Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ook al zomerkriebels ??

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Ook al zomerkriebels ??

    Korting op 420shop
    Hej beste Jointjedraaiers!!
    hier beginnen de kriebels alweer voor de zomer van 2019.
    Ik ben al druk aan het rondkijken naar een mooie tuinkas voor de volgende dames.
    ben van plan om dit jaar gewoon weer met autoflowers te beginnen zodat er in iedergeval mooi op tijd geoogst kan worden.
    heeft iemand nog suggesties voor een mooi soortje die je echt eens geprobeerd moet hebben ?
    ook was ik erg benieuwt wat de rest van plan is !
    zet het hier onder met evt wat mooie fotos van vorige jaren.
    ben heel erg benieuwt ! Zal hier onder even een foto zetten van de huidige micro kweek.

    wel heel grappig om te zien, ik heb mijn aarde hergebruikt zodat alle voeding er uit zou zijn.
    ( had niks anders in huis.. ik weet het..Plannen !! )
    Na de zaadjes te hebben ontkiemt en in de pot te hebben gedaan kwamer er na 4 dagen geen 3.. maar 6 plantjes boven!
    Kon het eerst niet plaatsen... maar ik denk dus dat 1 van de autoflowers van de vorige ronde zaadjes hebben aangemaakt en deze in de aarde terecht zijn gekomen.
    wonder boven wonder waren alle plantjes vrouwelijk en doen het super !
    iedereen alvast een goede winter en op naar het voorjaar !!
    met groene groet, fladderkak ^^
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    #2
    Ben je niet een beetje enthousiast?
    Er ligt hier 10-15cm sneeuw.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


    • WillyWally
      WillyWally commented
      Editing a comment
      Was net hetzelfde aan het denken

    • fladderkak
      fladderkak commented
      Editing a comment
      Misschien wel een beetje, maar dat neemt niet weg dat een goede voorbereiding het halve werk is

    #3
    Jack herer, lemon skunk en WW zijn wel lekkere AF soortjes
    ​​​​​​Everything is nothing and nothing is everything.

    Comment


      #4
      Je kan al beginnen met pepers te zaaien, daar is het nu het moment voor.

      Comment


      • fladderkak
        fladderkak commented
        Editing a comment
        Grappig dat je het zegt ! Heb nog heel veel peper zaadjes liggen
        Ook gaat de koriander erg goed samen met de munt.
        De bedoeling is om de kas ook goed te vullen met kruiden en andere mooie planten.
        Werk zelf als kok dus dat kunnen we altijd goed gebruiken ^^

      #5
      Oorspronkelijk geplaatst door fladderkak View Post
      Na de zaadjes te hebben ontkiemt en in de pot te hebben gedaan kwamer er na 4 dagen geen 3.. maar 6 plantjes boven!
      Kon het eerst niet plaatsen... maar ik denk dus dat 1 van de autoflowers van de vorige ronde zaadjes hebben aangemaakt en deze in de aarde terecht zijn gekomen.
      wonder boven wonder waren alle plantjes vrouwelijk en doen het super !
      Haha, GE WEL DIG!!

      2e
      3e

      Comment


      • fladderkak
        fladderkak commented
        Editing a comment
        Mijn reactie was vooral verbaasd zijn hehe.
        Kon er niet op komen hoe ze in de aarde waren gekomen.
        Maar die dames die staan nu al volop in de bloei haha !

      #6
      Ik denk dat ik al een beetje hetzelfde gevoel heb als jou, ondanks de sneeuw

      ook hier opnieuw autoflowers voor het gemak om een vroegere oogst te hebben
      Wat ik dit jaar ook ga proberen zijn een aantal fem zaadjes maar dan wel gezaaid half/eind juni omdat ik beperkt zit qua hoogte
      ook wat experimenteren scrog en lst

      Ik heb zelf nog niet veel ervaring met pepers maar zou dit jaar wel graag een aantal soorten willen proberen zaaien (ik dacht binnen voorzaaien in 1l pot voor het raam in februari en dan rond half mei buiten uitplanten in pot?)

      Comment


        #7
        Ben van plan een muur kas te halen .. Om een of andere reden zijn die duurder dan een normale kas..... Terwijl ze minder materiaal gebruiken.... Ff zoeken nog

        Comment


        • QnQ
          QnQ commented
          Editing a comment
          Of maak wat bouwplannen en haal los folie bij bijvoorbeeld greenspan.nl

          Qua temperatuur kun je eerder beginnen, maar als je niet bij-verlicht heb je wel nog steeds het korte licht.
          Een autoflower kan wel, maar die gaat niet top zijn met weinig groei-uren.

        #8
        Mijn vrouw zegt alles best als het er maar mooi uitziet.......
        Dus dan maar sparen voor... Mooi.....

        Comment


        • fladderkak
          fladderkak commented
          Editing a comment
          De kas die ik wil ligt rond de 400 euro.
          Heb de fundering al een jaar staan, maar ging vorig jaar helaas niet door...

          Volgends mij is een muurkas ideaal, vooral aan het einde van de zomer.
          De muur houd als het goed is nog lang warmte vast nadat de zon onder is gegaan dus dat is wel een plus !

        #9
        En de ruimte... Een los staande kas staat me teveel in de weg

        Comment


          #10
          Ga je die dan betegelen ? Of laat je een stukje grond open voor je plantjes.
          ik wil met hout een bak gaan maken en dan wat uitgraven en vullen met potgrond. Daar in doe ik dan gewoon een fem soortje en daarnaast nog wat potjes met AF.

          Comment


            #11
            Geen tegels gewoon grond en af-jes erin

            Comment


              #12
              ik zet zeker terug russian winter auto de rest moet ik nog eens over denken zet wel buiten geen gewone fem zaden meer duurt te lang en zeker geen sativa's heb veel mogen weg smijten van top rot
              als ik beetje vroeg begin buiten kan ik met auto's 2 rondes klaar krijgen tijdens de zomer

              hopelijk krijgen we zelfde zomer als vorig jaar verlang terug naar het warme weer ik haat de koude

              ben me ook al aan het voorbereiden en kijken om grotere serre te kopen dan dak nu heb wil er 13 per kweek zetten buiten zo zijn 26 planten in 2 rondes dak klaar wil krijgen pas wel op in een serre dat je er niet te veel inzet door hun verbranding s'nachts kunnen er druppels aan de binnenkant van je serre hangen dan staan er te veel want deze vallen terug op je planten als de zon terug begint te schijnen en dan hebben al je hoofdtoppen top rot of schimmel
              is uit ervaring van vorige zomer dat ik spreek had dan een lemon haze in open grond gezet in de tent man heb alle toppen moeten weg knippen omdat hij te groot werd was mijn serre kapot aan het duwen en duurt tot in november dat hij klaar is zo was al serieus koud en alle grote toppen weg mogen smijten wegens schimmel en rot de enige dat goed waren waren die die onder bladeren groeiden waar geen druppels aankonden heb er toch nog 75 gram van afgehaald minstens 100 a 150 gram mogen weg gooien
              https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...b-led-440-watt
              KEEP ON GROWING AND SMOKING

              Comment


                #13
                Hee Baakie 123 ga lekker op de markt staan ofzo ......

                Comment


                • QnQ
                  QnQ commented
                  Editing a comment
                  Als je spam tegenkomt kun je op het "rapporteer knopje" klikken.
                  Die staat onder elk bericht, dan krijgt de crew een extra notificatie.
                  Tnx.

                #14
                Precies wat ik ook deed net na mijn reactie

                Comment


                  #15
                  Dit jaar tweede kweek. Ga weer voor buiten. Wil wat zaden proberen van seeds seedbank. Zowel auto als fem. En moet de monster skittlez van zamnesia hebben. Kan niet wachten op het mooie weer!
                  Buitenkweek 2019

                  Comment

                  Bezig...
                  X