Ik vind jullie lief

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • chemmie
    Super Grower
    420 MemberMemberLucky Member
    • May 2013
    • 1535

    #1

    Ik vind jullie lief

    Korting op 420shop
    Dat dus
    http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...le-met-foto-s!
  • Morgen Zonder Zorgen
    Advanced Grower
    MemberLucky Member
    • May 2013
    • 1133

    #2
    Re: Ik vind jullie lief

    Wat heb jij dan gerookt?.? XTC door je joint?
    Kweekverslag Hydro in the Mix!!!
    https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...155#post484155

    Comment

    • matthijs1990
      Bong Master
      MemberLucky Member
      • Apr 2010
      • 326

      #3
      Re: Ik vind jullie lief

      Hebben jullie je ook al zo vaak voorgesteld om te stoppen met blowen, maar dat het er echt nooit daadwerkelijk van komt?😜


      Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

      Comment

      • chemmie
        Super Grower
        420 MemberMemberLucky Member
        • May 2013
        • 1535

        #4
        Re: Ik vind jullie lief

        eeh ja en nu ik aan het kweken ben geslagen gaat dat nog wel wat langer duren dan ik in gedachten had.

        Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

        bijna goed morgen zonder zorgen. Diikke m kristallen in een pijp
        http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...le-met-foto-s!

        Comment

        • DenSchimmige
          Advanced Grower
          MemberLucky Member
          • Sep 2013
          • 1132

          #5
          Re: Ik vind jullie lief

          Wij vinden jou ook lief hoor Chemiel.
          Daarom raden we jou ook een leuke vaKantie trip aan
          Wel een kaartje sturen he vanuit een ander universum!!!

          *Dit bovenstaande bericht is uit niet serieus, melig, humoristisch oogpunt in elkaar gezet. Dit ter aanvulling van deze toch al loze discussie. de inhoud van deze tekst dient niet als serieus in acht genomen te worden. Neemt men deze waarschuwing niet in acht en vervolg men toch de procedure dan staat men zelf verantwoordelijk voor den gevolgen. De auteur stelt zich niet aansprakelijk voor geleden narigheden. Dan had u de kleine regels maar moeten lezen.


          Oorspronkelijk geplaatst door matthijs1990
          Hebben jullie je ook al zo vaak voorgesteld om te stoppen met blowen, maar dat het er echt nooit daadwerkelijk van komt?
          Nee.. want om te stoppen moet je willen stoppen.. al heb je geen reden om te stoppen (in feite wil je niet) dan lukt het ook niet.
          Daarbij bespaar ik mijzelf de moeite omdat ik weet dat ik niet wil stoppen
          stoppen is sowieso overbodig. je kunt ook gewoon rustiger aan gaan doen. en rustiger aan doen betekend niet persee dat je wat moet pakken
          Krijg je ook nooit het gezeik van ''jij was toch gestopt'' als je weer eens een keer zin hebt.
          Ik heb nooit gezegd dat k stop met drugs. maar mijn gebruik momenteel is vaak gelimiteerd op blowen.
          If life keeps putting you down, You better stay high

          Comment

          • chemmie
            Super Grower
            420 MemberMemberLucky Member
            • May 2013
            • 1535

            #6
            Re: Ik vind jullie lief

            whehehe

            wehehe.jpg
            http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...le-met-foto-s!

            Comment

            • matthijs1990
              Bong Master
              MemberLucky Member
              • Apr 2010
              • 326

              #7
              Re: Ik vind jullie lief

              Oorspronkelijk geplaatst door chemiel050
              whehehe

              [ATTACH=CONFIG]222130[/ATTACH]
              😂👍


              Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

              Comment

              Bezig...