Dat dus
Ik vind jullie lief
Collapse
X
-
Tags: Geen
-
Re: Ik vind jullie lief
Wat heb jij dan gerookt?.? XTC door je joint?
-
Re: Ik vind jullie lief
Hebben jullie je ook al zo vaak voorgesteld om te stoppen met blowen, maar dat het er echt nooit daadwerkelijk van komt?😜
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van TapatalkComment
-
Re: Ik vind jullie lief
eeh ja en nu ik aan het kweken ben geslagen gaat dat nog wel wat langer duren dan ik in gedachten had.
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
bijna goed morgen zonder zorgen. Diikke m kristallen in een pijpComment
-
Re: Ik vind jullie lief
Wij vinden jou ook lief hoor Chemiel.
Daarom raden we jou ook een leuke vaKantie trip aan
Wel een kaartje sturen he vanuit een ander universum!!!
*Dit bovenstaande bericht is uit niet serieus, melig, humoristisch oogpunt in elkaar gezet. Dit ter aanvulling van deze toch al loze discussie. de inhoud van deze tekst dient niet als serieus in acht genomen te worden. Neemt men deze waarschuwing niet in acht en vervolg men toch de procedure dan staat men zelf verantwoordelijk voor den gevolgen. De auteur stelt zich niet aansprakelijk voor geleden narigheden. Dan had u de kleine regels maar moeten lezen.
Nee.. want om te stoppen moet je willen stoppen.. al heb je geen reden om te stoppen (in feite wil je niet) dan lukt het ook niet.
Daarbij bespaar ik mijzelf de moeite omdat ik weet dat ik niet wil stoppen
stoppen is sowieso overbodig. je kunt ook gewoon rustiger aan gaan doen. en rustiger aan doen betekend niet persee dat je wat moet pakken
Krijg je ook nooit het gezeik van ''jij was toch gestopt'' als je weer eens een keer zin hebt.
Ik heb nooit gezegd dat k stop met drugs. maar mijn gebruik momenteel is vaak gelimiteerd op blowen.If life keeps putting you down, You better stay highComment
-
Comment
-
Comment





Comment