Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Senaat stem ik groen
kamer w-vlaanderen voorkeursstem Vincent Van Quickenborne Open VLD.
Chille progressief liberaal,enorme voorstander van legalisatie van softdrugs en uittredend minister van economie
.Hij is lijsttrekker voor de kamer in w-vlaanderen.
Je bedoelt op cannabisgebied? Vind ik momenteel geen prioriteit. Zoals ik al zei op zo'n futiliteit mag je je stem ook niet baseren. Momenteel zijn ze voorstander van een boete van 50 euro voor 5 gram. Elke keer dat je betrapt wordt komt hier 50 euro bij. Maar daar zullen ze zich deze legislatuur geen zorgen over maken.
Als je het hebt over de steden etc, ja NVA gaat voor nultolerantie. Die aanpak blijkt te werken, Turtelboom heeft het al uitgetest op 1 randgemeente van Brussel. (Naam ontgaat mij even)
Mag ik er even op wijzen aan de mensen die op Groen! stemmen dat zij bijvoorbeeld nog altijd voorstander zijn van Snelbelgwet? Vinden jullie het dan nog steeds de moeite om op deze partij te stemmen gewoon voor hun cannabisbeleid? Vind persoonlijk de erfenis van Mieke Vogels aan Groen! niet zo fraai.
Aan de Vlaams Belangers:
Tjah, die mensen kan je gewoon niet ompraten. Je kan eens beginnen met in te typen op youtube:
-Vlaams Belang + nazi (Gerolf annemans, De winter,... allemaal naar neonazistische bijeenkomsten geweest )
-Marie Rose Morel (Bestudeer even de haat die zij uitstraalt in het parlement en tijdes debat vs Jurgen Verstrepen waar ze volledig de mist in gaat)
-Filip De Winter (Verwijt nota bene Bart De Wever om 15 jaar geleden op een foto te staan met Le Pen)
- ...
En als je hierna nog steeds fan bent van VB dan zij het zo. Dan ben je net zo'n extremist als een moslim die zichzelf opblaast. Vlaams Belang heeft niet eens een voorstel voor de begroting, zo begaan zijn ze met hun Vlaanderen.
Idd nu zijn er veel grotere problemen die moeten worden aangepakt, voor de toekomst van onze kinderen en kleinkinderen. Niet enkel het VB maar ook alle waalse partijen hebben geen echt concreet begrotingsplan in de maak, daar willen ze nog 115 euro extra geven aan gepensioneerde (ps) en 500 miljoen die ze maar al te graag in brussel willen pompen. Nog maar te zwijgen van de fortis bank die in franse handen is gevallen onder premier leterme. Zo mist de begroting ook al bijna 950miljoen btw inkomsten die nu voor de franse vallen idem voor electrabel gaz zues. Wat zeker niet mag komen in een eventuele regering akkoord is de vermogens belastingen die wordt voorgesteld door de sp.a.
Comment