Klagen zeuren zagen zeiken doe het hier en niet daar

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • belladonna
    Guru of all Growers
    Lucky Member
    • Aug 2008
    • 10674

    #61
    Re: Klagen zeuren zagen zeiken doe het hier en niet daar

    Oorspronkelijk geplaatst door Xtreme
    Waarom is mijn vrouw zo slim?
    Das nou echt een vraag Voor een MAN
    God was never on your side..

    Comment

    • Xtreme
      Banned
      • Jul 2009
      • 4271

      #62
      Re: Klagen zeuren zagen zeiken doe het hier en niet daar

      Klopt Bella: ik ben een echte man, dus dom, sterk en gewillig.

      Comment

      • belladonna
        Guru of all Growers
        Lucky Member
        • Aug 2008
        • 10674

        #63
        Re: Klagen zeuren zagen zeiken doe het hier en niet daar

        Sterk? Gewillig ? Jok jij nu weer?
        God was never on your side..

        Comment

        • Xtreme
          Banned
          • Jul 2009
          • 4271

          #64
          Re: Klagen zeuren zagen zeiken doe het hier en niet daar

          Je gelooft dus wel dat ik dom ben, maar de positieve dingen trek je in twijfel! Ik ga me erover beraden of ik je wel aardig wil blijven vinden

          Comment

          • HJM
            Wicked Grower
            MemberLucky Member
            • Mar 2010
            • 3714

            #65
            Re: Klagen zeuren zagen zeiken doe het hier en niet daar

            @Xtreme
            Natuurlijk is Bella aardig. Maar ook een beetje van het pad.
            Ze kan niet zonder kerels, maar blijkbaar dwingen haar ervaringen haar ons onredelijk te wegen.
            Kunnen wij niets aan doen, en zij ook niet.

            Ze heeft iets met mannen en vrouwen. Als de mannen nu eens zittend gaan pissen, misschien zijn we dan wat minder bedreigend.

            Toch is ze lief hoor. Maar net zo getekend als veel van ons.
            http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

            Comment

            • QnQ
              Godlike Grower
              Lucky Member
              • Sep 2010
              • 26093

              #66
              Re: Klagen zeuren zagen zeiken doe het hier en niet daar

              Dat gezeur over led's elke keer...pfff
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

              Comment

              • ceBep
                Retired
                • Jun 2009
                • 4745

                #67
                Re: Klagen zeuren zagen zeiken doe het hier en niet daar

                Dat gezeur over het gezeik ieder keer.....wees blij dat je in vreugde leven mag en kunt.
                Kleine dingetjes maken het leven waardevol, zoiets als je hond die je hartelijk begroet als je de deur binnen komt of zelfs je eerste joint van je nieuwe oogst.
                Altijd maar klagen............

                Comment

                • belladonna
                  Guru of all Growers
                  Lucky Member
                  • Aug 2008
                  • 10674

                  #68
                  Re: Klagen zeuren zagen zeiken doe het hier en niet daar

                  Oorspronkelijk geplaatst door Xtreme
                  Je gelooft dus wel dat ik dom ben, maar de positieve dingen trek je in twijfel! Ik ga me erover beraden of ik je wel aardig wil blijven vinden
                  Haha Je vind me lief Extreme das een Feit da weten we namelijk alle twee
                  God was never on your side..

                  Comment

                  • QnQ
                    Godlike Grower
                    Lucky Member
                    • Sep 2010
                    • 26093

                    #69
                    Re: Klagen zeuren zagen zeiken doe het hier en niet daar

                    Oorspronkelijk geplaatst door vale
                    Dat gezeur over het gezeik ieder keer.....wees blij dat je in vreugde leven mag en kunt.
                    Kleine dingetjes maken het leven waardevol, zoiets als je hond die je hartelijk begroet als je de deur binnen komt of zelfs je eerste joint van je nieuwe oogst.
                    Altijd maar klagen............
                    Jamaar...jamaar...jamaar...daar was dit topic toch voor ?
                    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                    Comment

                    • ceBep
                      Retired
                      • Jun 2009
                      • 4745

                      #70
                      Re: Klagen zeuren zagen zeiken doe het hier en niet daar

                      Ik deed toch ook vrolijk mee

                      Comment

                      • Xtreme
                        Banned
                        • Jul 2009
                        • 4271

                        #71
                        Re: Klagen zeuren zagen zeiken doe het hier en niet daar

                        Vanaf nu geen domme vragen vragen,
                        anders ga ik je met plagen plagen,
                        dan kun je over mijn zagen zagen,
                        en stoned zal ik me niet in mijn wagen wagen.
                        Last edited by Xtreme; 23 November 2011, 13:40.

                        Comment

                        • belladonna
                          Guru of all Growers
                          Lucky Member
                          • Aug 2008
                          • 10674

                          #72
                          Re: Klagen zeuren zagen zeiken doe het hier en niet daar

                          Kheb een PUIST op mijn bil en da doe pijnnnnnnnnnnnnnnnnn
                          God was never on your side..

                          Comment

                          • QnQ
                            Godlike Grower
                            Lucky Member
                            • Sep 2010
                            • 26093

                            #73
                            Re: Klagen zeuren zagen zeiken doe het hier en niet daar

                            Kijk eens aan we hebben een dichtert in ons midden.
                            Waar blijft die kou en die sneeuw nou.
                            KOMOP jonguh, ik wil een witte kerst, met anderhalve meter schnee, en een Elfstedentocht over een maand of twee.

                            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                            Comment

                            • Xtreme
                              Banned
                              • Jul 2009
                              • 4271

                              #74
                              Re: Klagen zeuren zagen zeiken doe het hier en niet daar

                              Oorspronkelijk geplaatst door belladonna
                              Kheb een PUIST op mijn bil en da doe pijnnnnnnnnnnnnnnnnn
                              Dat is minder erg dan een bil op je puist!

                              Comment

                              • belladonna
                                Guru of all Growers
                                Lucky Member
                                • Aug 2008
                                • 10674

                                #75
                                Re: Klagen zeuren zagen zeiken doe het hier en niet daar

                                Toch zou ik is een keer graag met Extreme een kopje koffie drinken
                                God was never on your side..

                                Comment

                                Bezig...