maffesmoorplekken

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • hobbyist
    Banned
    • Oct 2008
    • 605

    #16
    ik heb toen ik een paar maandjes moest zitten gewoon hash in de cel kunnen roken

    alleen de manier waarop ik het in mijn cel moest krijgen was niet zo aangenaam, mijn vriendin gooide tijdens bezoek een plak hash dicht gesealed in mijn koffie, ik dronk dat dan op, en daarna een kopje zonnebloemolie drinken om aan de diaree te raken en ff ranzig vissen

    klinkt smerig, is het ook, maar in de gevangenis ben je een god als je hash hebt en kun je van je medegevangenen alles krijgen

    en ik kon voor het slapen gaan toch mijn jointje roken

    groet

    Comment

    • Real Mckoy
      Retired
      • Dec 2008
      • 2

      #17
      in iemand anders zennen hof

      tusse den bamboe int gemeente park, aan ne vijver. Compleet uit het zicht en echt chill in de zomer. Maja, ge moet het plekske eerst vinde e

      In een huisje op een eilandje int midde van een verlate speelpark ofzo

      Comment

      • simplemind
        Wicked Stoner
        MemberLucky Member
        • May 2008
        • 204

        #18
        op het vliegtuig, met het hoofd in de wc-pot

        Comment

        • janleuri
          Retired
          • Oct 2008
          • 1131

          #19
          gwn in den auto

          Comment

          • Simplex
            Retired
            • Jan 2009
            • 60

            #20
            blokje hash in een glazen testbuisje met de aansteker keihard verwarmen (duim erop), dan rietje in de opening en zuigen maar. Het blokje smeult vanzelf op. De rook dan zo lang in je longen houden dat er bijna niets meer uitkomt en het laatste kleine beetje uitblazen in de afzuiger boven de wc pot zodat er geen spoor van geur is. Deed dit vroeger regelmatig op school vlak voor gepaste lessen zoals godsdienst of filosofie ofzo, waar je door een blowtje te roken juist beter kan beargumenteren....

            Comment

            • boky
              Retired
              • Nov 2008
              • 144

              #21
              Hoi, ik paf ze hier en daar , In de zomer aan de vijver , op het teras , bij vrienden in men auto (chille laadbak ..)

              dan in de winter , In men werkkot, onder het afdak , bij men kippen , in men auto , bij vrienden , en warme plekken zoekken

              voor vandezomer heb ik nog een nieuwe plek gevonden op het 'dak' van een bunker lekker in de zon in de velden ........ (het kan msch voor somigen een toffe tip zijn ..)

              krijg er nu al zin in .......


              mvg B

              Comment

              • Wiemel
                Plantje
                • Jun 2008
                • 13

                #22
                Meestal smoor ik en men maat op een bankje waar je een overzicht over de hele stad hebt.
                Als je dan stoned bent zie je overal die mooie lichten schijnen en kleine autolampjes echt wel een mooi zicht!

                De mafste smoorplek moest toch wel in en openbaar toilet zijn bij mij xD
                Er was teveel politie op straat en wij als toen nog naïeve jongeren een eurotje gedokt om allemaal samen een openbaar toilet in te proppen en daar te blowen.
                Toen iedereen lekker droog binnenstond ben k begonnen met het jointje aan te steken en direct hing het toilet vol rook, was echt heel hard lache toen we de deur toen opendeden en al de rook uit het toilet kwam gevlogen.

                Comment

                • Noble
                  Senior Stoner
                  Member
                  • Aug 2008
                  • 34

                  #23
                  Laatst op een feeste had ik een Jointje gerookt, met de bewaker die steeds naar me keek en rond me heen liep aangezien je geen drugs mee mocht nemen op dat feest, maarja, had all een paar biertjes op en had trek in een cannabisje.

                  Comment

                  • Cookiemonster
                    Retired
                    • Jan 2008
                    • 258

                    #24
                    't raarste plekje waar ik heb gesmoord dat was een telefooncell en we zaten er met 3 man in .

                    We zochte een plek om te smore en toen zagen we dat kotje , we wisten direct waarvoor het diende .

                    Comment

                    • guppie
                      Retired
                      • Nov 2008
                      • 48

                      #25
                      Op het dak van het UZ wel niet lang geduurd . Bewaking stond er vlug LOL

                      Comment

                      • Mr.Bombastic
                        Retired
                        • Nov 2008
                        • 5

                        #26
                        Hier ook mooie plaatsjes uitzoeken in de natuur! Ook gewoon vaak in het stad, ik woon in Gent en daar kan je heeeerlijke smokeplekjes vinden!!!

                        De mafste plek waar ik ooit een toeter opstak was toch wel op het dak van de universiteit, heerlijke kick

                        Comment

                        • Wietelo
                          Zaadje
                          Nieuw Lid
                          • Dec 2008
                          • 2

                          #27
                          Hoog een boom inklimmen en daar samen met een vriend eentje paffen is heel gezellig!

                          Comment

                          • Marleyboro
                            Expert Stoner
                            MemberLucky Member
                            • Mar 2009
                            • 96

                            #28
                            naast mijn oma in de zetel,
                            ze had m nog nooit door
                            Etiam inter vepres rosae nascuntur

                            Comment

                            • hobbyist
                              Banned
                              • Oct 2008
                              • 605

                              #29
                              in de bajes, op de wc van de werkzaal en op de binnenplaats en op de cel zelf. wist niet dat daar zo'n slechte controle was zeg

                              groet

                              Comment

                              • Drees
                                Retired
                                • Mar 2009
                                • 15

                                #30
                                Re: maffesmoorplekken

                                voor een heinz fabriek

                                Comment

                                Bezig...