Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

eerste binnenkweekje Extreme indica

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    eerste binnenkweekje Extreme indica

    Korting op 420shop
    DSC_2802.jpgDSC_2804.jpgDSC_2797.jpgDSC_2800.jpgDSC_2801.jpg
    Ik heb iets te weinig water gegeven de laatste 2 dagen , ik denk dat de blaadjes daardoor naar beneden gericht zijn of niet?
    Last edited by reiko; 21 December 2013, 18:17.
    Eerste binnenkweekje Extreme indica sigpic

    #2
    Re: eerste binnenkweekje Extreme indica

    ik zou ze zo snel mogelijk in een zo groot mogelijke pot zetten aangezien je er maar 2 neemt vinden ze alleen maar lekker en groeien ze harder suc6

    Comment


      #3
      Re: eerste binnenkweekje Extreme indica

      Dit ziet er uit als een kweekverslag. Misschien moet je de moderators even vragen om het te verplaatsen naar de kweekverslagen-sectie.

      Wat je kweek betreft: Waarom zouden ze niet op 18/6 mogen? In dat stadium is eigenlijk alles tussen 16/8 en 24/0 wel okee. Als je ze in bloei wilt zetten moeten ze naar 12/12, maar daar zijn ze (in mijn ogen) nog lang niet aan toe.

      Ik snap je verslag niet helemaal. Ze zijn 2 weken geleden ontkiemd, maar in die tijd hebben ze 2 weken in kleine potjes gestaan en 2 weken in grotere. Iets telt er niet op. Voor plantjes van 2 weken zien je plantjes er wel okee uit, maar voor 4 weken zijn ze erg klein.

      Comment


        #4
        Re: eerste binnenkweekje Extreme indica

        oeps verkeerde data, mijn excuses.
        @ Blani: Op 2/12/2013 heb ik de ontkiemde zaadjes gepot in een klein potje.
        Op 7/12/2013 heb ik ze in de potjes geplaatst die je op de foto kan zien.
        Zodus staan ze nu 13 dagen op 18/6 in deze potjes + die 5 dagen in de kleinste potjes = 18 dagen 18/6
        Hopelijk is dit iets duidelijker. Hoe kan ik dit aanvragen aan de moderator? is de eerste keer dat ik dees doe .....

        Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

        @hobby007: ik zal ze dan best morgen verpotten morgen,thnx
        bijkomende vraag: Als ik ze op batmix zet, hoelang wachten om terug voeding te geven ,ik heb vernomen dat er al redelijk wat voeding aanwezig is in die bat-mix??
        Eerste binnenkweekje Extreme indica sigpic

        Comment


          #5
          Re: eerste binnenkweekje Extreme indica

          succes en welkom
          Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

          Comment


            #6
            Re: eerste binnenkweekje Extreme indica

            der zit voor 4 weekjes voeding in ( in badmix )

            groetjes
            Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

            Comment


              #7
              Re: eerste binnenkweekje Extreme indica

              @poepzak: dank u

              @k1: dankuwel
              Ik zal morgen mijn plantjes verpotten en zal nog een paar pics opzwieren.
              Last edited by reiko; 17 January 2014, 22:40.
              Eerste binnenkweekje Extreme indica sigpic

              Comment


                #8
                Re: eerste binnenkweekje Extreme indica

                kleine update: plantjes verpot in 24/l potten met batmix potgrond.
                22-12-2013

                _DSC2957.jpg_DSC2958.jpgDSC_2960.jpgDSC_2961.jpgDSC_2962.jpgDSC_2963.jpgDSC_2964.jpgDSC_2965.jpgDSC_2966.jpg
                Hoe lang zou ik deze 2 vrouwtjes nog op 18/6 zetten?
                Mag ik nu nog rootjuice bijgeven of best even w8en? Alvast bedankt ,grtz
                Last edited by reiko; 25 December 2013, 00:10.
                Eerste binnenkweekje Extreme indica sigpic

                Comment


                  #9
                  Re: eerste binnenkweekje Extreme indica

                  Welkom.
                  Gezien het een Indica is zou ik nog even groeien.
                  Die rootjuice mag je wel geven.
                  Zullen ze wel lekker vinden.
                  Zal je zien dat je plantje ook sneller groei.
                  Kom nog wel langs.
                  Succes

                  Comment


                    #10
                    Re: eerste binnenkweekje Extreme indica

                    ik heb mijn 3 zaadjes 4 weken op 16/8 gedraaid denk bij jouw aangezien de ruimte je wel 5 weken kan voorgroeien op 16/8.zie wel een hoop stres bij jouw zaadjes,laat je ze wel lekker donker slapen,ventilatie ok,temp ok??is volgens mij niet normaal bij zaad zoveel stres,maar weet het ook niet zeker suc6.

                    Comment


                      #11
                      Re: eerste binnenkweekje Extreme indica

                      hey Reiko,

                      Ik kan je helaas niet van veel advies voorzien, omdat ik zelf ook bezig ben met mijn eerste kweek. Je kan hier ff kijken. Daar staan ook de foto's en hoe lang de plantjes onder de lamp staan, dan kan je in ieder geval vergelijken.

                      Mijn plantjes staan nog steeds op 18/6 (31 dagen nu), denk dat ik ze volgende week op 12/12 ga zetten (heb ze net getopt). Ik heb in het verslag ook foto's van 24 dagen oud. Die van jou zijn als ik het zo lees 20 dagen oud. Ik denk niet dat ze wat betreft grootte heel veel verschillen, de groei gaat na een aantal weken echt heel snel, maar dat ga je nog meemaken. Voorlopig nog even doorgroeien zou ik zeggen.

                      Water met ph 6.0 is wat aan de lage kant, je zou op 6.5 moeten zitten met aarde zie link. Let op dat je meet nadat je voeding bij het water hebt gedaan, want daardoor zakt de ph nog verder (bij mij is het bijna zo dat als ik voeding bij het leidingwater doe de ph al op 6.8 zit).

                      Als je de lamp uit hebt staan hoe laag wordt de temperatuur dan? ideaal zou die niet onder de 20 graden moeten zakken, hoewel mijn plantjes ook temperaturen overleeft hebben van 13/14 graden. maar ik heb nu wel een verwarming erbij gezet voor als de lamp uit staat.

                      Succes man!

                      Oja, je luchtvochtigheid is wel aan de lage kant (39%) misschien het hok wat natter maken?

                      Comment


                        #12
                        Re: eerste binnenkweekje Extreme indica

                        @ Myway: dank u voor de tip, ik zal proberen om de 2 of 3 dagen foto's op te zetten.

                        @Hobby007: ik zit nu op 20 dagen 18/6
                        Kzal ze nog 11 dagen op 18/6 zetten dan zit ik ook aan 31 en dan eventueel nog een weekje bij zoals u adviseert
                        Ik denk dat mijn ventilatie en temperatuur ok zijn als de lamp brandt ongeveer 26 a 27 graden.
                        Als de lamp uit is vrees ik dat ik maar aan een 16 a 17 graden kom.
                        De plantjes worden niet gestoord als ze slapenzodus denk ik dat het aan de temperatuur moet liggen, anders zou ik niet weten waar ze stress van krijgen.
                        Kzal kijken om nog wat verwarming bij te zetten. Enige suggesties, ik denk dat ik niet veel moet bij verwarmen zodus moet het geen zwaar kacheltje zijn qua wattage.
                        De LV kan idd beter maar ik wil geen vochtige doeken enzo in mijn tent(in verband met beestjes en muffe geuren en aal die shit hahaha), nu zet ik potten water, mssn meer potten water zetten???)
                        Ik benevel de plantjes nu ook regelmatiger.
                        Dank u voor de tips!!!

                        @Bloemetje: Hoi die van u gaan wel lekker he heb reeds je topic gelezen en we hebben idd ongeveer dezelfde set-up.
                        Zoals ik hierboven al gezegd heb ga ik ze ook 31 dagen op 18/6 zetten en kijken wat dat geeft.
                        Eventueel nog een weekje langer zoals hobby007 hierboven aangeeft.
                        De ph-waarde heb ik aangepast naar 6.5
                        De ph-waarde van het leidingwater hier is 7.8 (redelijk hoog vindt ik)
                        Ik doe zoiezo eerst voeding bij en zuur het water dan af tot de gewenste ph-waarde (heb toch al enkele nuttige dingen geleerd op JD )
                        Zoals vermeld 16 a17 graden lamp uit en 26 a 27graden met lamp + ventilator + afzuiging.
                        Dank u voor de tips en hoop op een goed resultaat. Veel succes !!! ik volg je

                        Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                        Morgen enkele pics erop zetten grtz
                        Eerste binnenkweekje Extreme indica sigpic

                        Comment


                          #13
                          Re: eerste binnenkweekje Extreme indica

                          Zoals gezegd hier nog enkele pics 24-15-2013

                          DSC_2976.jpgDSC_2967.jpgDSC_2968.jpgDSC_2969.jpgDSC_2970.jpg
                          Last edited by reiko; 25 December 2013, 00:08.
                          Eerste binnenkweekje Extreme indica sigpic

                          Comment


                            #14
                            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                            Comment


                              #15
                              Re: eerste binnenkweekje Extreme indica

                              Hoi QnQ, er werd mij gezegd dat het geen kwaad kon om te sproeien als de hps aanstond, blijkbaar niet zo'n goeie tip!!!
                              Ik zal wat blad voeding bijvoegen om te sproeien
                              Ik dacht dat de temperatuur aan de bovenkant van de plantjes ook moest gemeten worden en dat het daar om en bij de 27 graden moest zijn .
                              Ik heb dit redelijk verkeerd op dan
                              Het is dus de warmte in de tent die eigenlijk telt als ik het goed heb??
                              Ik zal de sensor in de schaduw leggen, mijn lamp hangt op 20 cm van de plantjes, is dit niet te laag? Ik zie ze nie echt in de hoogte groeien.
                              Kweet dat het indica's zijn maar ik dacht mssn hangt mijn lamp iets te laag....... of mssn ben ik gewoon ongeduldig

                              Alvast bedankt voor de nuttige info
                              Last edited by reiko; 25 December 2013, 00:40.
                              Eerste binnenkweekje Extreme indica sigpic

                              Comment

                              Bezig...
                              X