Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wat hoe en waar in Barcelona

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Wat hoe en waar in Barcelona

    Korting op 420shop
    Hey,

    rond paasen ga ik een weekje op eindreis naar Spanje Barcelona, T'zit redelijk los in elkaar, maar overdag doe je toch wel een paar activiteiten in groep begleid door leerkrachten, dus iets extra om het allemaal wat intresanter te maken is altijd leuk. Ik hebt al wat besproken met aantal gezellige mensen die ook meegaan, maar iets meenemen met het vliegtuig is niet echt een optie. Als iemand een idee of een aantal concrete tips heeft om aan wiet te raken in Barcelona(we weten ook wel dat het daar zowiezo wel beschikbaar is, maar bon), is dat altijd welgekomen.

    grtz.

    #2
    iets meenemen in het vliegtuig is wel een optie, dat is allemaal geen probleem, ik heb et al zoveel gedaan!!

    1)steek je wiet in een zakje, doe er peper(op het zakje) op en leg er aluminiumfolie op. Doe dit 2x.
    2)Steek dit alles in een condoom en knoop die toe(luchtdicht^^)
    3)Stop dit condoom in een volle shampoofles en steek die gewoon in je bagage

    Spanje maakt deel uit van de Shengen-landen dus dit betekend dat er een vrije doorgang is tussen die landen. M.a.w=> veel minder controle. dus Don't worry my friend

    Comment


      #3
      Een dag zonder wiet kent Flip niet.

      Comment


        #4
        Oorspronkelijk geplaatst door Verkeyn View Post
        iets meenemen in het vliegtuig is wel een optie, dat is allemaal geen probleem, ik heb et al zoveel gedaan!!

        1)steek je wiet in een zakje, doe er peper(op het zakje) op en leg er aluminiumfolie op. Doe dit 2x.
        2)Steek dit alles in een condoom en knoop die toe(luchtdicht^^)
        3)Stop dit condoom in een volle shampoofles en steek die gewoon in je bagage

        Spanje maakt deel uit van de Shengen-landen dus dit betekend dat er een vrije doorgang is tussen die landen. M.a.w=> veel minder controle. dus Don't worry my friend

        Wat een onzin, peper, shampoofles, condoom...
        Zolang je er zelf maar in gelooft he...
        Een hond ruikt makkelijk door al die shit heen.


        Als je echt wilt smoken neem je wel het beste zelf wat mee, het risico is mijn inziens niet de moeite waar.
        Daar kopen helemaal niet aan beginnen, een jaar of 6 geleden kocht ik een plak hasj in spanje en daar kwam meer zwarte rook af dan een brandende auto...
        De wiet is net zo betrouwbaar...

        Comment


          #5
          Ik had ook eerst gedacht aan dat zoveel mogelijk te verpaken en dan in een fles shampoo. Maar ontploffen die flessen niet in je bagage met die luchtdruk veranderingen enz ?

          Comment


            #6
            tegenwoordig mag je geen eens shampoo mee nemen he nieuwe regelementen dat je niet meer dan het aantal zoveel ML per product mag mee nemen.....

            Comment


              #7
              Hasj in Spanje is erg goed te pruimen hoor.
              Heb 2 weken lang niets anders gerookt.
              Goed zoeken en je vindt er 5gram voor slechts 30euro. Je kan volgens mij zelfs goedkoper vinden.

              Greetz,
              zion

              Comment


                #8
                Idd zion ik ben tevreden van de hasj in spanje en de weed is ook
                wel te pruimen.
                Ik denk dat verkeyn wel weet waar over hij praat!!!!
                grtz
                420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
                Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                Comment


                  #9
                  hehe, dit ga ek in de gaten houden, ik ga ook rond die periode naar barcelona
                  http://i37.photobucket.com/albums/e1...len_feiss1.jpg

                  Comment


                    #10
                    Niet bang zijn
                    Ben al 2 keer in barcelona geweest.
                    In het noord-station van de bussen lopen meestal wel mensen die shit verkopen.wiet vind je er moeilijk.
                    Ze komen naar je ,en openen hun hand ,als je ja knikt zeggen ze hoeveel ze vragen.
                    Meestal zijn het wat slordige meisjes die aleen zijn.
                    Of oudere marokanen.
                    De shit komt meestal van marokko in spanje.
                    Wel opletten Openbaar smoren word daar echt niet getolereerd.
                    grts Easy

                    Comment


                      #11
                      Oorspronkelijk geplaatst door rookie View Post
                      Wat een onzin, peper, shampoofles, condoom...
                      Zolang je er zelf maar in gelooft he...
                      Een hond ruikt makkelijk door al die shit heen.


                      Als je echt wilt smoken neem je wel het beste zelf wat mee, het risico is mijn inziens niet de moeite waar.
                      Daar kopen helemaal niet aan beginnen, een jaar of 6 geleden kocht ik een plak hasj in spanje en daar kwam meer zwarte rook af dan een brandende auto...
                      De wiet is net zo betrouwbaar...
                      zo heb ik het al meer dan 6x gedaan...

                      en de hasj in spanje is wel goed, ik kan het weten, heb er een half jaar gewoond... en mijn vriendin is spaans! wiet is inderdaad moeilijk om er te vinden en zo een goede kwaliteit is het niet echt:p

                      Comment


                        #12

                        Comment


                          #13
                          Het beste is inderdaad zoals Zion zegt, probeer niet te smokkelen(tenzij je het echt wil) en zoek daar gewoon hasj. De wiet is er inderdaad heel duur! Ik heb er 1 maal wiet gekocht en het was ook 60€ en de wiet was nog veel te nat en trok op niet veel...

                          De hasj is daar wel zeer goedkoop en je vindt ze bijna overal: op straat, in bars, ... gewoon effe goed rondkijken. En het beste van allemaal: de meeste hasj komt uit marokko!

                          Comment


                            #14
                            ha, dat is nu alle informatie die ik nodig had. bedankt iedereen!!!!

                            Comment


                              #15
                              always at your service

                              Comment

                              Bezig...
                              X