Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

snuiftabak

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    snuiftabak

    Korting op 420shop
    Hey, ik gebruik wel eens 'snuff' en ik wil wel eens weten hoe jullie ervaringen ermee zijn en dewelke jullie gebruiken.
    Ik gebruik singletons snuff (kan je gemakkelijk kopen in de GB)

    Ander vraagje: weet er iemand waar je snuff met colasmaak kan kopen, ik vind die nergens.

    grtz

    #2
    Re: snuiftabak

    tabak snuiven... ieuw?
    is dat niet mega ambetant dat je dan tabak in je keel hebt enzo?
    en wat is het effect dan...?

    grtz
    >>> LR2 mini-kweekje<<<

    Comment


      #3
      Re: snuiftabak

      heb het nog nooit geprobeerd omdat het mij ook niet echt smakelijk klinkt.

      ik weet wel dat mijnwerkers en zo vroeger 'pruim/kauwtabak' gebruikten. kwestie van minder stof binnen te krijgen en alsnog de 'dosis' nicotine binnen te krijgen, in de mijnen mocht er niet gerookt worden he.

      Comment


        #4
        Re: snuiftabak

        Oorspronkelijk geplaatst door Sicatriz
        in de mijnen mocht er niet gerookt worden he.

        Op treinen en vliegtuigen mag het ook niet meer.
        Als zware tabaksverslaafde heb ik de snuif "herontdekt" als alternatief voor sigaretten op lange vluchten. Je moet wel rekening houden met vreemde blikken wanneer je op je tafeltje een lijntje gaat snuiven
        Snuif kan je het best kopen in de betere tabakszaken.

        Comment


          #5
          Re: snuiftabak

          Oorspronkelijk geplaatst door Methos
          tabak snuiven... ieuw?
          is dat niet mega ambetant dat je dan tabak in je keel hebt enzo?
          en wat is het effect dan...?

          grtz

          Comment


            #6
            Re: snuiftabak

            Yes, wat je daar zegt is waar, alleen heb je veel meer nodig en wordt het gauw een vieze troep in en rond die neus. Ik vind snuif eigenlijk helemaal niet lekker en is enkel om de nicotine te doen.
            Gewoon door het hier nu te lezen trakteer ik mezelf nu op een portie "Packard's Club Snuff" : op het doosje staat :"smoke free tobacco enjoyment".

            Comment


              #7
              http://nl.wikipedia.org/wiki/Snus

              Ik persoonlijk ben blij zo goed als van het roken af te zijn, alleen met uitgaan en op vakantie (als er geen groene "tabak" te krijgen is wil ik nog wel eens sigaret roken.


              Bij de weg, snuff tabak is wel te vinden via Google, er zijn genoeg online winkels te vinden. Wel even kijken dat het niet gaat over een Snuff-movie
              Een dag zonder wiet kent Flip niet.

              Comment


                #8
                Effe een foto voor mensen die willen weten, hoe zo'n lijntje snuiftabak eruitziet.


                grtz

                Comment


                  #9
                  Nog nooit geprobeerd en nog nooit van gehoord om eerlijk te zijn. Lijkt mij ook niet zo lekker trouwens. Ik hou het maar bij een peukie en af en toe een lekker pitje .

                  Comment


                    #10
                    Ik vind het lekkerder dan een sigaret omdat je ook nog de hele tijd met een muntgevoel (en dus een fris gevoel) in je neus zit.
                    Zeer interessant tijdens examens want het schijnt dat munt oppeppend is.

                    grtz

                    Comment


                      #11
                      zalig toch xD denken ze dat je een snuifje hebt genomen terwijl het gewoon snuiftabak is xD lol

                      Comment


                        #12
                        Ik heb het vroeger een aantal keren in de klas gedaan,puur omdat ik op school niet kon roken,het had voor mij een kalmerend effect.
                        De munt werkt verlichtend.
                        Me TippiE,U weed?

                        Comment


                          #13
                          mischien een nieuwe vorm voor het roken binnenkort in cafees en restaurants iedereen aan de snuif.

                          Comment


                            #14
                            Mmm.. klinkt best tof..
                            Maar wat zijn zo de effecten dan.. de bekende nicotine effecten, f?
                            En voor de gezondheid?

                            En hoeveel kost zo'n grapje?
                            *SmokingggGG* !

                            I wanna get high... so high!

                            Comment


                              #15
                              Tja het is tabak, dus de effecten zijn zo'n beetje hetzelfde denk ik (ik smoor tabak zonder te inhaleren, dus vraag me niet naar de effecten van smoren).
                              Het is allesinds gezonder dan gewoon smoren, want je hebt geen teer en CO mee naar binnen (en nog meer van die stoffen).
                              Verder geeft het ook nog zo'n lekker fris gevoel in je neus.
                              Er zijn er die zeggen dat dit mondkanker in de hand zou werken, maar onze duitse buren gebruiken snuff een stuk meer dan wij en daar is het aantal gevallen van mondkanker heel laag, zo stond het toch ergens op internet.
                              En heel duur is dat nu ook weer niet, ik heb mijn potje voor 2.50 in een krantenwinkel gekocht. Het is ook te koop in de GB, maar daar ken ik de prijs niet.

                              grtz

                              Comment

                              Bezig...
                              X