Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Meest schokkende gebeurtenis van 2008

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Oorspronkelijk geplaatst door Unclesam View Post
    Heroine lijkt mijn wat overdreven om te gaan legaliseren net zoals lsd etc. Dat zijn dingen waar je echt kapot van gaat, maar Paddo's, xtc, speed. Dit alles is eigenlijk net zo erg als wiet en alcohol. Alleen omdat er niet op kwaliteit gecontroleerd word gebeuren er veel ongelukken mee. Als dat soort dingen gelegaliseerd worden gebeuren er heel wat minder ongelukken daar ben ik 100 % zeker van.

    xxx
    ok daar ga ik niet mee akkoord.

    Paddo's XTC en speed legaal maar LSD is te gevaarlijk?

    LSD is even schadelijk voor je lichaam als paddo's www.erowid.org --> feiten.
    Speed is redelijk verslavend en ZEEEEEEER schadelijk voor je lichaam, XTC is niet zo verslavend als speed maar kan hercencellen afbreken op een rap tempo als je lichaamstemperatuur te hoog wordt (en dat merk je toch niet dus dans maar lekker verder) met spraakgebrek en andere neurologische aandoeningen als gevolg.

    Buiten het feit dat LSD langer duurd dan paddo's is het juist hetzelfde (niet effect) = bad trips, mensen met psychoses in de familie oppassen.

    sorry hiervoor maar hier kan ik niet tegen. zoals mensen die denken dat alcohol wel meevalt en dat je kan sterven van wiet.

    de enigste mensen die zijn doodgegaan van LSD zijn dezelfde freaks die doodgaan van paddo's, mensen die zelfmoordplegen of auto-ongelukken of andere INdirecte redenen
    Last edited by Larz89; 19 January 2009, 21:22.
    De Verenigde Nederlanden, parel van het noorden
    Belgium and The Netherlands stood as one...

    Mother Europe born from your womb
    Mother Europe on Your soil shall be my tomb

    Comment


      #32
      de nieuwe cd van jan smit

      Comment


        #33
        Hehe leo, heb die schok gelukkig nog niet gehoord

        Nog iets schokkends: Ze hebben in Nederland de bel spelletjes van de buis gehaald, helaas is het vervangen door nog iets smaaklozer... Bel / Sex reclames

        Bij die belspelletjes kon je zo nu en dan nog lachen om de deelnemers...

        en de presentatrices natuurlijk



        Kutspel






        Kan nogwel even doorgaan zo, misschien beter een apart topic voor aanmaken lol

        Greetz jd
        Last edited by Jointjedraaien; 23 January 2009, 13:13.
        Veel gestelde vragen over het forum

        JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
        420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

        Comment


          #34
          De Verenigde Nederlanden, parel van het noorden
          Belgium and The Netherlands stood as one...

          Mother Europe born from your womb
          Mother Europe on Your soil shall be my tomb

          Comment


            #35
            Uhu. Zieke mens. Khoop niet dat ze hem ontoerekeningsvatbaar verklaren. Dat em mag wekwijnen in een klein isoleercelleke.

            Comment


              #36
              Ja, wel da is't e!
              Ons gerecht trekt op gene zak!
              In de krant zegt Vermassen nu al dat het om een geesteszieke gaat, bon, het is inderdaad een geesteszieke, maar NIET ontoerekeningsvatbaar!Hij wist wat hij deed, 3 weken ervoor was hij al eens op prospectie gegaan, hij MOET in den bak, en ik ben er zeker van dat ze hem daar allemaal rauw lusten!

              Moest ik diene kerel op diene moment in mijn handen krijgen, ek scheur hem in reepkes!
              En nog wa zitten lachen ook nog, ik kan mij voorstellen dat de flikken die hem ondervragen stalen zenuwen, en tonnen geduld en zelfbeheersing moeten hebben.
              Walgelijke zak!
              -"We learn more by looking for the answer to a question and not finding it, then we do from learning the answer itself."

              Comment


                #37
                Voor zo'n figuur mogen ze de doodstraf invoeren.
                Wat verschrikkelijk.

                Comment


                  #38
                  Oorspronkelijk geplaatst door Robba View Post
                  Voor zo'n figuur mogen ze de doodstraf invoeren.
                  Wat verschrikkelijk.
                  Das te gemakkelijk. Die kerel geeft toch niks om leven of dood, ook niet dat van hem. Als je elke dag op je eentje in een cel moet zitten voor 35 jaar, das pas afzien.

                  Comment


                    #39
                    Oorspronkelijk geplaatst door beowulf View Post
                    Das te gemakkelijk. Die kerel geeft toch niks om leven of dood, ook niet dat van hem. Als je elke dag op je eentje in een cel moet zitten voor 35 jaar, das pas afzien.
                    Zie, da vind ik nu ook ze. Volledig mee akkoord. Verstandige jongeman ben jij!

                    Comment


                      #40
                      zo`n man moet voor mij niet afzien, die moeten ze laten inslapen. Opsluiten kost alleen maar geld. Een zieke hond sluit je ook niet op, die geef je een spuitje. Ik weet natuurlijk niet wat die man er toe aangezet heeft maar hij is in elk geval doorgedraaid. Ik wil hem niet verdedigen. Ik heb ook veel doorstaan met mijn ex en ze leeft nog steeds. Maar niet iedereen heeft de kracht om boven te blijven. Ik blijf er bij, spuitje geven opgelost en proberen van door te gaan. Ik maak me meer zorgen om de mensen die nu hun kind hebben verloren. Ik krijg er tranen van in mijn ogen als ik er aan denk.
                      "Een dwaas die weet dat hij een dwaas is, is al wijzer dan een dwaas die denkt dat hij wijs is." .

                      Medigebruiker

                      Comment


                        #41
                        En de oppas die er volgens mij haar leven voor opgeofferd heeft, ten gunste van andere kinderen. Ook zomaar neergestoken, echt verschrikkelijk kan je wel stellen. Zou ook niet veel medelijden hebben met die 'man', dat ze hem in de cel dan maar eens als 'joker' behandelen, zal hij snel snappen wat de definitie van slechte 'jokes' is...

                        Comment


                          #42
                          Ik zou zeggen laat die man 20minuutjes alleen met de ouders van de kinderen en de mannen/vrouwen van de oppassers. Of misschien wel minder dan 20minuten. We zullen zien hoe hij eruit ziet erna en dan zal hij zijn straf wel geleerd hebben maar tegen dan is hij dood hoop ik.
                          Witte Weduwe toch, waarom ben je zo hemels?

                          Comment


                            #43
                            Mwah, ik vind de doodstraf en die 20 minuten marteling ook wat makkelijk. Beter zet je 'm tussen 4 muren, zonder raam, zonder iets! Gewoon een betonnen vloer waar hij maar op moet slapen / schijten / ...

                            En om 'm nog extra te martelen (moet je wel 3 muren en 'n deur hebben) gewoon om de dag eens langskomen om 'm op zn bek te rossen e.d. En eten? (Om hem zo langer te kunnen martelen) een of ander goedkoop beschimmelde rotzooi.

                            Lijden zal die!
                            [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

                            Comment


                              #44
                              de doodstraf mag van mij mooi blijven, wat jij zegt weedy is ook een vorm van marteling :p

                              Beter zet je 'm tussen 4 muren, zonder raam, zonder iets! Gewoon een betonnen vloer waar hij maar op moet slapen / schijten / ...

                              Comment


                                #45
                                Argumenten voor de doodstraf

                                Voorstanders van de doodstraf zijn van mening dat het afschrikwekkend werkt, dat het in elk geval herhaling voorkomt, en dat mensen die een zeer slechte daad begaan daarvoor ook de ultieme consequentie moeten dragen. Ook zeggen ze dat de doodstraf goedkoper is voor de samenleving dan langdurige gevangenisstraf. Als tegenargument voor de onherroepelijkheid van de doodstraf argumenteren zij dat een gevangenisstraf ook maar gedeeltelijk te herroepen is; tijd die men al gezeten heeft krijgt men niet meer terug. Verder vinden veel voorstanders van de doodstraf dat het niet correct is dat de belastingbetaler opdraait voor de kosten van gevangenschap van zware criminelen.

                                Argumenten tegen de doodstraf

                                Tegenstanders van de doodstraf zijn van mening dat de doodstraf te zwaar is. Ook zou de staat zich op die wijze op hetzelfde morele niveau als een moordenaar stellen. Daarnaast is de doodstraf onherroepelijk: als later blijkt dat er een gerechtelijke fout is gemaakt, en de verkeerde persoon is veroordeeld, is er geen correctie meer mogelijk. Dat een dergelijk gevaar niet denkbeeldig is, blijkt uit het feit dat tientallen mensen die in de U.S.A in een dodencel zaten, later alsnog heropening van hun proces en vrijlating verkregen. Veel tegenstanders van de doodstraf betwisten bovendien het afschrikwekkende karakter van de doodstraf: in landen met de doodstraf is de criminaliteit vaak minstens zo hoog als in landen zonder de doodstraf. Er is nog nooit wetenschappelijk aangetoond, dat een wetssysteem met doodstraf effectiever is dan een zonder de doodstraf. Ook betwisten zij het argument dat de doodstraf zoveel goedkoper is dan levenslange gevangenisstraf: veel van de doodstrafveroordelingsprocessen duren lang en kosten zeer veel geld. Bovendien menen veel tegenstanders dat de doodstraf geen echte straf is, omdat een straf (mede) is bedoeld om van te leren, terwijl dat bij de doodstraf niet het geval is. Verder menen tegenstanders dat de doodstraf een schending van de mensenrechten is en dat moord altijd slecht is, ook al gaat het om een crimineel.

                                De doodstraf is nergens goed voor of zijn jullie de verhalen en beelden vergeten van hitler en stalin, sadam en al die gielmacht mensen. Men doet niet aan een ander wat je je eigen niet zo aandoen. En als men zich even laag ga stellen zoals een crimineel dan ben je zelf niet beter. En het is nog altijd de bedoeling dat ze na hun straf hun fouten hebben ingezien en nu klaar zijn voor het normaal leven.

                                Nog een voorbeeld : man moord een kind in koelbloedigheid zonder na te denken. Resultaat de dood straf

                                man rijdt kind dood. Iets te vlug volgens de weeromstandigheden. Hij rijdt 50 km maar een kind loopt van tussen een auto hij remt en toch door de natte op de weg rijd hij het kind dood. Iedereen is gelijk voor de wet dus doodstraf.

                                Liever niet steek ze van mij part voor de rest van hun leven achter tralies en volgens geneve regels 23 uur vast en 1 uur luchten in een kooi of op de koer. Begraven worden op gevangenisgrond en zo sterven als een gevangene zal al meer afschrikken dan de doodstraf.

                                Alle das weeral mij menig he.

                                Comment

                                Bezig...
                                X