Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Arcade topic

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Arcade topic

    Korting op 420shop
    Wil ff braggen dat ik eerste in het leaderboard sta, speel pas sinds 5 dagen ofzo...
    Er is toch nog geen forum ofzo betreft de arcade hier?

    Nu ik erover nadenk, eigenlijk is het geen brag nu ik er over nadenk, redelijk kansloos hoeveel tijd ik op mijn werk verspil

    Het is trouwens niet zo moeilijk om weer boven mij te komen... Kom op en probeer mijn bloody pingu highscore te kraken!

    #2
    Aha, beetje komen uitdagen

    Comment


      #3
      Vooral jou ja!
      Ik had je echt bijna met Lightning Pool, ik verpestte dat laatste level met die klote voetballen... game over.

      Comment


        #4
        Niet te overmoedig worden jongen. Ik zei ooit eens net hetzelfde over tetris, en nu sta ik nog altijd niet terug op de eerste plaats

        grtz

        Comment


          #5
          Die bloody pingu is lastig te beaten, vandaag voor het eerste bloody seal bounce gespeelt, sta nu 2e
          Verslavend al die spelletjes.... grrr..

          Comment


            #6
            Let the games begin, er is nog plaats in tournamentje

            Comment


              #7
              Dankje Rookie om me van mijn derde plaats te duwen

              Comment


                #8
                My pleasure

                Comment


                  #9
                  Long Shot Tounament is mine !!! Win je geen prijs ofzo?
                  Peace Out

                  Comment


                    #10
                    tournaments heb ik nog nooit gespeeld... ook geen idee hoe dat werkt eerlijk gezegt :X

                    Comment


                      #11
                      Je gaat naar Tournaments,dan kies je tussen view T. of create new T. Als er nog plaats is ergens kan je je subscriben anders maak je zelf een T. naar keuze.In een T.heb je 5 pogingen,de beste score van die 5 word bijgehouden(van jou en je tegenspeler)Wie het hoogste heeft van jullie 2 gaat naar de halve finale etc... Wel moet je wachten tot een tegenspeler al zijn pogingen gedaan heeft.En als die er 2dagen over wil doen moet je natuurlijk wachten GAMERS HOU HET KORT AUB
                      Maak er maar eens eentje Count me in
                      Peace Out Game On

                      Comment


                        #12
                        Indien er nieuwe tornooien willen gespeeld worden, meld dan even hier welke.

                        Grtz

                        Comment


                          #13
                          Een Tetris ternoei.
                          Witte Weduwe toch, waarom ben je zo hemels?

                          Comment


                            #14
                            breakout tournooi!

                            Comment


                              #15
                              ey JD kan je misschien het spelletje Flamingo Drive erbij zetten nu zit dat alleen in de penthalon
                              2 joints in the morning, 2 joints in the afternoon
                              http://i21.photobucket.com/albums/b2...r/bazecopy.png

                              Comment

                              Bezig...
                              X