Geen wiet meer?!!

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Blani
    Ultra Grower
    • Jun 2011
    • 2004

    #31
    Re: Geen wiet meer?!!

    Tsja, we moeten Opstelten tevreden houden op dit forum, dus we mogen elkaar wel uitnodigen voor een borrel, een sigaret, een strookje valium-van-de-apotheek of een bijbelverbranding, maar niet voor een jointje. 't Is toch een wereld...

    Comment

    • Ikweekniet
      Wicked Stoner
      MemberLucky Member
      • Feb 2013
      • 210

      #32
      Re: Geen wiet meer?!!

      Je mag toch zeker bij mekaar op de koffie voor een kop koffie?
      In de koffie-shop is het ook niet meer gezellig..

      Comment

      • Blani
        Ultra Grower
        • Jun 2011
        • 2004

        #33
        Re: Geen wiet meer?!!

        Koffie? Kweet niet hoor, ik ben de draad helemaal kwijt in drugsland. Is koffie nou een soft- of een harddrugs? Voor zover ik weet mag je getolereerde harddrugs wel delen, maar getolereerde softdrugs niet, tenzij ze boven de 15% zitten natuurlijk, dan mag het weer wel, behalve als je het uit de shop hebt.

        Of heb ik het mis? Voor de zekerheid drink ik mijn koffie toch maar even alleen.

        Comment

        • moreweed
          Exquisite Grower
          MemberLucky Member
          • Dec 2009
          • 5939

          #34
          Re: Geen wiet meer?!!

          dat is expres zo..
          Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

          Comment

          • Ikweekniet
            Wicked Stoner
            MemberLucky Member
            • Feb 2013
            • 210

            #35
            Re: Geen wiet meer?!!

            Hoe voorzichtig ik al ben in het gedoogd nederland, heb ik het nooit zo bekeken.
            Heb gelijk even mijn aluminium hoedje uit de kast gepakt. Just in case.

            Comment

            • den bolle
              Elite Stoner
              • Jul 2009
              • 142

              #36
              Re: Geen wiet meer?!!

              Toch altijd wel 1 of andere mate die even the hero of the dat kan zijn

              Comment

              • Geodude
                Bong Master
                420 MemberMemberLucky Member
                • Mar 2010
                • 343

                #37
                Re: Geen wiet meer?!!

                stront fermenteren

                Comment

                • Ventje
                  Senior Grower
                  MemberLucky Member
                  • Mar 2010
                  • 960

                  #38
                  Re: Geen wiet meer?!!

                  Oorspronkelijk geplaatst door General
                  Dan weet ik dat er me een nacht vol dromen te wachten staat...zeer vreemd
                  Ik ben 2 weken geleden gestopt met roken na 32 jaar en heb deze ervaring nu ook , Wauw echt heftig , in kleur en heel bizar , je kan dingen doen die niet kloppen , schaatsen op straat B.V. , mensen ontmoeten die je maar vaag kent of alleen van een plaatje kent , helaas komen ook de vervelende dingen terug waar ik voor ben gaan roken maar daar kan ik nu beter mee omgaan
                  Slapen opzich is wel wat lastig, soms ben ik zo weg en wordt dan regelmatig wakker met de bizarre dromen nog in me hoofd , snel noteer ik wat dingen op papier dat ik nu standaard naast me bed ligt , soms lig ik uren wakker en slaap daarna in één stuk door naar de volgende ochtend en kan de dromen dan niet zo goed onthouden maar deze zijn wel heftiger en lichaamlijk vermoeiend meer trauma achtig als het ware , het koste wel wat moeite om te stoppen althans het stoppen was eigenlijk makkelijk gewoon in 1 keer niks meer maar de lichaamelijke reacties zijn heftig en koste echt moeite om onder controlle te houden , spierspasmen en daar door ligge stuiteren in je bed maar ik ben eraf en voel me goed wel wat adhd achtig gedrag maar dat compeseert me lijf door compleet in te storten van vermoeidheid na een aantal uur en dan moet ff liggen

                  Maar dromen zijn echt te gek om mee te maken na 32 jaar een jointje roke voor het slapen

                  Ajo
                  Ventje
                  Living in Second live for real

                  Ticket is geboekt maar ik mag niet meer vliegen

                  Comment

                  • Jiovanni
                    Junior Stoner
                    Nieuw Lid
                    • Aug 2013
                    • 17

                    #39
                    Re: Geen wiet meer?!!

                    Als t op is gaan we gewoon nieuwe halen! of ik neem een lekker pilsje ofzo...

                    Comment

                    • SweetMango
                      Expert Grower
                      MemberLucky Member
                      • Jul 2013
                      • 1252

                      #40
                      Re: Geen wiet meer?!!

                      Oorspronkelijk geplaatst door General
                      Denk dat je met roken gewoon knock out slaapt maar eigenlijk minder goed uitrust...
                      Ja, dat klopt. Ik heb zelf is verplicht van een woonkamer trainings centrum moeten afkicken bij de bouwman.. Wat een joy.. Wel veel geleerd.

                      Maar idd, als je stoned slaap, slaap je slechter dan dat je nuchter slaapt. Je bent onrustiger als je stoned slaapt.
                      Teminste dat zeggen ze daar.
                      sigpic

                      Comment

                      • handigeharrie
                        Stoner
                        Member
                        • Nov 2013
                        • 21

                        #41
                        Re: Geen wiet meer?!!

                        Hahah gelukkig altijd wel centjes in mijn zak dus dan maar kopen

                        Comment

                        • dzigane
                          Senior Stoner
                          Member
                          • May 2013
                          • 48

                          #42
                          Re: Geen wiet meer?!!

                          even zonder zitten he, pintje drinken gaan op café,…en dan smaakt de volgende joint weer des te beter

                          Comment

                          Bezig...