Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wat hoe en waar in Barcelona

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Blijkt dus dat je de hasj van oude marokkanen moet kopen en niet van die negers daar... Achteraf lijkt me dat ook wel logisch

    Comment


      #17
      Ja bij marokanen maar je moet opletten want ze overprijzen hun shit aan toeristen.Maar als je zegt dat je nederlander of belg bent dan weten ze dat hun prijs moet zakken.
      ale gow bij mij tog want ik koop geen 2 gram shit voor 40 € Ik gaf er max 20 voor zij ik ,en ze volgen je wel als ze geld nodig hebben.

      Comment


        #18
        nog makkelijker is gewoon naar de jongeren gaan. Daar is het echt een gewoonte dat jongeren hasj roken
        bijna iedereen doet het daar... de jongeren zullen je ook minder proberen te bedriegen.

        Comment


          #19
          ik neem me wiet gewoon mee naar spanje meestal las palmas

          en met het vliegtuig ik doe het in een zakje daarna folie dan condoom en dan niet in shampoo maar gewoon in een pot pindakaas en geloof me honden ruiken helemaal niks

          en als ik dan ga roken ga ik meestal opzoek naar een berg beklim die tot een zekere hoogte en dan lekker smoken en genieten van het uitzicht
          2 joints in the morning, 2 joints in the afternoon
          http://i21.photobucket.com/albums/b2...r/bazecopy.png

          Comment


            #20
            Oorspronkelijk geplaatst door darkiess View Post
            tegenwoordig mag je geen eens shampoo mee nemen he nieuwe regelementen dat je niet meer dan het aantal zoveel ML per product mag mee nemen.....
            In je handbagage misschien, maar je mag gewoon shampoo meenemen hoor

            Ik weet niet of een hond dit ruikt, het zou best kunnen. maar het gaat er ook om dat je je zelf veilig voelt.

            Ik zou niet snel wiet of hasj meenemen in het vliegtuig, ik zou het eerder daar kopen... Spanje ligt dichterbij Marokko dan Nederland dus waarom zou de hasj daar alleen maar slecht zijn? Je moet gewoon goed zoeken! niet de eerste beste straathandelaar aanspreken! Je kan beter kijken naar de lokale bevolking waar die hun cannabis vandaan halen. Als ik me niet vergis word wiet / hasj gedoogd in Barcelona. De laatste keer dat ik daar was werd er gewoon geblowd in een jongeren cafe, gewoon wiet geen slechte kwaliteit... Zoek gewoon naar de juiste spot.

            En als je niets kan vinden: Niet blowen is altijd nog beter dan autobanden-hasj roken

            Succes en veel plezier!
            Veel gestelde vragen over het forum

            JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
            420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

            Comment


              #21
              En als je niets kan vinden: Niet blowen is altijd nog beter dan autobanden-hasj roken
              moet je ook niet roken krijg je alleen maar remsporen van lol
              2 joints in the morning, 2 joints in the afternoon
              http://i21.photobucket.com/albums/b2...r/bazecopy.png

              Comment


                #22
                handbagage zou ik zekers niet proberen(wordt gescand) .

                het beste is een kleine hoeveelheid in uw bagage zoals met die shampoo(maar dit zien ze op de scanner uw grote bagage wordt juist voor het vliegtuig gescand); honden staan er zekers niet omdat over heel de benelux zijne er ongeveer 50 honden en die kosten massas geld. die worden alleen op grote events gebruikt!of grote controles zoals op treinen


                - persoonlijk zou ik er in spanje zelf gaan kopen( zeer makkelijk tre vinden in spanje)
                en ge hebt ook geen problemen dan( en geen risico)
                Wat jezelf doet , Doe je meestal beter!!! xD
                Why drink and drive when you can Blow And Fly!!!!!

                sigpic

                Comment


                  #23
                  Oorspronkelijk geplaatst door PITcrew View Post
                  het beste is een kleine hoeveelheid in uw bagage zoals met die shampoo(maar dit zien ze op de scanner uw grote bagage wordt juist voor het vliegtuig gescand);
                  Dit wist ik trouwens niet, maar toch heb ik het al meerdere malen gedaan en nooit ben ik gepakt...

                  Comment


                    #24
                    Je moet niet smokkelen in een vliegtuig. Het is wel mogelijk, want je hebt niet altijd kans dat er drugshonden zijn (zeker niet binnen Europa), maar de kans is aanwezig! Zeker vanwege strengere veiligheidsmaatregelen i.v.m. terrorisme is het tegenwoordig niet slim om zelf te smokkelen met het vliegtuig.
                    Was je van plan om het mee te nemen, doe het in ieder geval niet in je handbagage, deze zal extra worden gecheckt, met o.a. x-ray, zo ben ik een keer bijna gepakt.

                    Wat slimmer is om te doen: zorg ervoor dat je van ter voren weet waar je gaat overnachten in Spanje. Stuur in een envelop je producten via de post ernaartoe. En reken een beetje uit dat de brief pas aankomt wanneer jij er bent. Gaat prima.

                    Maar dit mag natuurlijk niet, ga er ook vanuit dat jullie dit niet gaan doen en dit alleen maar lezen ter vermaak.

                    Comment

                    Bezig...
                    X