Hoeveel wiet gebruiken jullie?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Stemma
    Exquisite Grower
    420 Member
    • Mar 2014
    • 7415

    #16
    Ook via PM is dat verboden.

    Onder je profiel kan je naar je inbox vandaar kan je een pm sturen. Maar ik weet niet of jij dat al kan?
    Probeer maar.
    Stemma doet het forum, stout 2017

    Stemma doet stout (2016)
    Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

    Comment

    • Niceiphone
      Banned
      Lucky Member
      • Mar 2017
      • 102

      #17
      Gandhi Ganjamaster
      Je kan toch niet de tolerantie van 1 cannabis soort naar beneden brengen, door een andere soort te gebruiken?

      Zover ik weet, is het niet anders om een tolerantie pauze in te lassen.
      Dat is lastig, maar het loont wel weer.

      Comment

      • Stemma
        Exquisite Grower
        420 Member
        • Mar 2014
        • 7415

        #18
        Door af te wisselen met soortjes vertraag je tolerantie opbouw.
        Stemma doet het forum, stout 2017

        Stemma doet stout (2016)
        Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

        Comment

        • ikhebeennaam
          T.H.C. Master
          420 MemberMemberLucky Member
          • Jul 2016
          • 512

          #19
          Sjah het werkt hier toch echt zo. Al vijftien jaar. En voor die tijd recreatief.
          Al rook ik nu ook best wel om stoned te zijn en niet alleen im de pijn te managen. Dis vandaar dat mijn wiet gebruik imo dus ook recreatief is.

          Een maandje stoppen werkt beter. Maar dan zit ik binnen die maand weer op veel hogere morfine...
          Maar spelen met verschillende soorten wiet en hoog en laag cbd en thc en sativa indica hybride verschillen werkt ook echt prima hoor. Het duurt alleen jaren om voor jezelf uit te zoeken welke soorten je wel en niet 'helpen'

          Voor die tijd was geen leven. Toen werd gewoon iedere maand morfine verhoogt.

          Te lang geen wietthee of wat dan /ook houdt hier binnen een maand een verdubbeling in van morfine als oramorf oxycontin en fentanyl voor een ziekte die chronisch is en waarbij ze niets anders kunnen doen dan pijnbestrijding.

          Dus ik goochel liever met mn wietinname dan dat ik me zoal vroeger elke dag vol laat laden met opiaten.
          En soms kom je dan achter rare dingen.
          High cbd strains werken wel voor pijn maar stoned ho maar
          Dus een maandje een low thc high cbd strain afwisselen met een indica zonder cbd en dan weer een sativa die door het dak gaat.
          Sjah en soms kweek je een hele zomer en komt er iets uit wat je niets doet. Been there

          Comment

          • Niceiphone
            Banned
            Lucky Member
            • Mar 2017
            • 102

            #20
            Echt ideaal dat je tolerantie vertraagd wordt, door verschillende cannabis soorten te gebruiken.
            Last edited by Niceiphone; 23 March 2017, 22:41.

            Comment

            • Niceiphone
              Banned
              Lucky Member
              • Mar 2017
              • 102

              #21
              Ik word nog steeds high van 0,15 gram wiet in de verdamper.
              Echt nooit verwacht, dat dit zo goed werkt.
              Met roken had ik veel meer nodig.
              Voorlopig houd ik het bij verdampen, wat ik 6 - 8 keer doe op een avond.

              Meestal gebruik ik geen cannabis gedurende de middag, op vanmiddag na, was erg mooi weer, dus extra genieten

              Inderdaad, als je een medicijn als vervanging voor een maand kan gebruiken, is je cannabis tolerantie weer gereset.

              Comment

              • Niceiphone
                Banned
                Lucky Member
                • Mar 2017
                • 102

                #22
                Cannabis werkt bij mij erg goed als slaapmiddel.
                Gebruiken jullie daarvoor ook de wiet?

                Krijg er alleen zo'n droge keel van, dus een flinke slonk drinken voor het slapen gaan.

                Comment

                • Stemma
                  Exquisite Grower
                  420 Member
                  • Mar 2014
                  • 7415

                  #23
                  Mooi dat je zo tevreden bent met het vapen!

                  Ik slaap er ook heel lekker en vooral lang op, maar ik gebruik niet elke dag.
                  Stemma doet het forum, stout 2017

                  Stemma doet stout (2016)
                  Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                  Comment

                  • Niceiphone
                    Banned
                    Lucky Member
                    • Mar 2017
                    • 102

                    #24
                    Hoi Stemma, hoevaak gebruik jij jouw verdamper?

                    Comment

                    • Stemma
                      Exquisite Grower
                      420 Member
                      • Mar 2014
                      • 7415

                      #25
                      1 x per 3 of 4 weken, olie 2x per week.
                      Stemma doet het forum, stout 2017

                      Stemma doet stout (2016)
                      Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                      Comment

                      • Ipie
                        Ultra Grower
                        MemberLucky Member
                        • Feb 2016
                        • 2241

                        #26
                        Verdamper nooit gebruikt, heeft iemand een tip om er ééntje te kopen voor een redelijke prijs?

                        Comment

                        • DutchGrower
                          Senior Stoner
                          Member
                          • Jan 2013
                          • 47

                          #27
                          Ipie ligt er aan wet je zoekt en welke prijsklasse.
                          ik heb hier nog diverse test-modellen liggen voor een leuk prijsje

                          Comment


                          • Jointjedraaien
                            Jointjedraaien commented
                            Editing a comment
                            Verkoop is alleen toegestaan op de marktplaats.
                        • Ipie
                          Ultra Grower
                          MemberLucky Member
                          • Feb 2016
                          • 2241

                          #28
                          DutchGrower , vriendelijk bedankt voor je reactie en aanbod hoor!

                          Eerlijk gezegd zoek ik eigenlijk een nieuwe, dus als je een link voor me hebt?
                          Z'n testmodel geeft me een beetje het gevoel of je op een oude bank gaat zitten.
                          ( Positief bedoeld hoor! )
                          Tja, prijsklasse eigenlijk niet te duur, ik lees ook stukjes van mensen die het minder bevalt dan roken...
                          Alvast een prettig weekend!!

                          Comment

                          • Eerstekamerlid
                            Exquisite Grower
                            MemberLucky Member
                            • Jan 2013
                            • 5066

                            #29
                            Op een ouwe fiets moet je t nog steeds leren..
                            Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
                            Het systeem betreurt dit ten zeerste.

                            Comment

                            • beowulf
                              Exquisite Grower
                              MemberLucky Member
                              • Nov 2008
                              • 6495

                              #30
                              Storm, 90 - 99 euro.

                              Comment

                              Bezig...