Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Meest schokkende gebeurtenis van 2008

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Oorspronkelijk geplaatst door Verkeyn View Post
    Ik vin de aanslagen in India toch wel 1 van de ergste gebeurtenissen van 2008!
    Ja vind ik ook, gruwelijk en dat in 21e eeuw!
    grtz
    420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
    Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

    Comment


      #17
      Ik volg westport en verkeyn!

      grtz

      Comment


        #18
        Ik zeg het je! Het duurt niet meer lang en WOIII zal uitbreken...
        Wie kent er Nostradamus? Wel hij voorspelde in 2012 WOIII tussen het westen en het oosten. Een deel van me gelooft er wel in...

        Comment


          #19

          Comment


            #20
            Nah. Die mogen dat daar onder hun eigen uitvechten. Het gaat ook enkel over die strook, tis niet dat ze ineens polen gaan binnenvallen.

            Comment


              #21
              ben niet zo goed meer op de hoogte, was er daar geen wapenstilstand?
              sigpic

              Comment


                #22
                Al zo'n 100 keer.

                Comment


                  #23
                  Oorspronkelijk geplaatst door Flip Hasjkip View Post
                  Het paddoverbod. Onbegrijpelijk....
                  idd dat is 1 van de slechste dingen ooit gedaan
                  Schutto In tha house

                  Comment


                    #24
                    Oorspronkelijk geplaatst door Unclesam View Post
                    Heroine lijkt mijn wat overdreven om te gaan legaliseren net zoals lsd etc. Dat zijn dingen waar je echt kapot van gaat, maar Paddo's, xtc, speed. Dit alles is eigenlijk net zo erg als wiet en alcohol. Alleen omdat er niet op kwaliteit gecontroleerd word gebeuren er veel ongelukken mee. Als dat soort dingen gelegaliseerd worden gebeuren er heel wat minder ongelukken daar ben ik 100 % zeker van.

                    xxx
                    Ah, dus LSD daar ga je van kapot, maar niet van xtc en speed?
                    Ik ken wel een aantal mensen die heel hun leven verknoeid hebben met xtc en speed, en ik ken genoeg mensen, waaronder ikzelf die heel hun leven (drastisch) verbeterd hebben door LSD te gebruiken.

                    Door xtc en speed te gebruiken heb ikzelf trouwens ook bijna mijn leven verknoeid, ik heb jaren in een depressie gezeten door speed en xtc misbruik, mijn serotonine balans was voledeig om zeep.

                    En alcohol is naast wiet een harddrugs, ik heb zelf wel graag alcohol, maar als je het gaat misbruiken ben je een stuk verder van huis dan als je bv. wiet misbruikt.

                    Maar, je hebt wel gelijk, heroine legaliseren zou waarschijnlijk inderdaad een stap te ver zijn.
                    Maar wie weet, het paddo gedoogbeleid werkte ook uitstekend, ikzelf zou geen heroine beginnen gebruiken omdat het legaal is, van de coke blijf ik ook af, en daar slaan ze tegenwoordig langs alle kanten mee rond uw oren.
                    Last edited by DaZeD; 12 January 2009, 19:21.
                    -"We learn more by looking for the answer to a question and not finding it, then we do from learning the answer itself."

                    Comment


                      #25
                      Een beste maat van me overleden denk nog vaak aan hem terug
                      Veel gestelde vragen over het forum

                      JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                      420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                      Comment


                        #26
                        op straat moeten leven da vond ik zo erg in onze maatschappij. gelukkig was het niet voor lang maar dat kunnen er veel niet zeggen. Straatkinderen das de top van de ijsberg vind ik zooooo slecht breekt me hart en me klomp van.

                        Comment


                          #27
                          Idd straatkindere zijn ook erg.. kheb gistre een aandeel gekocht om kindere van de straat te houde goede dingetje van 2009 alvast gedaan

                          Maar heroine enzo legaliseren, ik weet niet, het scheelt wel ongelofelijk veel criminaliteit, en als je goed spul koopt kan t ook schelen dan prutswerk.

                          Maar legaal of niet, al wil je het gebruike, kom je er wel aan, dus waarom niet legaal, lijkt me goede oplossing tbh..

                          greetz

                          PS
                          gecondeleerd

                          Comment


                            #28
                            Oorspronkelijk geplaatst door Jointjedraaien View Post
                            Een beste maat van me overleden denk nog vaak aan hem terug
                            Gecondoleerd mijn vriend!

                            Comment


                              #29
                              Kunnen we daar geen bommetje op gooien en er een natuurreservaat van maken?

                              Heb laatst een artikel gelezen waar in staat dat de mens eigenlijk niet gemaakt is om in grote groepen samen te leven. En dat de evolutie dat wel zal aanpassen. Maar het is duidelijk dat het nog lang niet zover is. Hopen dat het lukt voor dat we alles hebben kapotgemaakt.
                              Last edited by Kim; 13 January 2009, 09:53.
                              "Een dwaas die weet dat hij een dwaas is, is al wijzer dan een dwaas die denkt dat hij wijs is." .

                              Medigebruiker

                              Comment


                                #30
                                wat ik het schokkendste vond van 2008 is dat ze nog steeds thuiskweken niet hebben gelegaliseerd en dat de paddo's verboden zijn plus dat je het wel mag thuiskweken

                                in mijn ogen is paddo tog een sterkere drugs dan cannabis je kan daar goed de weg van kwijt raken
                                2 joints in the morning, 2 joints in the afternoon
                                http://i21.photobucket.com/albums/b2...r/bazecopy.png

                                Comment

                                Bezig...
                                X