wuk soort wietj ben je nu op dit moment aan het smoren ?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Smowkie
    Elite Grower
    MemberLucky Member
    • Sep 2011
    • 2684

    #166
    Re: wuk soort wietj ben je nu op dit moment aan het smoren ?

    Lemon bud van de sjamaan

    Comment

    • wietkwekerB
      T.H.C. Master
      MemberLucky Member
      • May 2014
      • 538

      #167
      Re: wuk soort wietj ben je nu op dit moment aan het smoren ?

      Amnesia van kosbor in maastricht leker mmmmm

      Comment

      • Nik
        Ultra Grower
        MemberLucky Member
        • Jan 2013
        • 2207

        #168
        Re: wuk soort wietj ben je nu op dit moment aan het smoren ?

        Kinky cheese van eskobar seeds
        Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

        Comment

        • mediwiet
          Wicked Stoner
          • Aug 2013
          • 278

          #169
          Re: wuk soort wietj ben je nu op dit moment aan het smoren ?

          een coctail van bubble kush en hasj die k zelf gemaakt heb van de strawberry sour diesel

          Comment

          • kvb
            Wicked Stoner
            MemberLucky Member
            • Feb 2014
            • 281

            #170
            Re: wuk soort wietj ben je nu op dit moment aan het smoren ?

            laatste beetje amnesia haze aangevuld met edelweiss prima rokertje

            Comment

            • jeffavoriet
              Plantje
              • Jul 2014
              • 10

              #171
              Re: wuk soort wietj ben je nu op dit moment aan het smoren ?

              Topsilver van de Fred Freddy,'s Cat.

              Comment

              • mediwiet
                Wicked Stoner
                • Aug 2013
                • 278

                #172
                Re: wuk soort wietj ben je nu op dit moment aan het smoren ?

                016.jpg

                Comment

                • Giel
                  Wicked Stoner
                  420 MemberMemberLucky Member
                  • Feb 2014
                  • 255

                  #173
                  Re: wuk soort wietj ben je nu op dit moment aan het smoren ?

                  Royal Creamatic en Royal Jack, oooohh wat zijn die lekker na jaren van shop wiet!
                  Grow bitch! Grow!

                  Comment

                  • phangngaone
                    Big Bongmaster
                    MemberLucky Member
                    • Apr 2013
                    • 375

                    #174
                    Re: wuk soort wietj ben je nu op dit moment aan het smoren ?

                    Amnesia
                    Strawberry haze
                    Super Critical (AF)
                    Northernlight (AF)

                    ....hmmmmmm lekker!

                    leuk toch zo'n beetje keuze hebben

                    Comment

                    • Francoisca
                      Wicked Stoner
                      420 MemberMemberLucky Member
                      • Apr 2014
                      • 251

                      #175
                      Re: wuk soort wietj ben je nu op dit moment aan het smoren ?

                      Cheeze, White Widow, Amnezia Haze, en 1 onbekend
                      https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...mby-Hash-maken

                      Comment

                      • Michevan
                        Expert Grower
                        420 MemberMemberLucky Member
                        • May 2014
                        • 1417

                        #176
                        Re: wuk soort wietj ben je nu op dit moment aan het smoren ?

                        Heb net ff een blowtje gerookt van een auto white van het Azarius huismerk, kreeg ik gratis bij een bestelling.
                        Deze heb ik kort geleden geoogst uit de tent.
                        Ik rook echt heel weinig en moet je zeggen dat ik heerlijk ouderwets high en stoned tegelijk ben, buiten het feit om dat het een heerlijk zoeter wietje is helpt het feit dat ik echt weinig rook ook mee natuurlijk
                        Ik voel me weer ff 25
                        Houd het leuk met elkaar, dan blijft het leuk voor iedereen!


                        Comment

                        • jeffavoriet
                          Plantje
                          • Jul 2014
                          • 10

                          #177
                          Re: wuk soort wietj ben je nu op dit moment aan het smoren ?

                          Ik rook nu Vanille kush van Mon Kamerade een super aanrader

                          Comment

                          • jeffavoriet
                            Plantje
                            • Jul 2014
                            • 10

                            #178
                            Re: wuk soort wietj ben je nu op dit moment aan het smoren ?

                            Nlx van de Bull en Blue mistic ook van de Bull uit Vlaardingen, lekkere wietjes

                            Comment

                            • De Witte
                              Ultra Grower
                              MemberLucky Member
                              • Dec 2013
                              • 2133

                              #179
                              Re: wuk soort wietj ben je nu op dit moment aan het smoren ?

                              White widdow, ..... van mezelf...
                              Handen in de lucht en groeten aan je tante...

                              Comment

                              • highflyin
                                Bong Master
                                MemberLucky Member
                                • Jun 2014
                                • 344

                                #180
                                Re: wuk soort wietj ben je nu op dit moment aan het smoren ?

                                Cobra special van de Cobra.
                                This one definetly let's you lay in the couch...
                                Staat sowieso in mijn top 5 lekkerste wietjes.

                                Comment

                                Bezig...