Klagen zeuren zagen zeiken doe het hier en niet daar
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
-
Re: Klagen zeuren zagen zeiken doe het hier en niet daar
Sterk? Gewillig ? Jok jij nu weer?God was never on your side..Comment
-
Re: Klagen zeuren zagen zeiken doe het hier en niet daar
@Xtreme
Natuurlijk is Bella aardig. Maar ook een beetje van het pad.
Ze kan niet zonder kerels, maar blijkbaar dwingen haar ervaringen haar ons onredelijk te wegen.
Kunnen wij niets aan doen, en zij ook niet.
Ze heeft iets met mannen en vrouwen. Als de mannen nu eens zittend gaan pissen, misschien zijn we dan wat minder bedreigend.
Toch is ze lief hoor. Maar net zo getekend als veel van ons.
Comment
-
Re: Klagen zeuren zagen zeiken doe het hier en niet daar
Dat gezeur over het gezeik ieder keer.....wees blij dat je in vreugde leven mag en kunt.
Kleine dingetjes maken het leven waardevol, zoiets als je hond die je hartelijk begroet als je de deur binnen komt of zelfs je eerste joint van je nieuwe oogst.
Altijd maar klagen............Comment
-
Re: Klagen zeuren zagen zeiken doe het hier en niet daar
Haha Je vind me lief Extreme das een Feit da weten we namelijk alle twee
God was never on your side..Comment
-
Re: Klagen zeuren zagen zeiken doe het hier en niet daar
Jamaar...jamaar...jamaar...daar was dit topic toch voor ?Dat gezeur over het gezeik ieder keer.....wees blij dat je in vreugde leven mag en kunt.
Kleine dingetjes maken het leven waardevol, zoiets als je hond die je hartelijk begroet als je de deur binnen komt of zelfs je eerste joint van je nieuwe oogst.
Altijd maar klagen............
Comment
-
Re: Klagen zeuren zagen zeiken doe het hier en niet daar
Kheb een PUIST op mijn bil en da doe pijnnnnnnnnnnnnnnnnnGod was never on your side..Comment
-
Re: Klagen zeuren zagen zeiken doe het hier en niet daar
Kijk eens aan we hebben een dichtert in ons midden.
Waar blijft die kou en die sneeuw nou.
KOMOP jonguh, ik wil een witte kerst, met anderhalve meter schnee, en een Elfstedentocht over een maand of twee.
Comment
-
Re: Klagen zeuren zagen zeiken doe het hier en niet daar
Toch zou ik is een keer graag met Extreme een kopje koffie drinken
God was never on your side..Comment





Comment