Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Illegale bingoavond in café De Herbergh in Helmond, drie mensen opgepakt

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Illegale bingoavond in café De Herbergh in Helmond, drie mensen opgepakt

    Korting op 420shop
    Image.aspx?object=News&type=large&image=Bingo_op_eigen_risico_(archieffoto)_1836331.jpg
    'Ik schrok me de pleuris'
    Om kwart voor negen kwamen de agenten de zaak binnen. De bingoavond was toen net van start gegaan. Een 60-jarige Helmondse zat op dat moment tussen de deelnemers, en had net een spelboekje gekocht voor tien euro.
    "Ik schrok me de pleuris", zegt ze. "Komen er opeens zomaar tien politieagenten binnen. We moesten allemaal eruit. De organisatie had geen vergunning aangevraagd, dus het geld dat wij hadden ingelegd, werd weer door de agenten meegenomen."

    Horecazaak tijdelijk gesloten
    Na de arrestatie van de drie mannen was er geen verantwoordelijke meer in De Herbergh aanwezig. De horecagelegenheid is gesloten tot de verdachten weer op vrije voeten zijn. Zij zitten nog vast.
    Tijdens de controle bleek ook dat er niet werd voldaan aan de brandveiligheidseisen. De controleactie werd uitgevoerd door het Helmond Interventie Team (HIT), een initiatief van de politie en de gemeente Helmond.

    Niet de eerste 'bingoarrestaties'er illegaal gekiend werd. Ook toen werden er drie organisatoren aangehouden.

    Bron




    Betekend dit dat ze ons nu meer met rust gaan laten nu ze een nieuwe weg zijn ingeslagen?
    If life keeps putting you down, You better stay high

    #2
    Woody's zen kweek!

    Comment


      #3

      Comment


        #4

        Comment


          #5

          Comment


            #6
            http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

            Comment


              #7

              Comment


                #8

                Comment

                Bezig...
                X