Hoe zou men wiet kweken als het legaal was?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Jojen Weed
    Chronic Stoner
    • Nov 2013
    • 164

    #1

    Hoe zou men wiet kweken als het legaal was?

    Korting op 420shop
    Een beetje voortgevloeid uit de Philips-heisa-om-niets...

    Binnenkweek, zeker op grote schaal, lijkt me een veilige methode omdat hele plantages wel eens op zouden durven vallen vanuit de lucht. Ik merk dat er hier op het forum een beetje een twist is tussen voorstanders van binnenwiet en buitenwiet. Maar ik vraag me af of er nog zoveel onder lampen zou gekweekt worden op het moment dat cannabis gelegaliseerd zou worden.

    Iets met ecologische voetafdruk en zo
  • Cookaap
    Elite Grower
    • Dec 2011
    • 2730

    #2
    Re: Hoe zou men wiet kweken als het legaal was?

    Ik zou een grote selectie doen van de soort Red Escape. Dat super vrouwtje wil ik dan kruisen met een super mannetje van den ander soort, een sativa sws.

    Comment

    • Geodude
      Bong Master
      420 MemberMemberLucky Member
      • Mar 2010
      • 343

      #3
      Re: Hoe zou men wiet kweken als het legaal was?

      365 verschillende soortjes kweken zodat je iedere dag een ander smaakje heb

      Comment

      • budha54
        Grower
        MemberLucky Member
        • Apr 2013
        • 717

        #4
        Re: Hoe zou men wiet kweken als het legaal was?

        Droom lekker verder , we blijven toch outlaws ! gewoon door doen in een achter kamer/ tuin , we zijn er nog niet , en ze gunnen ons ook niks !

        Comment

        • reiko
          Gandhi Ganjamaster
          MemberLucky Member
          • Sep 2010
          • 455

          #5
          Re: Hoe zou men wiet kweken als het legaal was?

          Ik zou binnen blijven kweken (op nog grotere schaal weliswaar )
          Ik vindt persoonlijk dat je dan alles beter onder controle hebt (klimaat en temperatuur)
          Maja, elk zijn gedacht he.........
          grtz
          Eerste binnenkweekje Extreme indica sigpic

          Comment

          • DenSchimmige
            Advanced Grower
            MemberLucky Member
            • Sep 2013
            • 1132

            #6
            Re: Hoe zou men wiet kweken als het legaal was?

            Gewoon door blijven gaan zoals we bezig waren.
            Teveel zonlicht word je ziek van haha
            If life keeps putting you down, You better stay high

            Comment

            • De Witte
              Ultra Grower
              MemberLucky Member
              • Dec 2013
              • 2133

              #7
              Re: Hoe zou men wiet kweken als het legaal was?

              Zou bij mij ook niets veranderen, ik geloof ook niet dat wij zo'n grote invloed hebben op de ecologische voetafdruk.
              Dan zijn er toch véél grotere vervuilers in de wereld...
              Handen in de lucht en groeten aan je tante...

              Comment

              • belladonna
                Guru of all Growers
                Lucky Member
                • Aug 2008
                • 10674

                #8
                Re: Hoe zou men wiet kweken als het legaal was?

                Er is een groot verschil tussen binnen en buiten kwekers en das niet alleen de omg waar ik we kweken
                Buiten wiet smaak en rook ook heel veel anders dan binnen wiet.
                Ik blijf buiten kweken maar als ik Legaal binnen zou mogen kweken dan zou ik toch mijn wiet binnen gaan kweken
                Als medicinaal gebruiker moet ik toegeven dat binnen wiet beter en heftiger werkt dan buiten wiet
                God was never on your side..

                Comment

                • DenSchimmige
                  Advanced Grower
                  MemberLucky Member
                  • Sep 2013
                  • 1132

                  #9
                  Re: Hoe zou men wiet kweken als het legaal was?

                  Voordeel binnen zit ook weer in het Zelf klimaat controle.. en binnen zal niet zoveel door de lucht heen zweven als buiten denk ik... geen slakken binnen ( HOORT MIJ ESCARGOT) En ook bijna geen andere rare beesten etc.
                  If life keeps putting you down, You better stay high

                  Comment

                  • De Witte
                    Ultra Grower
                    MemberLucky Member
                    • Dec 2013
                    • 2133

                    #10
                    Re: Hoe zou men wiet kweken als het legaal was?

                    Handen in de lucht en groeten aan je tante...

                    Comment

                    • Wietefras
                      Amazing Grower
                      MemberLucky Member
                      • Mar 2013
                      • 4374

                      #11
                      Re: Hoe zou men wiet kweken als het legaal was?

                      Je zou ook in een kas kunnen kweken met alleen wat bij verlichting.

                      Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

                      Comment

                      • HJM
                        Wicked Grower
                        MemberLucky Member
                        • Mar 2010
                        • 3714

                        #12
                        Re: Hoe zou men wiet kweken als het legaal was?

                        Zoiets als Purple Rocket zeker


                        Oorspronkelijk geplaatst door Cookaap
                        Ik zou een grote selectie doen van de soort Red Escape. Dat super vrouwtje wil ik dan kruisen met een super mannetje van den ander soort, een sativa sws.
                        Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                        Ik ben benieuwd wie het nog zelf zou kweken als het de prijs van kamille had.
                        http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

                        Comment

                        • ok13
                          Advanced Stoner
                          Member
                          • Apr 2012
                          • 61

                          #13
                          Re: Hoe zou men wiet kweken als het legaal was?

                          IK,

                          Ik ben geen broodkweker. ik zou het zonde vinden als ik een goed wietje zou groeien. dat het dan verziekt wordt door een ander.

                          Comment

                          • Cookaap
                            Elite Grower
                            • Dec 2011
                            • 2730

                            #14
                            Re: Hoe zou men wiet kweken als het legaal was?

                            Zelf kweken is toch het leukste he hjm, vind ik

                            Purple Rocket, Purple Destroyer of zelf een paarse amnesia haze
                            Begin nu pas aan de sativa's dus moet nog een leuke zoeken, maar als het toch legaal is dan zet ik ze gewoon allemaal tegelijk

                            Comment

                            • Jojen Weed
                              Chronic Stoner
                              • Nov 2013
                              • 164

                              #15
                              Re: Hoe zou men wiet kweken als het legaal was?

                              Oorspronkelijk geplaatst door Wietefras
                              Je zou ook in een kas kunnen kweken met alleen wat bij verlichting.
                              Ik denk ook spontaan aan een warme kas met wat bijverlichting als het weer eens wat tegen zit. Klimaat heb je zo onder controle en als het eens mooi weer is, gratis licht.

                              Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                              Oorspronkelijk geplaatst door HJM
                              Ik ben benieuwd wie het nog zelf zou kweken als het de prijs van kamille had.
                              Geen nood, er zullen nog genoeg accijnzen en BTW op geheven worden om het iets meer te laten kosten. Ik denk niet dat beroepskwekers erg blij zouden zijn met legalisatie (tenzij ze natuurlijk gesnapt worden).

                              Comment

                              Bezig...