Mis jij iets op dit forum

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • ceBep
    Retired
    • Jun 2009
    • 4745

    #16
    Re: Mis jij iets op dit forum

    Daar wil ik wel ff op reageren bella!

    De tijd van geïrriteerd reageren heeft zijn langste tijd gehad, daar zal vanaf nu meer op gelet gaan worden.
    Net wat je zegt: Reageer dan niet!

    Beetje fatsoen en respect is wel op zijn plaats op een forum waar zoveel nieuwelingen bijkomen. Elk aangemeld lid is net zo waardevol als de "gevestigde orde".
    Niet iedereen is als een helder licht geboren. En er iets bijleren kan nog steeds, ook al zit je langer op JD of op welk forum dan ook....

    Comment

    • monty
      Banned
      • May 2009
      • 11215

      #17
      Re: Mis jij iets op dit forum

      Op andere fora's zie je vaak onderaan de bladzijde simular treads. ZOu wel handig zijn zeker in de infogedeeltes.

      Comment

      • edsneisses
        Retired
        • Sep 2011
        • 15

        #18
        Re: Mis jij iets op dit forum

        Ik zie hieronder wel "Soortgelijke Discussies" staan. Is dat niet hetzelfde als wat jij bedoelt?

        Comment

        • belladonna
          Guru of all Growers
          Lucky Member
          • Aug 2008
          • 10674

          #19
          Re: Mis jij iets op dit forum

          Yup alleen heeft Monty dat nog niet door Ed
          God was never on your side..

          Comment

          • THC Dude
            Ultra Grower
            MemberLucky Member
            • Mar 2010
            • 2405

            #20
            Re: Mis jij iets op dit forum

            Ik mis een stroomkosten calculator op het forum. Dat zou wel verrekte handig wezen voor iedereen, want dan weet je tenminste wat je te wachten staat aan onkosten voor je kweekje.

            Het hoeft niet op de cent nauwkeurig, maar dat je wel een goede indicatie heb.

            En idd wat meer respect naar nieuwe leden toe.

            Grtz

            Comment

            • monty
              Banned
              • May 2009
              • 11215

              #21
              Re: Mis jij iets op dit forum

              Ow verrekt, ghehehe is dat er al lang¿ lol geheel overheen gekeken dus, maar dat bedoelde ik, solly.

              Comment

              • TheRealDopey
                Banned
                • Sep 2011
                • 71

                #22
                Re: Mis jij iets op dit forum

                Yup, wilde ik net aangeven:

                Stroomcalculator
                Ventilatie berekening
                Licht plannen
                Kweekverslagen van grote hokken

                Comment

                • monty
                  Banned
                  • May 2009
                  • 11215

                  #23
                  Re: Mis jij iets op dit forum

                  kweekverslagen van grote hokken zien we liever niet hier, kan je beter even bij de buren gaan kijken. Daar staat ook en mooie calculator voor de 18 x 600 wat kwekers.

                  Comment

                  • THC Dude
                    Ultra Grower
                    MemberLucky Member
                    • Mar 2010
                    • 2405

                    #24
                    Re: Mis jij iets op dit forum

                    Zoiets bedoel ik ook monty, maar dan voor kleine kwekers.

                    Grtz

                    Comment

                    • Teddy
                      Banned
                      • Nov 2011
                      • 4

                      #25
                      Re: Mis jij iets op dit forum

                      I think i missed the...

                      Comment

                      • moreweed
                        Exquisite Grower
                        MemberLucky Member
                        • Dec 2009
                        • 5939

                        #26
                        Re: Mis jij iets op dit forum

                        ik mis een miss-JD verkiezing (en voor mijn part de wet t-shirt wietplant contest...)

                        btw : ik mis ook m'n sleutels ... anyone ?
                        Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                        Comment

                        • belladonna
                          Guru of all Growers
                          Lucky Member
                          • Aug 2008
                          • 10674

                          #27
                          Re: Mis jij iets op dit forum

                          Miss Jd verkiezing die win ik natuurlijk en de wet t-shirt ook

                          Ik mis 1200 euro
                          God was never on your side..

                          Comment

                          • Greenscene
                            Retired
                            • Aug 2008
                            • 138

                            #28
                            Re: Mis jij iets op dit forum

                            Ik wil meer tetten zien !

                            Comment

                            • fl13r3flu1t3r
                              Banned
                              • Aug 2010
                              • 3100

                              #29
                              Re: Mis jij iets op dit forum

                              Wel van die tetten die nog niet afkolfbaar zijn graag..

                              Comment

                              • WeedoHolic
                                Senior Grower
                                MemberLucky Member
                                • May 2011
                                • 780

                                #30
                                Re: Mis jij iets op dit forum

                                Wat ik mis en waar ik me soms ook behoorlijk aan kan storen zijn schrijfregels, of beter gezegd het gebrek d'r aan.
                                Je hoeft niet foutloos te schrijven imo, zoals is het nou met 'd' of met 'dt'....
                                Maar probeer iig op z'n minst berichten te posten die beginnen met hoofdletters, eindigen met punten en hier en daar een komma.
                                Zo word het allemaal beter leesbaar zodat anderen je eerder zouden kunnen helpen!
                                Ik ben een Weed-O-Holic, noem me Weedovic.
                                Je denk wattun mafkees maar 't boeit me niets

                                Comment

                                Bezig...