Arcade topic

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • rookie
    Expert Stoner
    MemberLucky Member
    • Oct 2008
    • 85

    #1

    Arcade topic

    Korting op 420shop
    Wil ff braggen dat ik eerste in het leaderboard sta, speel pas sinds 5 dagen ofzo...
    Er is toch nog geen forum ofzo betreft de arcade hier?

    Nu ik erover nadenk, eigenlijk is het geen brag nu ik er over nadenk, redelijk kansloos hoeveel tijd ik op mijn werk verspil

    Het is trouwens niet zo moeilijk om weer boven mij te komen... Kom op en probeer mijn bloody pingu highscore te kraken!
  • Vdb
    Big Bongmaster
    MemberLucky Member
    • Aug 2008
    • 368

    #2
    Aha, beetje komen uitdagen

    Comment

    • rookie
      Expert Stoner
      MemberLucky Member
      • Oct 2008
      • 85

      #3
      Vooral jou ja!
      Ik had je echt bijna met Lightning Pool, ik verpestte dat laatste level met die klote voetballen... game over.

      Comment

      • weedlover
        Banned
        • May 2008
        • 975

        #4
        Niet te overmoedig worden jongen. Ik zei ooit eens net hetzelfde over tetris, en nu sta ik nog altijd niet terug op de eerste plaats

        grtz

        Comment

        • rookie
          Expert Stoner
          MemberLucky Member
          • Oct 2008
          • 85

          #5
          Die bloody pingu is lastig te beaten, vandaag voor het eerste bloody seal bounce gespeelt, sta nu 2e
          Verslavend al die spelletjes.... grrr..

          Comment

          • Vdb
            Big Bongmaster
            MemberLucky Member
            • Aug 2008
            • 368

            #6
            Let the games begin, er is nog plaats in tournamentje

            Comment

            • StevOOOhh
              Retired
              • Oct 2008
              • 184

              #7
              Dankje Rookie om me van mijn derde plaats te duwen

              Comment

              • rookie
                Expert Stoner
                MemberLucky Member
                • Oct 2008
                • 85

                #8
                My pleasure

                Comment

                • StevOOOhh
                  Retired
                  • Oct 2008
                  • 184

                  #9
                  Long Shot Tounament is mine !!! Win je geen prijs ofzo?
                  Peace Out

                  Comment

                  • rookie
                    Expert Stoner
                    MemberLucky Member
                    • Oct 2008
                    • 85

                    #10
                    tournaments heb ik nog nooit gespeeld... ook geen idee hoe dat werkt eerlijk gezegt :X

                    Comment

                    • StevOOOhh
                      Retired
                      • Oct 2008
                      • 184

                      #11
                      Je gaat naar Tournaments,dan kies je tussen view T. of create new T. Als er nog plaats is ergens kan je je subscriben anders maak je zelf een T. naar keuze.In een T.heb je 5 pogingen,de beste score van die 5 word bijgehouden(van jou en je tegenspeler)Wie het hoogste heeft van jullie 2 gaat naar de halve finale etc... Wel moet je wachten tot een tegenspeler al zijn pogingen gedaan heeft.En als die er 2dagen over wil doen moet je natuurlijk wachten GAMERS HOU HET KORT AUB
                      Maak er maar eens eentje Count me in
                      Peace Out Game On

                      Comment

                      • bobo
                        Cronic Grower
                        • Oct 2007
                        • 3103

                        #12
                        Indien er nieuwe tornooien willen gespeeld worden, meld dan even hier welke.

                        Grtz

                        Comment

                        • Creezr
                          Wicked Stoner
                          MemberLucky Member
                          • Jun 2008
                          • 237

                          #13
                          Een Tetris ternoei.
                          Witte Weduwe toch, waarom ben je zo hemels?

                          Comment

                          • Nerub
                            Retired
                            • Dec 2008
                            • 155

                            #14
                            breakout tournooi!

                            Comment

                            • BaZe
                              Wicked Stoner
                              MemberLucky Member
                              • Oct 2008
                              • 282

                              #15
                              ey JD kan je misschien het spelletje Flamingo Drive erbij zetten nu zit dat alleen in de penthalon
                              2 joints in the morning, 2 joints in the afternoon
                              http://i21.photobucket.com/albums/b2...r/bazecopy.png

                              Comment

                              Bezig...