Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

maffesmoorplekken

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    maffesmoorplekken

    Korting op 420shop
    dit is mischien iets minder relevant voor de hollanders, maar voor ons belgen wel dagelijks leven. Wat zijn de mafste plekken waar dat ge ooit genoodzaakt waart om te blowen ?

    #2
    nou ik steek ze lekker thuis op, of in de auto rook ik mijn J.V.O. tjes (joint voor onderweg), maar die draai ik nu ook gewoon onderweg

    en toen ik nog bij mijn ouders woonde had ik een eigen tuinhuisje waar we konden chillen en blowen.. dus ik had er nooit echt problemen mee

    ma idd in nederland loop je er ook zo meer door de stad

    groet

    Comment


      #3
      Tegenwoordig ook gewoon thuis, maar toen ik nog bij m'n ouders woonde gingen we overal:

      Het strand in de winter,
      De duinen in de zomer,
      Onder een brug aan de vaart als het regende...

      Comment


        #4
        gwn in de tuin van men ouders ^^ in de serre het regende ... das was gaar moment
        Raar plekjes euhm in een verlaten inkomlocket van een voetbalveld in een verlaten tankstation euhm in een gwn cafe in belgie 'waren we goed vanaf gekomen ze vroegen alleen of we buiten wilden gaan roken ' maarja nog eentje ik kan er duizenden opnoemen eens denken .. gwn in een buskotje langs de straat meermaals omdat het begon te regenen

        Grtz for more just ask

        Comment


          #5
          Op de speelplaats op school^^

          Comment


            #6
            Toen ik aan het liften was vn men kot nr mn thuis stopt iemand uit marokko en die had z'n auto pas in de prak gereden. Ik moest dus langs de bestuurders kant instappen en over zijn stoel kruipen om te gaan zitten. Ineens vroeg die kerel of ik wiet bij had, dus heb ik maar ene gerold in de auto en hebben we 'm same opgerookt.

            Vage shit...

            Uiteindelijk heeft die man mij nog bij m'n thuis afgezet xD

            Echt nice

            Comment


              #7
              Gewoon thuis eentje rollen,vroeger was da wel iets helemaal anders ben zelf ook van belgie en dan zochte we altijd tchill out plekjes met een mooi open natuur zichtje en een lekkere joint in de mond was wel genieten.Of als ik nog thuis woonde stiekem door het raam hangen voor ik ging slapen en opsteken:d

              Comment


                #8
                .wanneer de nood hoog is maar er echt helemaal geen goede plek tevinden is kom ik met men makkers altijd wel ergens in een kelder terrecht. schoolkelders, ziekenhuiskelders, kerk kelders, etc. op een duur krijg je een extra zintuig om van die vreemde deurtjes te spotten die mogelijk wel eens tot een kelder ofzo leiden

                Comment


                  #9
                  Vroeger veel in het park en s'avonds op zolder.
                  Grtz
                  420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
                  Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                  Comment


                    #10
                    Oorspronkelijk geplaatst door hobbyist View Post
                    nou ik steek ze lekker thuis op, of in de auto rook ik mijn J.V.O. tjes (joint voor onderweg), maar die draai ik nu ook gewoon onderweg
                    Als het windstil is kan ik er fietsend een draaien tenminste is me een keer gelukt

                    Raresmoorplekken:

                    Op mijn dak (in de zomer terwijl er een vuurwerk show was) kon het anders net niet zien en had en joint in me bek Wel een mooi showtje gehad!

                    In de Ardennen op schoolkamp in een kano Als eerste in de kano gestapt en een groot stuk vooruit gepeddeld zodat we voor de begeleiders waren. Willen we de joint opsteken... is de aansteker nat geworden
                    Tegen de tijd dat die het weer deed kwam de leraar voorbij gevaren lol. zijn toen maar achter hem aan gevaren

                    De vreemdste smoorplek is toch wel het kerkhof geweest, op de rust plek van een beste maat. volgende maand is die een jaar dood, dan zullen de nodige jointjes daar worden opgestoken!

                    Rest in
                    Last edited by bobo; 28 January 2009, 19:06.
                    Veel gestelde vragen over het forum

                    JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                    420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                    Comment


                      #11
                      als wij vroeger met de fiets naar baarle reden naar de smartshop ginge we op de terugweg altijd in een ton zitte die onder de grond zat (een berg zand erover he,niet echt in de grond)
                      en als het regende zaten we altijd in een voetbal hokje voor de reservespelers...

                      @ jd: innige deelneming voor je vriend,ik ben ook al 6 vrienden verloren die me nauw aan het hart lagen...

                      grtzzz

                      Comment


                        #12
                        @ veryken op school konden wij elke middag joint roken stonden mss 20 mensen dan te roken maar spijtig genoeg zijn die tijden voorbij .. werd ge gepakt met sigaret moest ge em gwn uitdoen ..-_- nu strafstudies.........gaaaaap

                        Grtz

                        Comment


                          #13
                          ok ik ben beginnen roken op mijn 22 ste dus ja woonde dan allang niet meer thuis. Maar toen gingen wij bij vrienden gaan zitten met een 25 mensen meestal koppels en babelen en blowen. Motortreffens natuurlijk en op de nodige festivals hou ik me helemaal niet in. maar raar is da niet want iedereen doet het daar. denk het raarste plekje was op de neus van ons schip in de tijd toen we achterwaarts over de evenaar vaarde en dan natuurlijk argentina 1995.

                          Comment


                            #14
                            Ik denk dat het 95 of 96 was. Samen met een vriendin was ik met vakantie in Neufchateau. We hadden een mooie wandeling gemaakt in de omgeving en kwamen terecht op een plein. Beiden hadden we zin in een lekkere joint. Zo gezegd, zo gedaan, eentje bollen en opsmoren. Er was een mooi groot klassiek gebouw met trappen langs beide kanten die samen kwamen aan een grote deur. Op deze trappen genoten wij van ons jointje. Wat ons wel opviel, was dat er enorm veel politie rondreed en die stopte dan nog ook aan dit gebouw. Dat was ons te gevaarlijk en we verwijderden ons een beetje. Toen zagen we de foto's van Julie en Melissa - volle Dutroux-tijdperk - en beseften we dat we op de trappen van het justitiepaleis van Neufchateau aan het blowen waren. Als dat geen statement was. Legalize!!!

                            Grtz

                            Comment


                              #15
                              haha die bobo

                              Comment

                              Bezig...
                              X