Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Thc edibles bestel je tegenwoordig gewoon online?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Thc edibles bestel je tegenwoordig gewoon online?

Korting op 420shop
    Zojuist kreeg ik deze website door van een vriendin.

Ze verkopen hier allemaal verschillende "Thc" zooi. Ik vermoed dat een deel synthetisch is. Zeker de vapes. (Spice)
    Maar voor zover ik op de website zie zijn de edibles gewoon echt THC????

Hoe kan een website als dit gewoon "legaal" opereren en pakketjes door de hele EU sturen?

Delta 9 THC cherry gummies, 3g per piece. Precise dosing, clean ingredients, no artificial fillers. Independently lab-tested. Discreet EU shipping in 2–5 days

Maas in de wet? Gewoon illegaal?

Kleine disclaimer: Mijn intentie van dit topic is Absoluut niet om deze website of illegale activiteiten te promoten!
    Ik ben vooral geïnteresseerd in hoe deze website kan bestaan en of dit echte "natuurlijke" THC betreft?
    De website (spaans bedrijf) claimt dat wat zij doen mag volgens de EU wetgeving?
    Als de mods alsnog bepalen dat dit topic niet op het forum thuis hoort heb ik daar alle begrip voor.

Maas in de wet; allemaal genetische synthetische aftakkingen van het echte product.

Sommige stoffen komen zo weinig in de plant voor dat je 1000 planten nodig hebt voor 1 gram werkzame stof te winnen, onmogelijk om dit natuurlijk te produceren dus word synthetisch nagemaakt..

Neem als voorbeeld de thca flower, met 60 of 99% thca. die toppen zouden uit bijna trichomen moeten bestaan maar hoogstwaarschijnlijk (echt zo) zijn het cbd toppen die legaal te kweken zijn in land van de webshop, laced met synthetisch nagemaakte thca om aan die procenten te komen.

Al deze producten stonden ook op homechemistry funcaps en dat soort websites. Niet voor niets heeft nederland alle aftakkingen van originele genetica verbannen.

Verder over het verzenden is ook niet helemaal wettelijk goed geregeld. Ik neem als voorbeeld even die chinese nicotine vapes, deze mag je gewoon per 100 stuks kopen en bestellen, de douane kan je pakket onderscheppen maar laat hem gewoon door. Je mag het bezitten. Echter mag je het hier niet door verkopen. Zo werkt dit ongeveer ook. Ik mag best een zakje synthetische gummies in huis hebben, mag het alleen niet in dit land verkopen.

Ik persoonlijk hou van edibles maar koop al jaren geen edibles in shops meer omdat ik altijd vermoedens heb dat er namaak rommel in zit aangezien je toch het ingredient (de thc; top whatever) niet meer ziet en alleen effect zult gaan voelen. Waarom zou je de real deal dan gebruiken als het 100x goedkoper kan en waardoor je dan tussen de wetten door kunt glippen.

Maar voor bovenstaande website, gewoon maas in de wet van spanje. Zou ook prima kunnen dat het bedrijf in spanje ingeschreven is maar de eigenaren niets met spanje te maken hebben gewoon momenteel bijvoorbeeld het gunstigste eu land om zoiets uit te voeren.
    ronde 3 - ronde 2 - ronde 1 Kweekjes.nl

Comment

• Wesley pipes
      Wesley pipes commented
      Editing a comment
      Kleine sidenote , ze maken cbd legaal omdat het niet verslavend is, en zelfs antipsychotische eigenschappen bevat . Maar al die cbd zit vol zaad , en wat gebeurd r als zaad rookt, je word gevoeliger voor psychose . Dus het word tabaksvervanger , men taxeert zoals tabak , doet hier en daar een steekproef maar staat niet stil bij bovenstaand. De mooie bloemen zonder zaad , verkocht in shops moesten sluiten, en nu koop je het in een gasstation , net zoals over de zee want dat is zulk een goed vb voor de wereld. Die cbd heeft niks natuurlijks meer . En zolang men geen nuance begint te gebruiken bij iets met zoveel lagen, geraken we nooit nergens. Komt het legaal zijn inkomsten al verdeeld, en niet voor onderzoek of supervisie, of gelijk wat om de basis goe dte maken, maar voor het diepste gat vd begroting eerst op te vullen . Grrr sorry

• Takketoelli
      Takketoelli commented
      Editing a comment
      Das waar; er zijn hier in europa (gelukkig!) strenge voedselregels vastgelegd in de warenwet. Maar ook daar kun je mee spelen. Zo zit er bijv op sommige 'pizza met kaas' wel kaas, maar ook veel van die nepkaas. Er hoeft maar 20 procent echte kaas in een product te zitten om het op de verpakking te mogen vermelden. (Iets in die trant, preciese cijfers weet ik niet)

Als er op een zakje wiet 20%thc staat weet je straks gewoon niet waar die thc vandaan komt. Krijg je biowiet die 10x zo duur wordt
      Of
      Schimmelvrij. Wat niet wil zeggen dat die er niet in heeft gezeten.

Ik zie in amerika het helemaal de vverkeerde kant op gaan, al zullen anderen het helemaal geweldig vinden. Zijn mijn persoonlijke zorgen zeg maar, en een extra reden om zelf te blijven kweken.

• Wesley pipes
      Wesley pipes commented
      Editing a comment
      Het word onmogelijk gemaakt om te weten wat goed is , kijk naar nutriscore label, wtf is dat , aja 20 amerikaanse experts hebben dt opgesteld.. ik had hier chocolade zeevruchten w8 ff bijhalen. Dus er zit witte, melk en pure chocolade in , vervolgens staat er : wit ; tenminste 24% cacao en 23 % droge melkbestanden, melk : 33% cacao en 14% melkbestanddelen, pure chocolade : 47% cacao. De rest is opgekweekt in tanks , waar geen cacao boom ooit mee te maken heeft in het proces . Dit is al waar we in leven. Dus die delen niet accounted for, zijn zielloos als ik het zo mag zeggen. Dit is 1 vb , en de reden waarom deze doos even duur is gebleven na de cacao teneergangk van monocultuur, en ziektes in de bomen, gepaard met winstbejag . Het duitse pita verhaal ken je ? Er zit een klein beetje vergif in alles , die telkens het lichaam doet stressen, en door ons comfort en de voorzienigheid van altijd aanwezig te zijn eten we r plots teveel van.

Het jager verzamelaar verhaal, gepaard met onze levensduur en kwaliteit van leven . Ik was echt ooit van het idee dat de mens en deze aarbol triljoenen mensen kan bevooraden, maar met dit als basis gaan we volledig synthetisch en sterven we gewoon af. Letterlijk

Een astronaut kan overleven op die voeding , maar eens het lichaam in overlevingsfunctie gaat , lopen alle processen mis.

De generatie die langst leefde, na de oorlog gaf men vanalles van uitleg aan, mss was het net omdat men terug naar natuurproducten ging, zonder optie.

Alle pionierskruiden nadat je spit, zitten vol voeding, maar wie wil er onkruid eten?

Cannactiva al bekeken?

Comment

• Rreppellsteeltjam
      Rreppellsteeltjam commented
      Editing a comment
      Niet meer.

Tijdje geprobeerd.

Staat niet veel op hoor, een verhaaltje meestal dat niks met wiet te maken heeft.

Sommige ontwerpen waren door kunstenaars gemaakt.

Als je vraagt of ze geen troep meer mee sturen krijg je extra veel.

• Takketoelli
      Takketoelli commented
      Editing a comment
      Geen twijfels of het allemaal wel 'koosjer' was?

Misschien ben ik wel para ofzo, maar ik vertrouw alleen mijn eigen wiet

• Rreppellsteeltjam
      Editing a comment
      Moet allemaal aan eu regels voldoen.

De ene is lekkerder de ander heeft meer roes.

Maar zonder thc.

En hier bij de staatswiet shops heb je ook edibles, zal wel effe keertje wat halen.

Comment

• Nederhigh
      Nederhigh commented
      Editing a comment
      Ik overdoseer edibles altijd om een of andere reden xD
      De laatste keer had ik een hele boeren cake gemaakt van +/- 60 gram knipresten en daarna 2/3e van de cake opgegeten.
      Die avond heb ik geleerd dat wiet ervoor kan zorgen dat je hele lichaam tintelt als een gek en je jezelf niet meer kan voelen ademen.
      Ik fuck niet meer met edibles.

• Rreppellsteeltjam
      Editing a comment
      Mijn laatste cake was met 20 gram toppen gorilla glue van zamnesia.

Stukje van 5/10 cm had ik dopogen de hele dag.

Is heel mijn synergie verhaal met methylatie he, zelfs de hersenen leggen nieuwe verbindingen zo.

Dus tlichaam herkent niet wat het is , kan geen methylatie aangaan , lever verwerkt niet , overdosis, of herkent het wel maar er is geen synergie door de synthetische vorm, psychose , om er maar twee te noemen.

Terwijl worden er sterkere verbindingen gemaakt in de hersenen die drang sterker maken, allemaal chemiek mooi in een lekker snoepje gegoten.

B-vitamines die synthetisch zijn neemt ons lichaam beter op dan natuurlijke , maar men vergeet dat dat enkel op papier is... kvind stoffen isoleren en hypen éen vd meest kwaadaardige dingen op deze planeet maar ken niemand anders op dezelfde bol die de ernst ervan inziet, alsof . Is allesomvattend ook niet enkel wiet

Kijk naar paddo , mdma en nog 1 in australië. Zolang ze het kunnen reguleren, patenteren, winst maken is er geen probleem. Terwijl je voor 50 euro een zak paddos koopt moet je 6-12 000 neerleggen voor de therapie. 1000en jaren gebruik en kennis bewust weggevaagd. Nu ga ik stoppen want ik kan nog 20 dingen linken.

We zijn jaren verder en er gebeurd niks, zouden de belastingsinkomens van deze verkopen te hoog zijn , of is het proces om dit te verbieden gewoon te lang? Polleke starten . Want de natuurlijke vorm is voor de staat als heroine , terwijl synthetische vorm kdurf niet zeggen gepromoot word, wereldwijd
    Ganja always does the trick.

Comment

• Nederhigh
      Nederhigh commented
      Editing a comment
      Ik vond deze docu van Zembla echt een wake-up call. https://www.youtube.com/watch?v=3CFENSl0_hs&t=858s
      Schoolvoorbeeld van hoe dingen verbieden de situatie 9/10x juist erger maakt.

Het is dus ook gewoon moeilijk om te zien wanneer je een product koop met spice ipv gewone thc.
      De synthetische variant wordt ook gewoon Delta-9-THC genoemd... Tja.

• Wesley pipes
      Wesley pipes commented
      Editing a comment
      We gingen van een sociaal gebeuren naar niks meer, en niet door ouder te worden is iets die ik ook niet versta . Welja eigenlijk wel.

Ook al is tabak legaal, en weet men van de 7000 chemicalieën erin, weet men dat men onmogelijk van 10 stoffen alle interacties weet, laat staan 7000, maar men kan de lobbies niet dwingen tot het zuiverder maken van hun product , waarom niet ?

Dan ons eten, zie je soms iets passeren op yt over amerika , en wat r in hun fanta zit of brood , gelijk wat ? Herken je al diezelfde merken in onze rekken, maar zegt men, ja eu heeft strengere wetten. Maar je vertrouwd op firma's die het heel smerig spelen elders, waarom zou je denken dat het niet buigen of trucjes zijn in ons eten. Ik kan een lijstje maken hoor , maar ik geef het geen 10 jaar meer voor het ook helemaal verziekt is hier. Het is nu al echt erg. Dan moeten we langer werken om ziekenzorg te betalen , maar snapt men niet hoe je mensen gezond houd , alsof minder dan 1% deze logica volgt. En hoe meer ik zoek hoe dieper alice's haar konijnegat opnieuw is

Labvlees en de link met een land in het midden oosten , en wat r nu aan het gebeuren is, zou iedereen op zn paard moeten steken, maar het narratief is , alles is ok . Blij dat we hier wonen nog , en zelf een tuintje hebben meestal, en of initiatief kunnen nemen in het goede te doen, ook denk ik dat en hoop ik dat de eu het goed wil doen voor de toekomst.

Ook is een lichaam in onbalans voorbode van mentaal leed, kostplaatje ongezien, waar gevolgen bekeken worden maar nooit oorzaak . Dus lokaal, gezond gelukkig, kosteloos, vs export , gdp, quotas halen en cijfers doen kloppen , prijzen drukken , milieu. Heel dat boeltje is niet efficient en we kunnen er niks meer aan doen alsof.

Verse garnalen die naar marroko gestuurd worden om chemisch gepeld te worden, 3 weken later vol bewaarmiddelen in je rek, is waar het bij de meeste stopt . Om de 5 jaar is er es wat wat als , mja.

Ik heb al eerder gezegd dat men zondebokken zoekt , tabak en wiet zijn twee mooie. Je zou een rookvrije generatie kweken met een opwaartse trend in kankers , of synthetische wiet laten aantonen dat wiet slecht is kijk maar naar psychische gevolgen . Voor vapes had je dat ook al , wel zelfs het natuurproduct kruisen we maar zonder te weten wat het echt is. Een mexicaanse sativa kruisen met een nepalese gebergtewietje , op zich kan het maar ja. Goed . Waarom heb ik zoveel vrees dat al het goeie verdwijnt, had ik kinderen ja , maar nee. Omdat ik inzit met de wereld? Klinkt zo dom

Loslaten , genieten , het is allemaal niet zo slecht . Ik kan dit moeilijk loslaten ffin yt hele dagen ook. Het is wat om (niet ) naar uit te kijken .

• Takketoelli
      Takketoelli commented
      Editing a comment
      En die 'drugsvapes' worden gewoon op dezelfde hoop gegooid als de 'dry herb vapes' die ik gebruik.
      Flinke discussies met artsen altijd
      Ik zal die docu eens bekijken, aar vilgens mij heb ik die al eens gezien

Dit voelt ook niet goed aan

Tabaksproducent Philip Morris, tegenwoordig Altria, is in het Nederlandse wietexperiment gestapt door deels eigenaar te worden van de grootste deelnemende teler. Dat blijkt uit onderzoek van NU.nl, Investico en De Groene Amsterdammer. Experts vrezen dat agressieve verkooptactieken van de tabaksindustrie terugkomen op de Nederlandse cannabismarkt.

"Alles gaat goed, en anders doe ik wel alsof" - Takketoelli
    "Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen" - Bassie
    "Ajeto" - Buurman en Buurman

Comment

• Wesley pipes
      Wesley pipes commented
      Editing a comment
      Ai , ja dit is het net he, monopolies verboden bij wet tot de wet gebogen word, wat doen al die grote met al hun geld, niks goed . En men krijgt een hoop geld geboden en ziet enkel dat . Die scifi films dat coca cola naar mars gaat, en niet nasa is przcies dat, als ze oorlogen steunen met luchtgeld gemaakt door ons die hele dagen reclame bekijken of klikken op een link of wat van onze data verkopen , is allemaal fake, maar plots is het tastbaar geld geworden. Ik zei 20 jaar geleden al dat alsof men nog snel hun zakken aan het vullen zijn voor het onvermijdelijke, die zij ook meesterlijk in gank steken. Alle complotten zijn gebaseerd op waarheden, en nu nog zeggen mensen dat het illusie is, omdat de waarheid de illusie doorbreekt. Als je zoals in 95 wat aansprakelijkheid afdwingt met een rechtzaak, dan zoekt men gewoon alternatieven om het nog slimmer te doen, nog verwoestender. Als ik zeg dat er meer onderzoek is naar hoe tabak verslavender te maken dan waar kanker vandaan komt, wie gelooft me ? In een ideale wereld , zouden zij deel van die last moeten dragen, de overheid opleggen en eisen wat ze doen met tabak , en big pharma met al hun winst van off label dat in onderzoek steken.

Zien jullie dit goedkomen, ik niet . Ik heb hier net n filmpje nog gezien in amerika opnieuw , mensen hebben ziekenzorg, betalen rond de 2000 dollar per maand voor 3 gezinsleden, komen van een doktersbezoek voor oordruppels, en moeten 28 k betalen na aftrek. Of nachtje e.r . 100 k aub . Dus schulden om naar school te mogen gaan, schulden als je ziek word , mijn bloed kookt , maar alsof ze te dom zijn om het te beseffen . Ze zouden letterlijk zeggen, mja ze moeten toch raketten kunnen maken ?

Absurditeit alom, en we ondertekenen met plezier wat r afkomt .

En extreem moet bevochten worden met een evenredige extreme tegenreactie want natuurwetten is waar de limiet is. Dat komt natuurlijk. Dus hoe meer van dit hoe valser en grijs de zone word, tot het plots recht in het aanzicht is en men uit de lucht valt .

Ik denk dat mijn felle reactie komt omdat mensen onbewust zijn ervan , niet hier maar algemeen, zou 50% dit bewust meemaken praat je niet meer tegen een muur.

Maar alles is gebouwd rond het narratief , en gemoederen sussen, want wij als samenleving hebben de kracht om het goeie naar voor te brengen. En een revolutie niet met geweld , maar met bewustzijn , minder verdeeldheid , enz...

Dit is echt erg . Wss steunen ze al proxies over heel de wereld om de oorlogsmachine te doen draaien . Tabak was pas een ding in de oorlog he, massaproductie , wss geinjecteerd met iets om je nog alerter te maken in combinatie met pervitine . Stop

Ben nog wel bij de MAC geweest voor een mac ganja burger.

Ik zei " hou het broodje, augurken, tomaten, de burger, de saus en doe mij alleen het zakje salade!!"

Cool toch?

IMG_20260608_141803.jpg

Comment

Bezig...
    X