Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vreetkicks

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Vreetkicks

    Korting op 420shop
    Je kent het wel, je rookt een lekkere jonko en 2 uur later liggen er ineens allemaal lege snack verpakkingen om je heen. Hartstikke lekker, maar soms merk ik dat ik niet kan stoppen met eten tot de verpakking(en) leeg zijn, en dat vindt m'n maag de volgende dag meestal niet zo leuk.

    Ben wel benieuwd naar andere mensen hun ervaringen; overkomt jou dit ook vaak? Of heb je er inmiddels een strategie tegen ontwikkeld? Heb je alleen maar gezonde snacks in huis, of vreet je gewoon door tot het brandend maagzuur letterlijk je keel uitstroomt? Deel het met ons
    Ik wil vanalles en ik moet helemaal niks.

    #2
    Nooit zoveel last van en ik heb ook bijna nooit chips en snoep in huis. Wat ik wel snack is een pizza maar ook niet elke avond. Niet bepaald een strategie, ik heb gewoon geen behoefte om te snoepen meestal. Dus nee, hier zelden tot nooit een vreetkick.
    Horks Fototopic 2.0

    Comment


      #3
      Als het in huis is, gaat het op. Truc is dus niet teveel in huis halen. Of mijn kinderen een paar weekjes in huis nemen, die zorgen wel dat alles op is voordat je thuiskomt :p
      Een dag zonder wiet kent Flip niet.

      Comment


        #4
        In het begin had ik veel vreetkick's, alles ging eraan en het maakte niet uit wat. Een keer 4 tic tac doosjes leeg gevreten

        Nu heb ik helemaal geen vreetkick's meer na jaren wiet gebruik. Ik stel het uit en eet dan in 1 keer veel. Maar veel gezonder dan vroeger
        Veel gestelde vragen over het forum
        JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
        420Shop.NL
        "Wat je kunt maken, kun je ook kraken."

        Comment


        • parakweker
          parakweker commented
          Editing a comment
          hahahaha 4 doosjes tictac, goed verhaal. En gezonde snacktips zijn welkom!

        #5
        Misschien je joko wat lichter rollen? Meestal wil je compenseren omdat je lijf voelt dat het wat teveel is?

        Comment


          #6
          Of misschien betere maaltijden eten, als je al je vitamines binnenkrijgt dan heb je geen trek tussentijds. Het is net als goeie seks, wie dat vaak genoeg krijgt eet niet buiten de deur.

          Begin 's ochtends met vier sneetjes volkorenbrood met beleg naar wens. Niet te dik er op maar wees ook niet te zuinig. Hierbij drink je koffie of thee.
          Eet warm in de middag, zodat je de hele dag hebt het te verbranden en weeg wat je eet waardoor je ook weet hoeveel je eet. Liever weinig dat lekker is dan veel dat goor is en we hebben veel minder nodig dan we denken. Hierbij drink je een flesje pils, speciaalbier of fris naar keus. Een keer in de week patat kan best maar eet dan niet te veel.
          En 's avonds weer vier sneden brood met beleg naar wens en drank koffie of thee en de rest van de avond niets. Volkorenbrood vult enorm goed maar je wordt er niet dik van, ideaal dus. Drink verder weinig tot geen frisdrank, wees matig met de alcohol en dan zal jouw snakken naar snacken vergaan als sneeuw voor de zon.
          Horks Fototopic 2.0

          Comment


            #7
            Zo afentoe heb ik nog wel is een vreedkick in het begin van mijn blow tijd snoepte ik meer tegen woordig snack ik liever dit is zo een beetje het menu, een hamburger of frikadellen met pindasaus
            of lekkere broodje shoarma met knoflooksaus
            of gemarineerde vlees van de gril
            Tostie broodje pindakaas.
            Zo kan ik nog wel even door gaan

            Comment


            • parakweker
              parakweker commented
              Editing a comment
              klinkt goed allemaal!

              Oorspronkelijk geplaatst door Bas Haze View Post
              Zo kan ik nog wel even door gaan
              Graag!

            #8
            Zeker heb ik dat ik heb alleen nooit geen echte snaai in huis.
            Verval al snel in rolmopsen, blikje tonijn of boterham kaas ofzo.

            Scheelt een hoop. Moet hier beter geen snoep hebben liggen.
            Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
            Het systeem betreurt dit ten zeerste.

            Comment


              #9
              Als je eenmaal weet wat er allemaal in snoep zit aan tyfuszooi vergaat je de vreetkick wel, mij wel althans.
              Horks Fototopic 2.0

              Comment


                #10
                Roomijs van echte room, als je lactose intolerant bent kom je er ook niet van aan.

                Comment


                  #11
                  Oorspronkelijk geplaatst door Rreppellsteeltjam View Post
                  Roomijs van echte room, als je lactose intolerant bent kom je er ook niet van aan.
                  Zit meer eiwit dan melk in roomijs, je eet feitelijk bevroren besuikert rauw eiwit want eiwit in ijs wordt niet gekookt maar verwarmt tot 70 graden.
                  Horks Fototopic 2.0

                  Comment


                    #12
                    Het enige wat ik wil Etten op dat moment is Poesie

                    Comment


                    • KnetterMug
                      KnetterMug commented
                      Editing a comment
                      Lekr hé 😝

                    #13
                    De kinderen verstoppen tegenwoordig alles want anders “eet pappa het weer op met zijn gare kop”.

                    Smiechten zijn het…
                    Last edited by Flip Hasjkip; 1 September 2022, 22:45.
                    Een dag zonder wiet kent Flip niet.

                    Comment


                    • Eurogro
                      Eurogro commented
                      Editing a comment
                      Toch een voordeel als je geen kinderen heb

                    • parakweker
                      parakweker commented
                      Editing a comment
                      Hahaha

                    #14
                    Eet 3 x op een dag overdag brood. En s avonds warme hap.
                    En dan kan er tussen door nog wel een koekje dropje bij.
                    In de avond ijsje, chips, drop. Chocolade.
                    Niet elke avond maar wel regelmatig 😁

                    Comment

                    Bezig...
                    X