Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Drank of drugs? :-)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

  • Sensonic
    commented on 's reply
    Af en toe even sec houdt de balans er goed in... Vroeger blowde ik 2x per jaar 4 weken niet, was niet altijd even gemakkelijk als het in huis was, maar het lukte... Nu ben ik oa door mijn chronische pijn verplicht van het te doen zonder pauzes. Gelukkig geen professionele verplichtingen meer door invaliditeit. De kinderen vinden in ieder geval dat papa veel grappiger is als hij zijn 'medicijn' heeft genomen. Het nuttigen hiervan gebeurt uiteraard in mijn goed beveiligde en geventileerde 'Mancave'... Alcohol is niet meer aan mij besteed wegens te veel pijn de dag nadien. Mis dit ook zeker niet.

  • Sweetkush
    replied
    Alles met mate , kan leuk zijn

    Leave a comment:


  • Eerstekamerlid
    commented on 's reply
    Ja heb er paar begraven door de GHB.
    Kk zooi. Blijft toch gewoon ouderlijk falen.
    Ben net te vaak op t kantelpunt net de juiste richting op gevallen.
    Beetje met de rode draad spelen is best tof zolang t goed gaat.
    Met de juiste bagage kom je een eind.

  • eeltje
    commented on 's reply
    tis triest maar hier in de buurt zijn al aantal jonge mensen van rond de 30 overleden als gevolg van bier drinken in combinatie met Benzodiazepinen aka pammetjes

  • Italbri
    replied
    Netjes hoor, mijn inpandige buurman tikt elke avond nog steeds minstens 6 halve liters weg voor het slapengaan, kan nooit goed zijn voor een mens, toch staat die wel elke dag om 5 uur op om naar werk te gaan. Ik rook dan dagelijks minstens 6 jointjes om het een beetje in balans te houden.

    Ik doe het hem niet na maar dat komt meer omdat ik niet van bier hou (elke dag werken heb ik trouwens ook een hekel aan) toen ik 18 was dronk ik wel heel veel sterke drank met vrienden tijdens uitgaan, was een kwestie van tijd voordat mensen ook met pakjes coke en andere rotzooi aankwamen. Na 3 jaar merkte ik langzaam dat ik als ik gedronken had echt een naar irritant ietwat agressief mannetje ervan werd, sindsdien is het alleen maar blowen eigenlijk, over het algemeen zijn blowers ook veel relaxter dus ga zo door zou ik zeggen!

    Leave a comment:


  • Sweetkush
    replied
    Allebei wel of allebei niet

    Leave a comment:


  • eeltje
    commented on 's reply
    hehe heb je het tegen mij ????

  • Eerstekamerlid
    replied
    Uiteindelijk blijft t grote probleem dat de realiteit voor mensen is die niet tegen drank en drugs kunnen.

    Als je maar werkt! Heb een typhushekel aan parasieten. Genieten doe je maar in je eigen tijd.

    Leave a comment:


  • eeltje
    replied
    dat is relax van je. maar alleen de winter is voor mij een probleem. in de zomer ga ik bijna elke dag naar het strand en wandel ik veel, beetje dollen met de mensen
    ze kenne mijn fratsen nu wel hehe.


    mja de dames van aantal winkels vewachten mij weer voor een dolletje en een praatje. dus houdoe
    Last edited by eeltje; 13 June 2020, 15:58.

    Leave a comment:


  • Tsjara
    commented on 's reply
    Hey eeltje, ik wens je alvast veel succes! Bij mij lukt het nog steeds, op een reep chocolade met advocaat na ...

    Het zit vooral tussen de oren ... en het komt vooral in het begin uit de mond van anderen zoals van "kom, drink er eentje, eentje kan geen kwaad" maar ken jezelf bij mij was eentje het begin van een hele reeks dus maakte ik voor mezelf uit om totaal geen alcohol meer te drinken ... enkel nog jointjes maar dan pas na het werk ...

    Ik ben geen dokter of zo maar als je ergens mee zit mag je gerust iets sturen of vragen

    Grtz

  • eeltje
    replied
    Tjara ik wil op jou lijken kan ff duren. ik drink doordeweeks niet meer maar dan slaap ik vrij weinig. in het weekend ga ik meestal los met bier.

    maar omdat dan paar dagen moe ben. is combinatie beter. joint en 50 procent minder bier minimaal. verder ga ik rare dingen doen van joints. het hele huis schoonmaken voordat ik er 1 op steek.

    en wanneer ik om de paar dagen een joint rook ben ik veel socialer dan normaal. met bier veel lelijke eendjes versierd met joints vrouwen waar ik niet meer van afkwam / afkom hehe.

    groet

    eeltje

    Leave a comment:


  • Tsjara
    commented on 's reply
    Hey Ganjax! Ik lees nu pas je bericht ... Alles prima, alcoholvrij maar ik zal mijn kweekhok moeten uitbreiden want moet nog steeds "bijhalen" omdat ik te weinig eigen kweek heb ...
    Derde alcoholvrije jaar is net begonnen
    Grtzzzzz

  • Voor het eerst
    commented on 's reply
    Stoned motorrijden is geen doen. Steeds het gevoel er af te vallen en als je het gas net even iets te ver opentrekt waardoor het voorwiel lift dan schrik je je weer helemaal de t*r*ng

  • Voor het eerst
    commented on 's reply
    Zeer herkenbaar hoe de tijd achter de pc vervliegt...

  • Ganjax
    replied
    Hpe gaat het er nu mee?

    Leave a comment:

Bezig...
X