Vreetkicks

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • parakweker
    Grower
    MemberLucky Member
    • Oct 2021
    • 663

    #1

    Vreetkicks

    Korting op 420shop
    Je kent het wel, je rookt een lekkere jonko en 2 uur later liggen er ineens allemaal lege snack verpakkingen om je heen. Hartstikke lekker, maar soms merk ik dat ik niet kan stoppen met eten tot de verpakking(en) leeg zijn, en dat vindt m'n maag de volgende dag meestal niet zo leuk.

    Ben wel benieuwd naar andere mensen hun ervaringen; overkomt jou dit ook vaak? Of heb je er inmiddels een strategie tegen ontwikkeld? Heb je alleen maar gezonde snacks in huis, of vreet je gewoon door tot het brandend maagzuur letterlijk je keel uitstroomt? Deel het met ons
  • Hork
    Banned
    Lucky Member
    • Jul 2020
    • 4103

    #2
    Nooit zoveel last van en ik heb ook bijna nooit chips en snoep in huis. Wat ik wel snack is een pizza maar ook niet elke avond. Niet bepaald een strategie, ik heb gewoon geen behoefte om te snoepen meestal. Dus nee, hier zelden tot nooit een vreetkick.

    Comment

    • Flip Hasjkip
      Wicked Grower
      420 MemberMemberLucky Member
      • Sep 2008
      • 3595

      #3
      Als het in huis is, gaat het op. Truc is dus niet teveel in huis halen. Of mijn kinderen een paar weekjes in huis nemen, die zorgen wel dat alles op is voordat je thuiskomt :p
      Een dag zonder wiet kent Flip niet.

      Comment

      • Silas
        Admin
        Lucky MemberModeratorAdmin
        • Sep 2009
        • 1272

        #4
        In het begin had ik veel vreetkick's, alles ging eraan en het maakte niet uit wat. Een keer 4 tic tac doosjes leeg gevreten

        Nu heb ik helemaal geen vreetkick's meer na jaren wiet gebruik. Ik stel het uit en eet dan in 1 keer veel. Maar veel gezonder dan vroeger
        Veel gestelde vragen over het forum
        JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
        ?
        420Shop.NL
        "Wat je kunt maken, kun je ook kraken."

        Comment


        • parakweker
          parakweker commented
          Editing a comment
          hahahaha 4 doosjes tictac, goed verhaal. En gezonde snacktips zijn welkom!
      • Jefkewiltnogs
        Bong Master
        MemberLucky Member
        • Aug 2022
        • 318

        #5
        Misschien je joko wat lichter rollen? Meestal wil je compenseren omdat je lijf voelt dat het wat teveel is?

        Comment

        • Hork
          Banned
          Lucky Member
          • Jul 2020
          • 4103

          #6
          Of misschien betere maaltijden eten, als je al je vitamines binnenkrijgt dan heb je geen trek tussentijds. Het is net als goeie seks, wie dat vaak genoeg krijgt eet niet buiten de deur.

          Begin 's ochtends met vier sneetjes volkorenbrood met beleg naar wens. Niet te dik er op maar wees ook niet te zuinig. Hierbij drink je koffie of thee.
          Eet warm in de middag, zodat je de hele dag hebt het te verbranden en weeg wat je eet waardoor je ook weet hoeveel je eet. Liever weinig dat lekker is dan veel dat goor is en we hebben veel minder nodig dan we denken. Hierbij drink je een flesje pils, speciaalbier of fris naar keus. Een keer in de week patat kan best maar eet dan niet te veel.
          En 's avonds weer vier sneden brood met beleg naar wens en drank koffie of thee en de rest van de avond niets. Volkorenbrood vult enorm goed maar je wordt er niet dik van, ideaal dus. Drink verder weinig tot geen frisdrank, wees matig met de alcohol en dan zal jouw snakken naar snacken vergaan als sneeuw voor de zon.

          Comment

          • Bas Haze
            T.H.C. Master
            MemberLucky Member
            • Apr 2020
            • 502

            #7
            Zo afentoe heb ik nog wel is een vreedkick in het begin van mijn blow tijd snoepte ik meer tegen woordig snack ik liever dit is zo een beetje het menu, een hamburger of frikadellen met pindasaus
            of lekkere broodje shoarma met knoflooksaus
            of gemarineerde vlees van de gril
            Tostie broodje pindakaas.
            Zo kan ik nog wel even door gaan

            Comment


            • parakweker
              parakweker commented
              Editing a comment
              klinkt goed allemaal!

              Oorspronkelijk geplaatst door Bas Haze
              Zo kan ik nog wel even door gaan
              Graag!
          • Eerstekamerlid
            Exquisite Grower
            MemberLucky Member
            • Jan 2013
            • 5066

            #8
            Zeker heb ik dat ik heb alleen nooit geen echte snaai in huis.
            Verval al snel in rolmopsen, blikje tonijn of boterham kaas ofzo.

            Scheelt een hoop. Moet hier beter geen snoep hebben liggen.
            Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
            Het systeem betreurt dit ten zeerste.

            Comment

            • Hork
              Banned
              Lucky Member
              • Jul 2020
              • 4103

              #9
              Als je eenmaal weet wat er allemaal in snoep zit aan tyfuszooi vergaat je de vreetkick wel, mij wel althans.

              Comment

              • Rreppellsteeltjam
                Super Grower
                MemberLucky Member
                • May 2018
                • 1955

                #10
                Roomijs van echte room, als je lactose intolerant bent kom je er ook niet van aan.

                Comment

                • Hork
                  Banned
                  Lucky Member
                  • Jul 2020
                  • 4103

                  #11
                  Oorspronkelijk geplaatst door Rreppellsteeltjam
                  Roomijs van echte room, als je lactose intolerant bent kom je er ook niet van aan.
                  Zit meer eiwit dan melk in roomijs, je eet feitelijk bevroren besuikert rauw eiwit want eiwit in ijs wordt niet gekookt maar verwarmt tot 70 graden.

                  Comment

                  • Eurogro
                    Senior Grower
                    MemberLucky Member
                    • Oct 2021
                    • 842

                    #12
                    Het enige wat ik wil Etten op dat moment is Poesie

                    Comment


                    • KnetterMug
                      KnetterMug commented
                      Editing a comment
                      Lekr hé 😝
                  • Flip Hasjkip
                    Wicked Grower
                    420 MemberMemberLucky Member
                    • Sep 2008
                    • 3595

                    #13
                    De kinderen verstoppen tegenwoordig alles want anders “eet pappa het weer op met zijn gare kop”.

                    Smiechten zijn het…
                    Last edited by Flip Hasjkip; 1 September 2022, 22:45.
                    Een dag zonder wiet kent Flip niet.

                    Comment


                    • Eurogro
                      Eurogro commented
                      Editing a comment
                      Toch een voordeel als je geen kinderen heb

                    • parakweker
                      parakweker commented
                      Editing a comment
                      Hahaha
                  • KnetterMug
                    Senior Grower
                    MemberLucky Member
                    • Jul 2017
                    • 907

                    #14
                    Eet 3 x op een dag overdag brood. En s avonds warme hap.
                    En dan kan er tussen door nog wel een koekje dropje bij.
                    In de avond ijsje, chips, drop. Chocolade.
                    Niet elke avond maar wel regelmatig 😁

                    Comment

                    Bezig...