgen van de fortis bank die in franse handen is gevallen onder premier leterme. Zo mist de begroting ook al bijna 950miljoen btw inkomsten die nu voor de franse vallen idem voor electrabel gaz zues. Wat zeker niet mag komen in een eventuele regering akkoord is de vermogens belastingen die wordt voorgesteld door de sp.a.

                            Grtz
                            420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
                            Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                            Comment


                              #15
                              Re: Belgen, op wie ga je stemmen zondag?

                              lol tegen dat ik wakker ben is het stem-hokje al dicht

                              dus , nee ik ga niet !

                              staat ook geen optie in de poll voor aan te vinken

                              Comment

                              Bezig...
                              X