Drankje bij de joint.

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Weedy
    Ultra Grower
    420 MemberLucky Member
    • Jul 2008
    • 2248

    #16
    Re: Drankje bij de joint.

    Ondanks dat alcohol volgens de wetenschappers niet goed gaat met cannabis, drink ik er ook graag een lekker koud pilsje bij.
    Mocht het zijn dat ik een extreem droge mond heb, wat ik bij bepaalde soortjes wel heb en bij andere niet, dan is het meestal Cola of Ice Tea.
    [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

    Comment

    • Silve R
      Chronic Stoner
      • Sep 2010
      • 193

      #17
      Re: Drankje bij de joint.

      Iets gesuikerd of zoet kan er wel goed in dan
      Pintje natuurlijk ook!!
      Maar voornamelijk een helder fris watertje

      Comment

      • kingston
        Retired
        • Dec 2010
        • 4

        #18
        Re: Drankje bij de joint.

        sinasappelsap.

        Comment

        • Prutser
          Retired
          • Dec 2008
          • 622

          #19
          Re: Drankje bij de joint.

          Koffie in de morgen en de middag.
          Als er op café gegaan wordt na het werk enkele pintjes en thuis wodka orange bij het checken van JD...BUKAKE

          Comment

          • kempi
            Advanced Stoner
            Member
            • Sep 2010
            • 65

            #20
            Re: Drankje bij de joint.

            wat dacht je van een maaza mango, tropical ( valt onder de catagorie vruchten Punch ) looza kan ook is het zelfde .

            of een smoothie
            biertje.

            allemaal afhankelijk waar je ben en met wie je ben. vind ik en hoe laat hetis

            Comment

            • Hey apple
              Wicked Stoner
              MemberLucky Member
              • Mar 2011
              • 257

              #21
              Re: Drankje bij de joint.

              Een smoothie is ook heerlijk als tie lekker zoet is

              Comment

              • Urban
                Amazing Grower
                MemberLucky Member
                • Jan 2008
                • 4104

                #22
                Re: Drankje bij de joint.

                En voor mij een glaasje ranja,ik vind dat de max.

                Comment

                • Keza
                  Wicked Stoner
                  MemberLucky Member
                  • Apr 2010
                  • 296

                  #23
                  Re: Drankje bij de joint.

                  Fernandes, Perensap, fruit sappies, vind ik altijd wel lekker, en heel af en toe een bacardi cola, maar geen bier daar ben ik geen fan van.
                  Long time ago, Back on track.

                  Comment

                  • stiff
                    Gandhi Ganjamaster
                    MemberLucky Member
                    • Feb 2009
                    • 479

                    #24
                    Re: Drankje bij de joint.

                    Fruitsap,cola,dr pepper,koffie en thee.

                    mvg

                    Comment

                    • fender
                      Retired
                      • Nov 2010
                      • 375

                      #25
                      Re: Drankje bij de joint.

                      Het maakt mij niks uit wat ik drink, zolang er maar geen alcohol in zit vind ik het goed.
                      Heb ik wel een paar keer geprobeert maar dat gaat bij mij toch niet helemaal lekker.
                      Het maakt voor mij overigens ook niet uit of ik eerst drink en dan smoke of visa versa, het valt gewoon niet helemaal top.

                      Comment

                      • ADES
                        Stoner
                        Member
                        • Oct 2010
                        • 21

                        #26
                        Re: Drankje bij de joint.

                        Alcoholvrij bier, is de dorst rap over heb je nogaltijd zuiver effect van wiet, en dan fruitsappen,aardbei,sinaas,appel,enz.vergeperst en als nie ook goed,en natuurlijk spuitwater heel helder en trekt ook alles weg en niet te vergeten schweppes ook goede dorstlesser,zalig tonic met stukje limoen en ijsblokjes bij de wiet.

                        Comment

                        • Modest
                          Expert Grower
                          MemberLucky Member
                          • Apr 2010
                          • 1390

                          #27
                          Re: Drankje bij de joint.

                          water
                          (munt)thee
                          en heel af en toe pastis
                          Stap voor stap geraken we er wel.

                          Comment

                          • Zeemlapje
                            Retired
                            • Oct 2008
                            • 165

                            #28
                            Re: Drankje bij de joint.

                            Oorspronkelijk geplaatst door Hey apple
                            Een smoothie is ook heerlijk als tie lekker zoet is
                            smoothies zijn de bom, ik maak de besten; 200ml magere yoghurt 300ml DZH halfvolle melk 1 schep bevroren aardbeien 1 schep bevroren frambozen 1 schep bevroren stukjes mango en als ~geheim~ ingredient... HONING!!!! de natuurlijke zoetmakert mixen/blenden die hap en genieten!!! drink het iedere dag bij de albert heijn kan je van die doosjevol fruit kopen bij de diepvries, perfect voor smoothies en shakes.

                            Comment

                            • Diammetje
                              Retired
                              • Apr 2011
                              • 16

                              #29
                              Re: Drankje bij de joint.

                              Whiskey (Jack Daniels/Johnnie Walker)
                              Koffie
                              Warme Chocolademelk

                              doordeweeks vaak koffie/warme choco
                              in het weekend kan een glas whiskey er wel bij!

                              Comment

                              • carlorowan
                                Wicked Stoner
                                MemberLucky Member
                                • Dec 2010
                                • 210

                                #30
                                Re: Drankje bij de joint.

                                Meestal sinas, dat is echt heeerlijk tijdens het spacen. Meestal geen alcohol omdat ik bijna altijd een droge bek krijg

                                Greetzz

                                Comment

                                Bezig...