Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wie maakt de beste kweekverslagen?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Wie maakt de beste kweekverslagen?

    Korting op 420shop
    kweekverslag van de maand verkiezing te houden?
    22
    Ja
    90,91%
    20
    Nee
    9,09%
    2
    Veel gestelde vragen over het forum

    JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
    420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

    #2
    Re: Wie maakt de beste kweekverslagen?

    leuk idee JD vindt dat zeer tof greets
    Topic:djw 4 buitenkweek bleuberry en nog wat andere planten

    Comment


      #3
      Re: Wie maakt de beste kweekverslagen?

      Vale maakt de beste kweekverslagen vind ik, jammer alleen dat ie zn eigen publiek de nek omdraait..

      Comment


        #4
        Re: Wie maakt de beste kweekverslagen?

        Jammer dat je dit topic gebruikt om een statement te maken.
        Onderbouw dan tenminste waarom je zijn kweekverslagen de beste vind?
        Ben benieuwd naar je reactie
        Veel gestelde vragen over het forum

        JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
        420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

        Comment


          #5
          Re: Wie maakt de beste kweekverslagen?

          Eeh, omdat ie 128555 kijkers heeft misschien, in een buitentopic??
          En omdat ie zo her en der toch nog wel aardig wat soortjes wegzet en dat ik daar graag naar mag gluren of er niks voor mij tussenzit..
          De variatie en buitenkweek doen t me wel wat dat betreft...



          Vertel t m maar niet want strax gaat ie nog naast zn schoenen lopen..
          Last edited by fl13r3flu1t3r; 13 November 2012, 18:54. Reden: taalnazisme

          Comment


            #6
            Re: Wie maakt de beste kweekverslagen?

            Nou Nou,

            QNQ zen kelder verslag vind ik persoonlijk een van de de beste verslagen dat op dit forum staan. Waarom? Veel kan je niet meer vragen nadat Q iets uitgetypt heeft, alles staat er bijna altijd in. Als Q in zen verslag schrijft ik doe dit op manier A, dan zal je enkele lijnen later ook meteen weten waarom A zijn voorkeur heeft, maar daarboven zet die mogelijkheid B er dikwijls reeds naast ter informatie. Als hij het niet heeft gedaan en je vraagt het, krijg je gegarandeerd een onderstaafde reply, en meestal met de nodige illustraties en links naar de nodige info-bronnen.
            Spliff 's Strawberry contest verslag => Fruitboer Spliff Seeds Contest

            Comment


              #7
              Re: Wie maakt de beste kweekverslagen?

              Oorspronkelijk geplaatst door Corsaxx View Post
              Nou Nou,

              QNQ zen kelder verslag vind ik persoonlijk een van de de beste verslagen dat op dit forum staan. Waarom? Veel kan je niet meer vragen nadat Q iets uitgetypt heeft, alles staat er bijna altijd in. Als Q in zen verslag schrijft ik doe dit op manier A, dan zal je enkele lijnen later ook meteen weten waarom A zijn voorkeur heeft, maar daarboven zet die mogelijkheid B er dikwijls reeds naast ter informatie. Als hij het niet heeft gedaan en je vraagt het, krijg je gegarandeerd een onderstaafde reply, en meestal met de nodige illustraties en links naar de nodige info-bronnen.
              ik zit pas een paar maanden hier maar sluit mij aan bij deze mening beter kan ik het niet zeggen

              Comment


                #8
                Re: Wie maakt de beste kweekverslagen?

                Een goed kweekverslag is eentje dat wordt afgemaakt, met af en toe is een update. Voor de rest let ik op spelling, structuur, interpunctie ed. Er mag wat structuur in zitten en liefst zo weinig mogelijk fouten. En ja, als je dan moet gaan namedroppen dan zijn die van QnQ en Vale voor mij best aangenaam om te lezen.

                Comment


                  #9
                  Re: Wie maakt de beste kweekverslagen?

                  als ik bovenstaande overdenkingen lees dan vermoed ik dat het altijd dezelfde zijn die gaan genomineerd worden.

                  Comment


                    #10
                    Wie maakt de beste kweekverslagen?

                    Ik vind die van QnQ ook wel de beste naast die van Monty natuurlijk, hij ging echt wel tot het uiterste ....

                    Comment


                      #11
                      Re: Wie maakt de beste kweekverslagen?

                      Q is duidelijkst zonder meer maar s indoor he, outdoor rocks nou eenmaal..

                      Comment


                        #12
                        Re: Wie maakt de beste kweekverslagen?

                        Die Q heb gewoon een geniale kelder en hij schrijft lekker weg vind ik ook wel . Verder heb ik redeijk veel gehad aan verslagen van o.a Vadertje met zijn tneon rondje , Vale de buitenman , Jah en me begin periode veel gehad aan Monty en gelukkig is er nog steeds veel bruikbare info van hem te vinden hier , zou er nog wel een paar kunnen noemen maar genoeg veren

                        Comment


                          #13
                          Re: Wie maakt de beste kweekverslagen?

                          als nummer 1 en 2 noem ik qnq en vadertje beide erg handig met de pc denk ik en beide erg uitgebreid met veel foto begeleiding altijd een lichtpuntje als een van beide een update heeft geplaatst
                          Het leven van een wietkweker gaat niet over rozen

                          Comment


                            #14
                            Re: Wie maakt de beste kweekverslagen?

                            Leuke idee
                            Ik denk ook dat QnQ met zijn kelder kweek kelde op nr 1 staat.alles is duidelijk.

                            Maar ik wil best de anderen ook zien die in de toekomst gaan kweken.
                            Doe vanaf vandaag je best om volgende maand op nr 1 te staan.

                            Zeer belangrijk nr1 Foto's.
                            2 welke voedingen,3welke tent,4welke pot,5welke plant,6welke aarde,7welke materiaal,8 info link.
                            Beste resultaat volgens mij
                            Dikke toppen() zonder schimmel mooie groene blad.of een goede scrogg.

                            Comment


                              #15
                              Re: Wie maakt de beste kweekverslagen?

                              bubba j heeft ook mooie kweekverslagen hij legt het ook duidelijk uit en zegt ook iedere keer hoeveel voeding hij geeft gegeven ect.....

                              Comment

                              Bezig...
                              X