Geen wiet meer?!!

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • moreweed
    Exquisite Grower
    MemberLucky Member
    • Dec 2009
    • 5939

    #16
    Re: Geen wiet meer?!!

    ik blow te weinig om me druk te kunnen maken over geen wiet. Geen koffie : da's een probleem. Geen lucht, daar wordt ik ook echt raar van.
    Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

    Comment

    • Sole mio
      Senior Grower
      MemberLucky Member
      • Oct 2012
      • 808

      #17
      Re: Geen wiet meer?!!

      T gebeurt zelden,maar als ik zonder weed zit rook ik hasj......,
      M'n takjes gooi ik in een lege tabakspot en als ik dan eens zonder smoor val(en ook geen hasj heb) dan klop ik die takjes even uit,daar komt best een hoopje poeder af.
      Ik val zelden zonder,dus in dat potje zitten takjes van maanden ver,ik klop ze nooit tevergeefs uit,héhé
      Wie zijn gat verbrand...,heeft vuur.

      http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...-Eerste-poging

      Comment

      • Blani
        Ultra Grower
        • Jun 2011
        • 2004

        #18
        Re: Geen wiet meer?!!

        Ik heb vroeger wel kruidenkastjes leeggerookt, bij gebrek aan beter. Thijm rookt best okee; nootmuskaat kun je beter eten; de rest moet je minstens een keer geprobeerd hebben.

        Maar wat je ook probeert: Ga GEEN tabak roken. Tabak is een harddrug.

        Comment

        • Cannabal Lector
          Special member
          Lucky Member
          • May 2011
          • 758

          #19
          Re: Geen wiet meer?!!

          Gewoon batterijen roken
          Alien contest FrankVLD , Grapefruit Outdoor 2012klik hier

          :alienstoned:Aliën Fields Guerilla 2012- 2x Outdoor Grapefruit ​← klik hier


          sigpic

          Comment

          • bartjeboy
            Expert Stoner
            MemberLucky Member
            • Jan 2010
            • 83

            #20
            Re: Geen wiet meer?!!

            op de pof proberen bij de coffeeshop...
            Bartjeboy
            Lonsdale, Fairtex en BenLee shop
            Yoga en Japanse taal in Zutphen

            Comment

            • Medical-Spliff
              Ultra Grower
              MemberLucky Member
              • Oct 2011
              • 2061

              #21
              Re: Geen wiet meer?!!

              Oorspronkelijk geplaatst door General
              Dan weet ik dat er me een nacht vol dromen te wachten staat...zeer vreemd

              mobile message

              hier ook general, weird shit é
              Wil je blowen, moet je het zelf growen

              Comment

              • General
                Senior Grower
                MemberLucky Member
                • Apr 2012
                • 919

                #22
                Re: Geen wiet meer?!!

                Oorspronkelijk geplaatst door Medical-Spliff
                hier ook general, weird shit é
                Mojn enige troost als ik zonder zit...vibd dat best leuk dat dromen. En ik ben frisser smorgens. Ook al word ik meer wakker.

                Denk dat je met roken gewoon knock out slaapt maar eigenlijk minder goed uitrust...

                mobile message

                Comment

                • Medical-Spliff
                  Ultra Grower
                  MemberLucky Member
                  • Oct 2011
                  • 2061

                  #23
                  Re: Geen wiet meer?!!

                  hmm ik droom dan net de pijnlijkste en gruwelijkste dingen die ik me eigenlijk zelfs niet wil inbeelden echte weirde heavy sh*t
                  Wil je blowen, moet je het zelf growen

                  Comment

                  • poepzak200
                    Cronic Grower
                    MemberLucky Member
                    • Apr 2011
                    • 3081

                    #24
                    Re: Geen wiet meer?!!

                    vind het zelf ook wel vet om weer te dromen als ik een keer niet blow
                    Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

                    Comment

                    • Piep
                      Plantje
                      Nieuw Lid
                      • May 2013
                      • 10

                      #25
                      Re: Geen wiet meer?!!

                      Oorspronkelijk geplaatst door poepzak200
                      Wat doen jullie als je geen wiet meer hebt?
                      Ik koop meestal meer maar soms gaat dat niet
                      Als je in de buurt van Utrecht bent kun je gezellig met mij mee roken als je wilt . Maar dan verwacht ik wel mee te smoken als jij een fresh stash hebt!

                      Comment

                      • TTR
                        Ultra Stoner
                        MemberLucky Member
                        • Jan 2013
                        • 120

                        #26
                        Re: Geen wiet meer?!!

                        Geestelijke afhankelijkheid ken ik wel van toen ik een jonkie was.
                        Maar nu vanwege me baan,rook ik alleen wanneer het kan.
                        Het smaakt dan ook onwijs goed en het effect is tienduizend keer beter!
                        Van alles is het de overdaad die schaadt,behalve sex :p

                        Comment

                        • Ikweekniet
                          Wicked Stoner
                          MemberLucky Member
                          • Feb 2013
                          • 210

                          #27
                          Re: Geen wiet meer?!!

                          TTR, wat ben ik ook blij als ik weer het normale leven/werk ken oppakken.
                          Zit nu nog in de wachtkamer om technische opleiding te starten, en dat lang thuis zitten gaat je op den duur ook de strot uithangen.

                          Wat jij zegt idd: je rookt minder (kost minder geld) / smaak is beter (hele dag pindakaas op de boterham is ook niet alles) / effect..

                          Als ik geen wiet heb rook ik hash, maar sommige medicatie ga je ook goed hard van moet je denken aan seroquel, benzo's. etc
                          maar weekje niet roken/minderen ga je ook niet dood van maat

                          Comment

                          • TTR
                            Ultra Stoner
                            MemberLucky Member
                            • Jan 2013
                            • 120

                            #28
                            Re: Geen wiet meer?!!

                            @Ikweekniet

                            LOL , weet je zeker dat je een technische opleiding gaat doen?
                            Apothekers assistent of medicijne studeren niks voor je ?:p
                            Nee gein, ik snap wat je bedoeld,super nice dat je het gaat doen!!
                            Als ik geen Wiet heb dan ,heb ik het simpelweg niet.
                            Maar om het zelf te kweken en dan op te kijken tegen de kosten van de shop...
                            Ben ik blij dat ik straks wat in de pot heb en zo dus nooit zonder zit.
                            Zo grijp ik nooit mis,in geval van,vandaag ff lekker rokertje doen!

                            Comment

                            • Ikweekniet
                              Wicked Stoner
                              MemberLucky Member
                              • Feb 2013
                              • 210

                              #29
                              Re: Geen wiet meer?!!

                              Hahaha hoezo?
                              Ja heb in loop van jaren behoorlijk wat medicijnen gehad maar er is maar 1 goed medicijn.

                              Je eigen biologische wietje ! Maar daar moet ik nog paar weekjes op wachten helaas

                              Comment

                              • QnQ
                                Godlike Grower
                                Lucky Member
                                • Sep 2010
                                • 26093

                                #30
                                Re: Geen wiet meer?!!

                                Oorspronkelijk geplaatst door Piep
                                Als je in de buurt...
                                facepalm.gif
                                Met zo'n topic kun je er op wachten natuurlijk...
                                Leesvoer.
                                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                                Comment

                                Bezig...